Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشارپور معاون بازرگانی سازمان صمت استان یزد با بیان اینکه روغن در استان یزد به وضعیت قبل بازخواهد گشت، گفت: قیمت مرغ به 20 هزار و 400 تومان بازمی‌گردد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی افشارپور معاون بازرگانی سازمان صمت استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص رفع مشکل کمبود روغن در استان یزد، گفت: برای حل این مشکل، روزانه مقدار زیادی روغن در حال ورود به استان است تا این مشکل به‌زودی و به‌صورت کامل مرتفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هم‌اکنون روغن در سطح استان در حال توزیع است، اضافه کرد: فروشگاه‌های بزرگ استان هرروز در حال دریافت روغن و فروش آن هستند و نسبت به دو هفته گذشته وضعیت بسیار بهتری شده است و ان‌شاءالله در آینده نزدیک به وضعیت قبل بازخواهد گشت.

 

قیمت مرغ به 20 هزار و 400 تومان بازمی‌گردد

افشارپور در ادامه با اشاره به اینکه برای حل مشکل مرغ در استان جلسه‌ای را در استانداری یزد برگزار کردیم، اظهار داشت: با توجه به اینکه در این زمان جوجه ریزی به‌اندازه کافی در استان انجام و نهاده‌های مکفی به مرغداران داده می‌شود، قرار است که قیمت مرغ به 20 هزار و 400 تومان بازگردد.

معاون بازرگانی سازمان صمت استان یزد اعلام کرد: مهلتی به مرغداران داده شده که مرغ را با قیمت مصوب تحویل بدهند و اگر تحویل داده نشد، مباحث تعزیراتی پیش خواهد آمد چون تولیدکننده به‌اندازه کافی جوجه ریزی داشته و به‌اندازه نیازشان نهاده را تحویل گرفتند، مرغدار ملزم به رعایت قیمت مصوب است.

وی گفت: از هفته بعد اگر مرغداری‌ها تولیدات خود را به میزان مشخص‌شده تحویل ندهند، هم مرغداری‌ها، کشتارگاه‌ها و توزیع‌کننده از سوی تعزیرات بررسی خواهد شد.

 

علت افزایش قیمت تخم‌مرغ در کشور

افشارپور با اشاره به اینکه قیمت تخم‌مرغ در سطح کشور گران شده است اذعان داشت: مشکل نهاده‌ها سبب شده که جوجه ریزی کاهش و مرغ‌های تخم‌گذار هم به کم شده به همین دلیل تولید افت کرده اما در استان یزد قیمت مصوب 14 و 500 تومان به ازای نهاده‌ای دریافتی توسط تولیدکنندگان است.

معاون بازرگانی سازمان صمت استان یزد میزان تولید تخم‌مرغ در استان را مناسب ارزیابی کرد و افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، سعی این است که بر اساس نهاده‌ای که دریافت می‌کنند تخم‌مرغ تحویل دهند که اگر تحویل نشد، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

کلیدواژه: قیمت مرغ به 20 هزار و 400 تومان استان یزد تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۷۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی مهم مشاوران املاک از قیمت مسکن در سال ۱۴۰۳؛ خانه بخریم یا نخریم؟

داود بیگی‌نژاد درباره وضعیت بازار مسکن در سال جدید توضیح داد.

به گزارش خبرآنلاین، وی با اشاره به وضعیت بازار مسکن، می‌گوید: ما در سال گذشته در حدود ۵۰ درصد افزایش هزینه ساخت را داشتیم و متوسط قیمت فروش آپارتمان هم چیزی در حدود ۷۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در عین حال، مقدار ساختمان ساخته شده هم نسبت به سال ۱۴۰۱ کمتر از نیاز بازار بوده است. حجم معاملات و تعداد قرارداد‌ها نیز در حدود ۶۰ درصد کاهش داشته است.

نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک تصریح کرد: این یک نمای کلی از بازار مسکن در سال ۱۴۰۲ است که همه این‌ها را کنار هم بگذاریم، متوجه می‌شویم که هم قدرت خرید افت شدید داشته و هم این‌که سرمایه‌گذاری در بخش مسکن هم کاهشی بوده است.

بیگی‌نژاد متذکر شد: وقتی می‌گوییم تیراژ تعداد آپارتمان‌های ساخته شده کم است، به‌خاطر این است که میزان سرمایه‌گذاری در این بخش متاسفانه کاهشی بوده است.

وی ادامه داد: از طرفی هم تعداد معاملات خرید آپارتمان را که بررسی می‌کنیم، می‌بینیم ۶۰ درصد کاهش یافته که نشان می‌دهد قدرت خرید کمتر شده است.

نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک با پیش‌بینی وضعیت بازار مسکن در سال ۱۴۰۳، گفت: واقعیت این است که یک بخشی از قیمت مسکن به عرضه و تقاضا مربوط می‌شود، اما نهاده‌های ساختمانی و عوامل تولید مسکن، پارامتر‌هایی است که قیمت آپارتمان را تعیین می‌کند.

بیگی‌نژاد افزود: در این میان، بالاخره چند رویداد مهم در سال ۱۴۰۳ پیش روی اقتصاد ایران و جهان است. در اقتصاد ایران، بالاخره کسانی که در مجلس رای آوردند، امسال در مجلس حضور پیدا می‌کنند و باید ببینیم چه مسیری را برای اهداف دولت در بخش مسکن ترسیم می‌کنند.

وی عنوان کرد: همچنین باید ببینیم بازار‌های موازی با بخش مسکن چه مسیری را طی می‌کنند و چه کاهش یا جهشی را خواهند کرد که قطعا قیمت مسکن نیز از آن تاثیر می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • قیمت روغن مایع ۲۲۵ هزار تومان شد! + جدول
  • لام:کین تمام‌کننده فوق‌العاده‌ای است/بایرن قوی‌تر بازمی‌گردد
  • پیش‌بینی مهم مشاوران املاک از قیمت مسکن در سال ۱۴۰۳؛ خانه بخریم یا نخریم؟
  • گلایه رانندگان از وضعیت بد آزادراه زنجان - تبریز
  • توزیع گسترده گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی در بازار یزد
  • جناب‌خان، فرزاد حسنی و دورهمی به تلویزیون بازمی‌گردند؟
  • فهرست مصدومان لیورپول طولانی‌تر شد (عکس)
  • تولید روغن بیش از ۶ درصد افزایش یافت
  • واحدهای راکد مشکل اصلی صنعت بابل
  • رفع مشکل آب شرب رودسر تا ۳ ماه آینده