Web Analytics Made Easy - Statcounter

بالاخره بازیکنان استقلال صاحب پیراهن های تمرینی شدند

امروز لباس های جدید در اختیار بازیکنان استقلال قرار گرفت تا آبی ها بالاخره صاحب حداقل امکانات برای برگزاری تمرینات شوند.

به گزارش طرفداری، استقلالی ها  تا قبل از بازی با پیکان مجبور بودند با پیراهن هایی که در بازی با مس رفسنجان در هفته اول لیگ برتر به میدان رفته بودند تمرین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین نکته عجیبی که وجود داشت این بود که مسئولان باشگاه چون پیراهن های تیم را از منیریه تهیه کرده بودند، روی لوگوی آن چسب پوشانده بودند تا برند آن مشخص نشود.

استقلالی ها با پیراهن جدید در تمرین

با گذشت حدود دو ماه از شروع تمرینات استقلال، اسپانسر جدید باشگاه بالاخره پیراهن های تمرینی را در اختیار بازیکنان این تیم قرار داد تا امکانات حداقلی برای این تیم فراهم شود.  

نکته جالب اینکه روی پیراهن های تمرینی استقلال شعار «در خانه بمانید» نوشته شده تا آبی پوشان به این شکل وظیفه خود را در قبال مهار ویروس کرونا انجام بدهند.

 

همچنین بخوانید:

استقلال | کمک یک مسئول به آبی ها برای یادآوری قانون تعویض!

صمد مرفاوی دستور تاکتیکی حنیف را وتو کرد / فیلم

گزارش تمرین استقلال؛ حضور میلیچ کوچولو بر سر تمرین آبی پوشان

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۶۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس جهت دیدار روز جمعه برابر آلومینیوم در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی، ظهر امروز پیگیری شد.

تمرین امروز از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. این تمرین که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان در دو نیمه زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی برابر صنعت نفت برای او به‌وجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

در تمرین امروز پرسپولیس الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، بانوان ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

کد خبر 846460 منبع: ایرنا برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • هنانوف پا به توپ شد، عالیشاه و بیرانوند اختصاصی تمرین کردند
  • بانوان ملی پوش میهمان تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!
  • ریکاوری تراکتوری‌ها با چهره اخمو (عکس)
  • ملوان برای بازی هفته آماده شد (عکس)