Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@05:50:24 GMT

در جلسه مدیران پرسپولیس با سرمربی چه گذشت؟

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۷۱۴۸

در جلسه مدیران پرسپولیس با سرمربی چه گذشت؟

به گزارش خبرگزاری فارس، هیات مدیره باشگاه امروز به اتفاق جعفر سمیعی زفرقندی و ابراهیم شکوری، مدیرعامل و معاون اجرایی باشگاه با حضور یحیی ‌گل‌محمدی و افشین پیروانی تشکیل جلسه دادند.

بررسی آخرین اقدام‌های انجام شده و مسائل مورد پیگیری برای حضور هرچه بهتر سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا محور اصلی بحث‌های مطرح شده در این نشست بود و در جریان آن، نیازهای تیم و کادرفنی بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه ریزی برای زمان سفر تیم، نحوه اسکان، برگزاری تمرینات و موارد مرتبط با سفر تیم به قطر از مسائل مطرح شده در جلسه بود.

ظاهرا مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از حضور در این جلسه برای پیگیری امور مربوط به سفر تیم در جلسه ای با مسئولان وزارت ورزش شرکت کرد.

به گزارش فارس، مهدی رسول پناه رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در این جلسه غیبت داشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا هیات مدیره هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۷۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری؛ اعلام آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا

ممکن است ژاوی از تصمیم ۳ ماه قبل خود منصرف شود و فصل آینده هم روی نیمکت بارسلونا بنشیند

طرفداری | ۳ ماه قبل و پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال با نتیجه ۵-۳، ژاوی هرناندز اعلام کرد که در پایان فصل جاری جمع آبی و اناری پوشان را ترک می‌کند و هیچ اتفاقی تصمیم او را تغییر نخواهد داد.

اعلام خروج ژاوی، شوک مثبتی به اردوی بارسلونا وارد کرد و این تیم موفق شد علاوه بر صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در لیگ نیز فاصله‌اش را با رئال مادرید کاهش داد و امیدهای قهرمانی را زنده کرد. هرچند بلوگرانا با قبول شکست برابر پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان کنار رفت و در ال کلاسیکو نیز نتوانست نتیجه دلخواه را کسب کند، اما مدیران بارسلونا از روند تیمشان طی هفته‌های اخیر رضایت دارند و از ادامه همکاری با ژاوی استقبال می‌کنند.

ژاوی چراغ سبز نشان داد

دقایقی قبل، رسانه موندو دپورتیوو اعلام کرد ژاوی به ماندن در بارسلونا چراغ سبز نشان داده و از مدیران باشگاه خواسته که جلسه‌ای در مورد ادامه همکاری با یکدیگر ترکیب بدهند‌. رابطه خوب مدیران بارسلونا با ژاوی و همچنین حمایت بازیکنان کلیدی ترکیب از این سرمربی جوان، عقب‌نشینی سرمربی آبی و اناری پوشان از تصمیمش را به یک احتمال جدی تبدیل کرده‌است.

به این شرط می‌مانم!

بر اساس خبرها، ژاوی تنها در صورتی حاضر می‌شود در بارسلونا بماند که باشگاه خواسته‌های او را برآورده کند. ژاوی می‌خواهد که ترکیب تیمش با اضافه شدن چند بازیکن مطرح مثل دنی اولمو تقویت شود و از مدیران باشگاه انتظار دارد که به خواسته‌های او جامه عمل بپوشانند. البته که مدیران باشگاه نیز قرار نیست خواسته‌های محال و غیرممکن ژاوی را برآورده کنند و انتظار دارند که این سرمربی جوان خودش را برای تداوم حضور در بارسلونا، با شرایط مالی باشگاه وفق دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان
  • فوری؛ اعلام آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا
  • مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند
  • یحیی گزینه جدی مدیران تراکتور؛ گل محمدی باید مجوز بگیرد
  • پیگیری اخراج ۱۰۰ نفر از کارگران شرکت کاغذ پارس