Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سایر رسانه ‌های خبرگزاری تقریب، جزئیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ به مجلس ارسال شد که در  آن عوارض خروج از کشور برای زائران عتبات و حج تمتع نیز اعلام شده است.

بر همین اساس، در لایحه بودجه سال آینده زائران اربعین که از تاریخ چهارم شهریورماه تا بیست و دوم مهرماه سال ۱۴۰۰ از مرزهای زمینی به مقصد کشور عراق از کشور خارج می‌شوند از پرداخت عوارض خروج از کشور معاف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



البته عوارض خروج از کشور در زمان‌های دیگر به غیر از اربعین، برای زائرانی که به صورت هوایی عازم عتبات می‌شوند، ۴۵ هزار تومان و برای زائرانی که به صورت زمینی یا دریایی به عراق سفر می‌کنند، ۱۵ هزار تومان پیش‌بینی شده است. عوارض خروج از کشور برای زائران حج تمتع نیز ۱۳۲ هزار تومان اعلام شده است.

 عوارض خروج از کشور در لایحه بودجه سال آینده، همچون عوارض خروج از کشور دو سال اخیر بدون تغییر مانده است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: عوارض خروج از کشور برای زائران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۷۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس سازمان حج و زیارت گفت: از حدود یک میلیون زائر منتظر تشرف به حج تمتع، حدود ۹۰ هزار نفر امسال اعزام می‌شوند.

حسینی افزود: تاکنون ثبت نام بیش از ۸۲ هزار و ۷۰۰ زائر حج تمتع ۱۴۰۳ قطعی شده و روند و اقدامات لازم برای صدور روادید آنها آغاز شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که روند اخذ ویزای زائران دربازه زمانی مورد نظر تکمیل شود.

مرعشیT رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هم گفته است: استطاعت ۸۲ هزار و ۱۶۴ زائر تاکنون تایید شده و ۱۵۰۰ نفر هم به کمیسیون‌های پزشکی ارجاع شده اند و تنها ۱۴۳ نفر رد شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز اعزام کاروان‌های حج عمره آذربایجان شرقی
  • آغاز اعزام کاروان‌های عمره مفرده آذربایجان شرقی
  • اعزام کاروان های عمره مفرده آذربایجان شرقی از ششم اردیبهشت ماه
  • جزئیات اعزام زائران مازندرانی به حج عمره
  • اعزام زائران عمره مازندران از ۱۰ اردیبهشت
  • اعزام بیش 83 هزار زائر در حج 1403 
  • اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت
  • استطاعت بیش از ۸۲ هزار زائر برای حج آینده تایید شد
  • اعزام ۳ هزار زائر یزدی به حج تمتع
  • تامین بودجه دولت از جیب مردم / عوارض خروج از کشور هیچ نقشی در بخش گردشگری ندارد