Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@12:45:15 GMT

دو محموله سلاح و مواد مخدر در فارس کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۷۵۳۰

دو محموله سلاح و مواد مخدر در فارس کشف شد

گروه استان‌ها- رئیس کل دادگستری استان فارس از کشف دو محموله سلاح و مواد مخدر در شهرستان‌های فسا و شیراز طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی با تأکید بر اینکه نظارت دادستان‌های حوزه‌های قضایی و هوشیاری ضابطین قضایی نقش عمده‌ای در حفظ و صیانت از امنیت استان دارد گفت: همکاری و تعامل دستگاه قضایی و هوشیاری ضابطین قضایی زمینه کشف 5 قبضه سلاح کمری جنگی در شهرستان فسا و همچنین کشف 494 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد قضایی استان با اشاره به اینکه در پرونده‌های مذکور دو نفر دستگیر و با دستور مقام قضایی روانه زندان شده‌اند گفت: طبق گزارشات قضایی واصل شده سلاح‌های جنگی کشف شده از شرق کشور وارد شده بودند و قاچاقچیان قصد عرضه و توزیع آن در شهرستان فسا را داشتند که با اشراف اطلاعاتی و عملیات به موقع مأموران این اقدام قاچاقچیان با شکست مواجه شد.

دادستان مرکز استان کرمان: 1170 کیلوگرم تریاک از خانه‌ای در شهر کرمان کشف شد494 کیلو تریاک در استان فارس کشف شددرگیری پلیس با قاچاقچیان در مرز سراوان/ بیش از 2.5 تن مواد مخدر کشف شد

رئیس کل دادگستری فارس همچنین در خصوص مواد مخدر کشف شده نیز بیان کرد: پس از شناسایی خودرو حامل مواد نیروی انتظامی با ایجاد ایست بازرسی هدفمند موفق به کشف مواد و توقیف خودرو و کشف مواد شد.

وی تصریح کرد: پرونده قضایی در خصوص دستگیرشدگان تشکیل شده و تحقیقات اولیه در راستای شناسایی سایر عوامل احتمالی دخیل تحت نظر مقام قضایی آغاز شده است.

انتهای پیام/422/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۷۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر در راه‌های مواصلاتی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ عزیزی افزود: در این زمینه ۸ نفر شامل ۵ مرد و ۳ زن دستگیر شدند.

او با اشاره به اینکه بیشترین مواد مخدر کشف شده از سمت استان‌های جنوبی بوده است تصریح کرد: در یک ماه گذشته ۳۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان همدان کشف شده که در این راستا ۱۳۸ نفر از قاچاقچیان و خرده فروشان دستگیر شده اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: همچنین در این مدت یک هزار و ۲۰۰ نفر از معتادان نیز از سطح شهر جمع آوری و برای درمان تحویل مراجع زیرربط شده اند.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • کشف و ضبط ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر در راه‌های مواصلاتی استان همدان
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد 
  • سند تحول قضایی در مازندران اجرا شود
  • از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر تا پلمب واحد‌های صنفی متخلف در فارس