Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزند آیت الله مصباح یزدی با تشریح آخرین وضعیت بیماری این استاد حوزه علمیه گفت: آیت الله مصباح یزدی سال هاست که به بیماری گوارشی مبتلا هستند و همانگونه که ایشان تحت درمان بودند، روند درمانشان به طور طبیعی ادامه دارد و به همین دلیل عزیزان به شایعات در این زمینه توجه نکنند.

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام و المسلمین مجتبی مصباح یزدی عصر چهارشنبه با انتشار فایلی صوتی در کانال رسمی دفتر آیت الله مصباح در شبکه های اجتماعی ضمن تشکر از همه علاقه مندان آن استاد ، افزود: از شب گذشته که خبر بیماری آیت الله مصباح رسانه ای شد، بسیاری از افراد با تماس ها، دعاها و توسلات خود برای بهبود ایشان، محبت خود را ابراز کردند که ان شاالله این دعا و توسل ها اثرگذار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به روند درمان بیماری آیت الله مصباح یزدی ادامه داد: اصل این بیماری جدید نیست و سال هاست که ایشان بیماری گوارشی دارند ولی اخیرا این بیماری قدری شدت پیدا کرده است که از جمله آثار این بیماری ضعف بوده که این ضعف در روزهای اخیر بیشتر شده است.

فرزند آیت الله مصباح گفت: همانگونه که قبلا هم ایشان تحت درمان بودند، روند درمان ایشان به طور طبیعی ادامه دارد و به همین دلیل عزیزان هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

وی با بیان اینکه مسائل درمانی ایشان در حال پیگیری است ادامه داد: آیت الله مصباح در منزل هستند و خدا را شکر تا کنون نیازی به بستری ایشان در بیمارستان به هیچ وجه نیست.

وی بیان کرد: امید اصلی ما به دعا و توسلات مردم است چرا که کارساز اصلی خداوند متعال و ائمه اطهار هستند و امیدواریم با این توسلات و نذورات، خداوند متعال برای بهبودی کامل عنایت فرمایند.

مصباح یزدی ادامه داد: از مردم و علاقه مندان این استاد درخواست داریم تا اخبار کذب و شایعاتی که در رسانه های مختلف با انگیزه های مختلف منتشر می شود، توجه نکنند و از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله مصباح یزدی اخبار صحیح را پیگیری کنند.

وی خطاب به مردم و دوستداران این استاد حوزه علمیه گفت: از مردم می خواهیم که نگران نباشند و با امید به خدا و آرامش به توسلات خود برای سلامت آیت الله مصباح یزدی دعا کنند.

دفتر آیت الله مصباح یزدی نیز صبح امروز با صدور اطلاعیه ای ضمن رد شایعات و اخبار نادرست پیرامون وضعیت بیماری آیت الله محمدتقی مصباح یزدی تاکید کرد: مشکل ایشان ضعف مفرط جسمانی به دلیل ادامه و تشدید بیماری گوارشی است و در منزل تحت مراقبت پزشکی هستند.

در این اطلاعیه آمده است: در پی انتشار خبر بیماری آیت الله مصباح یزدی، شایعات و اخبار نادرستی در این باره منتشر شده که موجب نگرانی دوست‌داران معظم له شده است.

اطلاعیه افزوده است: ضمن تأکید بر این که تنها منبع موثق اخبار صحیح در این باره، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی آثار آیت الله مصباح به نشانی MESBAHYAZDI.IR می‌باشد، به اطلاع می‌رساند مشکل ایشان ضعف مفرط جسمانی به دلیل ادامه و تشدید بیماری گوارشی است و در منزل تحت مراقبت پزشکی هستند.

در ساعت های اخیر برخی کانال های تلگرامی از ارتحال آیت الله مصباح یزدی به دلیل بیماری خبر داده بودند که این موضوع موجب نگرانی دوستداران این استاد حوزه علمیه شده بود که با پیگیری های انجام شده، این خبر تکذیب شد.

لینک کوتاه: asriran.com/003BRg

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آیت الله یزدی آیت الله مصباح یزدی بیماری آیت الله بیماری گوارشی روند درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۷۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳ هزار زائر یزدی به حج تمتع

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، علی اشرف گفت: نخستین گروه عمره‌گزاران یزدی هفتم اردیبهشت‌ماه اعزام می‌شوند ولی به طور کلی سفرهای عمره مفرده پس از محرم و صفر آغاز می‌شود و تا ماه رمضان ادامه می‌یابد.

وی در خصوص اعزام کاروان‌های حج تمتع استان یزد با بیان اینکه ظرفیت کاروان‌های حج تمتع یزد تکمیل است، عنوان کرد: ۳ هزار و ۱۳۰ زائر یزدی در عملیات حج تمتع ۱۴۰۳ در قالب ۲۳ پرواز اعزام می‌شوند که این زائران مدینه قبل هستند.

مدیرکل حج و زیارت استان یزد ادامه داد: اعزام زائران حج تمتع تقریبا از نیمه خردادماه و از فرودگاه شهید صدوقی یزد آغاز می‌شود و این زائران هم اکنون در حال انجام معاینات پزشکی و شرکت در کلاس‌های آموزشی هستند.

خبرنگار: علیرضا شفیعی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228095 برچسب‌ها حج عمره سهمیه حجاج

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • شهروندان گلستانی به پیامک های «ثبت نام طرح کمک معیشتی» توجه نکنند
  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است/ بانوانی که در این زمینه دچار اهمال و غفلت باشند با تذکر باید به آن احترام گذارند؛ اگر توجه نکنند طبق قانون ورود می‌شود/ فراجا با ورود افراد آموزش دیده اقدام به اجرای طرح نور کرده است
  • یزدی‌ها منتظر آبگرفتگی معابر سطح شهر باشند
  • عفونت‌های ادراری و پروستات از جمله بیماری‌های شایع
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج
  • اعزام ۳ هزار زائر یزدی به حج تمتع
  • نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس
  • بیماری ترانه علیدوستی چیست؟ / آخرین وضعیت درمان
  • اخراج پاکبانان شهرداری یاسوج صحت ندارد / درحال تسویه معوقات هستیم