Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@19:55:03 GMT

قیمت روز موبایل‌های بدون سیستم عامل +جدول

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۶۵۲۶

قیمت روز موبایل‌های بدون سیستم عامل +جدول

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت گوشی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار موبایل تهران روزانه به سرویس "موبایل" در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید

پربیننده ترین محبوب‌ترین موبایل‌های بازار چند؟ +جدول قیمت انواع لپ تاپ‌های محبوب بازار +جدول قیمت روز موبایل اپل +جدول جدیدترین موبایل‌های جی‌ال‌ایکس چند؟ +جدول با ۶میلیون چه موبایلی می‌توان خرید؟ +جدول.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تلفن همراه موبایل قیمت موبایل گوشی موبایل قیمت موبایل در بازار قیمت موبایل بدون سیستم عامل موبایل بدون سیستم عامل قیمت موبایل ارزان سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۶۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستم عامل هوشمند چینی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، کنفرانس توسعه دهندگان هوش مصنوعی بایدو 2024 روز گذشته در شنژن واقع در چین برگزار شد.

طی این رویداد شرکت مذکور از «وان یوان»(Wayuan) سیستم عامل رایانشی هوشمند که جدیدترین نوآوری شرکت است، رونمایی کرد. این سیستم جدید تغییری مهم در چشم انداز رایانش ابری ایجاد می کند هدف اصلی آن تمرکز روی رایانش هوشمند است.

شن دو معاون مدیر ارشد اجرایی گروه بایدو همچنین رییس کسب وکار ابر هوشمند بایدو، سیستم عامل وان یوان را معرفی کرد. این سیستم عامل با هدف ساده سازی و ارتقای تجربه توسعه اپلیکیشن های هوش مصنوعی داخلی عرضه می شود. وان یوانبا انتزاع و محصور کردن پیچیدگی‌های سیستم‌های بومی ابری و قدرت رایانش ناهمگون، نویدبخش تحولی انقلابی در شیوه تعامل توسعه دهندگان با پلتفرم های رایانشی است.

شن دو در سخنرانی خود تاکید داشت سیستم های رایانش ابری فعلی هنوز کاربرد دارند اما دیگر در مرکز توجه نیستند. با ظهور رایانش هوشمند اکنون به یک سیستم عامل جدید نیاز است که تعاملات انسان و رایانه را باز تعریف کند و فرایند ساخت را برای توسعه دهندگان ساده تر کند.

وان یوان سه لایه اصلی دارد که عبارتند از کرنل، شل و جعبه ابزار. در سطح کرنل پلتفرم رایانش ناهمگون Baige AI بایدو برای انجام فعالیت هایی مانند آموزش مدل های بزرگ زبانی و استنتاج بهبود یافته است.

همچنین وان یوان از سازگاری با تراشه های هوش مصنوعی موجود پشتیبانی می کند و به این ترتیب تمام کاربران می توانند قدرت رایانشی را با حداقل هزینه تطبیق دهند. چنین انعطاف پذیری، چالش های استفاده از چند تراشه در سناریوهای مختلف آموزش مدل های بزرگ برطرف و عملکردی راحت و کم هزینه را تضمین می کند.

علاوه بر آنچه گفته شد سیستم عامل در مدل های بزرگ به کار می رود که به طور کارآمد انبوهی از اطلاعات و دانش را فشرده و به زبان قابل درک طبیعی تبدیل می کند. این روند به کاربر اجازه می دهد نیازهای مختلف در سناریوهای کسب وکاری متفاوت را تامین کند.

وان یوان در لایه شل ابزارهایی برای مدیریت ، زمانبندی و توسعه فراهم می کند و از سوی دیگر توسعه دهندگان را از پیچیدگی های فرایند توسعه مدل نجات می دهد. در کل وان یوان گامی مهم در توسعه سیستم های عامل رایانش هوشمند است. بایدو سعی دارد با ساده سازی فرایندهای توسعه و ارتقای عملکرد به توسعه دهندگان وشرکت ها فرصتی دهد تا قابلیت های جدید در اپلیکیشن های هوش مصنوعی را ایجاد کنند.

کد خبر 6080717 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت شاهین کارکرده در بازار
  • (عکس) تویوتا کمری محبوب ایرانیان ارزان‌تر از چینی‌های بازار ایران!
  • قیمت خودرو امروز ۳۰ فروردین + جدول
  • شیب کاهش قیمت خودرو تند شد/ آخرین قیمت سمند، کوییک، شاهین، ساینا، دنا و تارا + جدول
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • آخرین وضعیت طلا و انواع سکه در بازار؛ نیم و ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • سیستم عامل هوشمند چینی معرفی شد
  • قیمت خودرو امروز ۲۹ فروردین + جدول
  • سایه جنگ در بازار خریدار ندارد | توزیع کالاهای اساسی بدون مشکل ادامه دارد
  • فیلم/ آغاز خرید حضوری با موبایل و بدون کارت بانکی