Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم ظرفیت این واحد تولیدی را سالانه ۵ میلیون قطعه انواع ماسک‌های ریوی و تنفسی اعلام کرد و گفت: با احداث این مجموعه از خروج سالانه ۱۵ میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری خواهد شد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام شاتا، محمود سیجانی در خصوص راه اندازی نخستین واحد تولید ماسک‌های ریوی کشور گفت: ظرفیت این واحد سالانه ۵ میلیون قطعه انواع ماسک‌های ریوی و تنفسی که برای راه اندازی این واحد بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شده و زمینه اشتغال یکصد نفر را فراهم نموده است و با احداث این مجموعه از خروج سالانه ۱۵ میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم یادآور شد: قبلا این محصول از کشور‌های اروپایی وارد می‌شد که جمعی از متخصصان کشورمان در قالب یک شرکت دانش بنیان موفق شدند به دانش تولید این نوع محصول دست یابند. بیشتر بخوانید: افزایش ۵۵ برابری تولید ماسک تنفسی رئیس سازمان صمت قم خاطرنشان کرد: همچنین طرح توسعه این واحد صنعتی برای تولید انواع تجهیزات اتاق عمل و بیهوشی با بیش از یکصد میلیارد تومان سرمایه گذاری اولیه آغاز شد موجب اشتغال ۴۰۰ نفر را پیش بینی شده تا دو سال آینده فاز دوم این مجموعه به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی وزارت صنعت خودکفایی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت صنعت خودکفایی ماسک های ریوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۶۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر تولید شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا بنازاده عصر دوشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر با اشاره به اینکه نیروگاه اتمی بوشهر تاکنون بیش از ۶۵ میلیون مگاوات ساعت برق تولید کرده است گفت: این میزان تولید برق در مناطق مختلف کشور استفاده شده است.

رئیس بهره‌برداری نیروگاه اتمی بوشهر با اشاره به ساخت ۲ واحد نیروگاه اتمی در کنار واحد نخست نیروگاه اتمی بوشهر تصریح کرد: با تکمیل این واحدها ظرفیت تولید برق نیروگاه اتمی بوشهر سه برابر می‌شود.

وی ساخت سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر را اقدامی ارزشمند و راهبردی دانست و بیان کرد: با توجه به اهمیتی که این موضوع دارد ارمغان آور عمرانی و آبادانی در محدوده این شهر خواهد شد.

کد خبر 6085914

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی واحد احیا فولاد بافت با نانوکاتالیست‌‌های ایرانی
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • راه‌اندازی واحد احیاء فولاد بافت کرمان با نانوکاتالیست‌های پیشرفته ایرانی  
  • تولید سالانه هزار تن قارچ در شهرستان بستان آباد
  • تولید سالانه بیش از یک هزار تن قارچ دکمه‌ای در بستان آباد
  • تورم سالانه قم پس از ۱۹ ماه به زیر ۴۰ درصد رسید
  • تولید ۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر
  • ۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر تولید شد
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • گوشت قرمز وارداتی در راه بازار/ سرانه مصرف گوشت قرمز در کشور چقدر است؟