Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالار حسین پور روز چهارشنبه در حاشیه نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:از ابتدای سال جاری تاکنون نشست های ستاد تسهیل استان دارای ۴۸۰ مصوبه بوده که ۳۲۵ مورد از آن ها اجرایی شده است.

وی افزود: تاکنون پرونده ۸۰ واحد صنعتی و تولیدی با درخواست اعتبار ۱۷۶۱ میلیارد ریال بر اساس تبصره ۱۸ به بانک های عامل استان معرفی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از این تعداد ۳۰ واحد موفق به دریافت ۵۷۳ میلیارد ریال تسهیلات از بانک های استان شدند.

حسین پور بیان کرد: در نشست امروز نیز مشکلات ۴ طرح در حوزه صنعتی و کشاورزی بررسی شد که عمده مشکلات آن ها در زمینه زیرساخت صادرات، تامین اب، دریافت تسهیلات و تسهیلات معوق این واحد ها بوده است.

سال ۹۸، تعداد ۱۷ واحد صنعتی در شهرک های صنعتی استان و ۱۴ واحد در خارج از شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد فعال شد.

همچنین سال گذشته، ظرفیت خالی ۱۸ واحد صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد افزایش داده شد.

۱۳ شهرک و ناحیه صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد برخی از واحد های صنعتی در شهرک ها و برخی دیگر خارج از شهرک ها و نواحی صنعتی اند.

هم اینک ۳۳۰ واحد فعال صنعتی با حجم سرمایه گذاری بر اساس پروانه بهره برداری ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال وجود دارد.

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد تسهیلات ارزان قیمت یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد تسهیلات ارزان قیمت یاسوج کهگیلویه وبویراحمد تسهیلات ارزان قیمت یاسوج اخبار کنکور کهگیلویه و بویراحمد شهرک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۷۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران

 فیض‌زاده از آمادگی واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران خبر داد.

وی گفت: شهرستان چاراویماق با دارا بودن وسعت زیاد و ظرفیت مناسب برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف به علت نبود کارخانجات متناسب، تولیدات بخش‌های کشاورزی و معادن، به صورت خام، فرآوری و باعث مهاجرت مردم می‌شود در این میان شهرک صنعتی چاراویماق یکی از زیر ساخت‌های مناسب برای جذب سرمایه گذار و توسعه و آبادانی این شهرستان است که با توجه به قرارگرفتن در جوار آزاد راه پیامبر اعظم (ص) هم برای سرمایه گذاری و هم در حوزه اشتغالزایی کمک بزرگی برای جوانان جویای کار می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ نفر دیگر در پرونده فساد شهرک صنعتی و شرکت عمران پرند
  • «زیرساخت و انرژی» مشکل اصلی صنایع استان سمنان است
  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی در سمنان
  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌ خالی شهرک‌های صنعتی خوزستان برای رشد کسب و کارها
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند
  • استاندارمرکزی:مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی گره‌گشایی می‌شود