Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با اعضا فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت تعامل هرچه بیشتر میان قوه مقننه و شورای نگهبان با حوزه‌های علمیه گفت: حوزه‌های علمیه برای تعامل با مجلس شورای اسلامی درباره وضع قوانین مربوط به زنان و خانواده آمادگی کامل دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با اشاره به همکاری حوزه علمیه با وزارت آموزش و پرورش گفت: تدوین طرح‌های تحولی و سندهای میان مدت و بلند مدت از جمله اقدامات انجام شده در حوزه علمیه طی سال‌های اخیر است.

وی اقداماتی مانند همکاری در تدوین سند برنامه هفتم توسعه، سند چشم‌انداز و طرح آزمایش را در حوزه را راستای تحول حوزه دانست و افزود: درختواره تحصیلی حوزه‌های علمیه در ۱۶ حوزه دانشی و ۴۰۰ رشته گرایشی تدوین شده است.

کد خبر 5086659

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا اعرافی فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی حوزه علمیه قم ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز محدودیت های کرونایی بارش باران آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا ترور دانشمندان هسته ای بوشهر بارش برف گرگان شهرستان کرج قزوین حوزه های علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۷۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول راهبری تشکل های مردمی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه دیدار با فعالان فرهنگی گفت: رهبر انقلاب مسئولیت راهبری تشکل های مردمی را به شورای عالی انقلاب سپردند، در حوزه های مختلف سند های راهبردی تشکیل شده و به تمام نهاد ها ابلاغ شده است.
حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه افزود: این اسناد راهبردی را نخبگان همان حوزه تدوین کرده اند و به تمام زوایای هر موضوع توجه شده است.
وی بیان کرد: ملاک و مبنای تدوین این اسناد فرمایشات مقام معظم رهبری است، در کنار فرمایشات رهبری از فرهیختگان هر حوزه نیز بهره گرفتیم.
به گفته دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی؛ موشک های سپاه در عملیات وعده صادق آسیب های جدی به تاسیسات نظامی اسرایبل زده است.
حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه ادامه داد: روزگاری روسیه و چین این موشک ها را به ما نمیدادند اما امروز خودشان مشتری ما در این حوزه هستند.

دیگر خبرها

  • مدرس حوزه علمیه: اکثر خودکشی‌های اخیر مولود فقر است
  • مدرس حوزه علمیه قم : اکثر خودکشی‌های اخیر در ایران مولود فقر و جیب خالی است/ «هیچ توصیه‌ای نداریم که فرد خودکشی‌کننده در قبرستان عمومی دفن نشود»
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول راهبری تشکل های مردمی
  • در تدوین قوانین به بحران‌ها توجه شود/ آمارها واقعی نیست
  • تاکید بر توجه به معماری اسلامی ایرانی در ساخت و سازهای جدید
  • انتقاد آیت‌الله اعرافی از سبک معماری در ساخت‌وساز‌های جدید قم
  • انتقاد آیت‌الله اعرافی از سبک معماری در ساخت‌وسازهای جدید قم
  • ۵ مسأله اصلی مازندران در نقشه مهندسی فرهنگی معرفی شد
  • آیت‌الله اعرافی: جایگاه زن در خانواده جزو مسائل تمدنی ماست
  • یک مُبلّغ بین‌المللی باید چه ویژگی‌هایی داشته‌ باشد؟