Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@11:38:06 GMT

گره کوری که صدای معلمان را در آورده است + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۷۳۵۴

گره کوری که صدای معلمان را در آورده است + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، اختلاف نظر آموزش و پرورش و سازمان اداری و استخدامی کشور درباره نیاز به معلم موجب شده است تا معلمان حق التدریس بلاتکلیف بمانند.

 

 

 

بیشتر بخوانید

از وضعیت نابسامان گرمخانه‌های پایتخت تا کمبود معلم در کشور + فیلم     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 


انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش حق التدریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۷۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز پوشیدن شماره 47 توسط فیل فودن فاش شد

به گزارش "ورزش سه"، فوتبالیست‌ها همگی با خصوصیات اخلاقی و خرافات خاصی به یاد آورده می‌شوند و یکی از مواردی که باعث می‌شود، نام های آنها به خاطر آورده شود، عدد حک شده بر پشت پیراهن آنها است.

در دوران کنونی فوتبال، فیل فودن ستاره 23 ساله انگلیسی منچسترسیتی که به تمام افتخارات ممکن در دوران باشگاهی رسیده، به تازگی از راز انتخاب عدد 47 برای پیراهنش افشاگری کرد. 

فودن در گفت‌وگو با دیلی میل درباره این انتخاب گفت: وقتی به‌عنوان یک جوان شروع به بازی می‌کنید، انتخاب زیادی برای شماره پیراهنتان ندارد. با این حال عدد 47 باز برای من خاص است چون من با پدربزرگم عاشق فوتبال شدم. زمانی که کودک بودم با او به ولز می‌رفتم تا فوتبال تماشا کنیم. متاسفانه او در سن 47 سالگی درگذشت و من او را از دست دادم. روزی که این شماره را در آکادمی منچسترسیتی انتخاب کردم، پدرم به من گفت که هیچ کاری به اندازه این اقدام او را خوشحال نخواهد کرد و این شماره را بسیار دوست دارم. من هرگز این پیراهن را عوض نمی‌کنم چون یک میراث است. عدد عجیبی است و احتمالا کسی هم در جهان فوتبال نخواهد این شماره را انتخاب کند.

دیگر خبرها

  • بلبشو در ارقام افزایش حقوق رتبه‌بندی معلمان شاغل و بازنشسته!
  • برگزاری نخستین تشکل معلم محور در فارس
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند
  • اجرای هفته معلم با محوریت معرفی اندیشه‌های شهید مطهری
  • ظلمی به نام تنبیه بدنی
  • راز پوشیدن شماره 47 توسط فیل فودن فاش شد
  • ارزیابان آزمون استخدامی معلمان از سوگیری شخصی پرهیز کنند
  • تعیین تکلیف معلم بلاگرها برای حفظ حریم خصوصی دانش‌آموزان و معلمان
  • پرداخت حق‌التدریس زمستان معلمان تا هفته معلم
  • ۲۶۰۰ واحد مسکونی برای معلمان خوزستانی احداث می‌شود