Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه شیبانی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد:  کسب یک کُرسی از سوی یک بانوی ایرانی در کمیته فدراسیون جهانی افتخار خوبی است که نصیب کشورمان و استان فارس شده است.

وی اضافه کرد: پیش از این نیز به عنوان عضو کمیته فنی فدراسیون آسیایی در سال ۲۰۲۰ به مدت دو سال انتخاب شدم.

شیبانی ادامه داد: در کنار برنامه ریزی برای ورزشکاران و مربیان طناب زن در کمیته فنی فدراسیون آسیایی، مسوولیت ‌برنامه ریزی برای آموزش و تمام فعالیت های ورزشکاران طناب زن جوان در سطح جهانی به مدت چهار سال نیز مسولیت آن به اینجانب سپرده شد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که در کارنامه ورزشی خود مربیگری تیم ملی و داوری این رشته را دارد ، بیان داشت : از سال ۹۲ مسوولیت این رشته را در فارس بر عهده گرفتم و سپس در سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹  قضاوت مسابقات آسیایی طناب زنی را برعهده داشتم.

تیم ملی طناب زنی بانوان ایران با مربیگری فاطمه شیبانی  در سال ۲۰۱۹ در کره جنوبی برای نخستین بار پنج مقام کسب کرد

شیبانی با بیان اینکه در مسابقات جهانی ۲۰۱۸ چین و ۲۰۱۹ کره جنوبی که تیم ملی ایران نخستین مدال های  بین المللی تاریخ ایران را کسب کرد به عنوان مربی شرکت داشتم، افزود: در مسابقات ۲۰۱۹ کره جنوبی پنج مقام آسیایی برای نخستین بار در تاریخ کشورمان در این رشته بدست آوردیم که افتخار بزرگی بود.

وی گفت : همچنین از سوی فدراسیون ورزش های همگانی ایران به عنوان مدرس برتر کشور هم انتخاب شدم.

طناب زنی یکی از تمرین هایی است که در اکثر رشته های ورزشی برای بالابردن توان ورزشکاران هم از نظر استقامت و هم از نظر افزایش میزان نفس استفاده می شود.

هم اینک میلیون‌ها نفر زن و مرد، پیر و جوان در تمام دنیا به طناب زنی  مشغول هستند و حتی یک بازی خانوادگی هم محسوب می شود.

در سال ۱۹۸۰ میلادی سازمان بین‌المللی طناب بازی و انجمن طناب بازی کانادا تأسیس شد و در سال ۱۹۹۱ میلادی فدراسیون جهانی طناب بازی تشکیل شد.

کشتی گیران ، بوکسورها و دیگر رشته های سخت برای بالابردن توان بدنی خود به طناب زنی می پردازند که با انجام روش های خاصی از جمله ضربدری زدن طناب و تکنیک های پرش انجام می شود.

برچسب‌ها کره‌ جنوبی فدراسيون ورزش های همگانی شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کره جنوبی فدراسيون ورزش های همگانی شیراز فارس کره جنوبی فدراسيون ورزش های همگانی شیراز فارس اخبار کنکور طناب زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۷۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده

به نظر می‌رسد بی‌انضباطی‌ها و برخی حواشی فوتبال ایران برای هر که آب نداشته باشد، برای فدراسیون «نان» دارد!

به گزارش دنیای اقتصاد، بد نیست بدانید تنها ۳ پرونده ملتهب این روز‌های فوتبال ایران درآمدی ۴۵۰ میلیون تومانی را برای فدراسیون به همراه آورده است.

داستان عجیب حسین حسینی و آن هوادار خانم ابتدا جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی او را به دنبال آورد، بعد که گلر استقلال به موضوع واکنش نشان داد، فدراسیون ضمن محروم کردن او به مدت یک جلسه، ۳۰ میلیون تومان دیگر هم به این جریمه افزود.

باشگاه استقلال هم به خاطر همین پرونده ۶۰میلیون تومان جریمه شد.

در حاشیه بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین هم فیلمی از فحاشی کیانوش رحمتی منتشر شد و حالا مربی استقلال، ۲۰ میلیون تومان جریمه شده است.

در بازی پرسپولیس با نفت آبادان هم دانیال اسماعیلی‌فرد مرتکب شادی بحث‌برانگیز و ۴۰ میلیون تومان جریمه شد.

ارقام همین سه پرونده را که جمع ببندید، به رقم چشمگیر ۴۵۰ میلیون تومان می‌رسید و البته که در طول فصل ده‌ها پرونده دیگر هم روی میز کمیته انضباطی قرار دارد.

به عنوان مثال می‌توانید جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی امید عالیشاه بابت مصاحبه‌اش بعد از بازی با گل‌گهر را به یاد بیاورید. خدا بدهد برکت!

دیگر خبرها

  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • برگزاری نخستین تشکل معلم محور در فارس