Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اطلاعات دریافت شده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر اراک در روز جاری (۱۲ آذر ماه) همچنان وضعیت ناسالم هوا را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: امروز شاخص آلودگی هوا ساعت ۱۲ ظهر به ۱۱۶ رسیده که بیانگر شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

مدیرکل محیط زیست استان مرکزی تاکید کرد: غلظت و حجم ذرات معلق با قطر کمتر از ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میکرون عامل آلودگی هوای شهر اراک است.

به گفته میرزایی با توجه به آلودگی هوا و شیوع موج سوم ویروس کرونا تمامی بیماران قلبی و ریوی، سالمندان، زنان باردار و کودکان در این روزها باید از حضور در فضای باز بپرهیزند.

وی لزوم دقت در هنگام سوخت‌گیری در جایگاه‌ها و جلوگیری از سرریز شدن بنزین و سایر سوخت‌ها را مهم برشمرد و افزود: باید از انجام هرگونه فعالیت که منجر به افزایش آلودگی هوا می‌شود، مانند روشن کردن آتش در معابر، سوزاندن لاستیک، عملیات قیرکاری و عمرانی خودداری شود.

کد خبر 5086433

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا میرزایی محیط زیست استان مرکزی آلودگی هوای اراک ویروس کرونا محسن فخری زاده محدودیت های کرونایی شیراز بارش باران ترور دانشمندان هسته ای کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر بارش برف گرگان شهرستان کرج تعطیلی ادارات آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۶۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناسالم بودن هوای خرمشهر برای گروه‌های حساس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، طبق اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، براساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، وضعیت هوا در شهر خرمشهر با شاخص ۱۰۳ و هندیجان ۱۱۳ میکروگرم بر متر مکعب در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارند.
بر اساس این گزارش وضعیت هوای شهر‌های آبادان، اندیمشک، اهواز، سوسنگرد، شادگان، شوش، کارون، ماهشهر و مسجدسلیمان به علت نبود آلودگی، قابل قبول اعلام شده است.
همچنین وضعیت هوای ایذه، بهبهان، حمیدیه، دزفول، رامهرمز و شوشتر با شاخص زیر ۵۰ در وضعیت سالم و پاک قرار دارند.
براساس طبقه‌بندی پنجگانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

دیگر خبرها

  • ناسالم بودن هوای ۲ شهر خوزستان
  • آلودگی هوا در ۲ شهر خوزستان
  • ناسالم بودن هوای خرمشهر برای گروه‌های حساس
  • ناسالم بودن هوای ۲ شهر خوزستان برای گروه‌های حساس
  • هوای اهواز و هندیجان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • بازگشت آلودگی هوا به تهران | شاخص آلاینده‌ها چقدر شد؟
  • آلودگی هوا به تهران بازگشت
  • آلودگی هوای تهران برای گروه‌های حساس
  • بازگشت آلودگی هوا به پایتخت
  • شاخص آلودگی هوای استان تهران امروز دوشنبه ۲۷ فروردین