Web Analytics Made Easy - Statcounter

صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور حمایت از دانشجویان تحصیلات تکمیلی، اعضای هیأت علمی، شرکت‌های دانش‌بنیان و شتاب‌دهنده‌های دانش بنیان طی فراخوانی از گرنت کمک هزینه تحقیق و توسعه خبر داد.

به گزارش ایسنا، در این خدمت جدید که تحت عنوان «کمک هزینه تحقیق و توسعه» مطرح است، شرکت‌های دانش‌بنیان برای انجام فعالیت‌های تحقیقاتی و به منظور تقویت بنیه توسعه فناوری شرکت‌، با اعلام نیازهای فناورانه می‌توانند بخشی از هزینه‌های فعالیت‌های تحقیق و توسعه خود را به‌صورت کمک هزینه بلاعوض از طریق بهره‌مندی از این گرنت دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است، تیم‌های پژوهشی دانشگاه تهران که توانمندی حل مسأله در آن حوزه تخصصی و نیاز فناورانه را دارند، می‌توانند پس از ارزیابی صندوق نوآوری و شکوفایی از این حمایت بهره‌مند شوند. سقف کمک هزینه تحقیق و توسعه به ازای هر شرکت دانش‌بنیان، سالانه ۳۰۰ میلیون تومان است که به‌صورت مرحله‌ای و متناسب با پیشرفت طرح پرداخت می‌شود.

گرنت‌های باز کمک هزینه تحقیق و توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی در پیوند https://ghazal.inif.ir/Nsfund_Project/new/?action=grant قابل دسترس است.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه تهران، همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چرایی، فرآیند، شرایط و ملاحظات کمک هزینه تحقیق و توسعه به آدرس https://cbd.inif.ir/grant مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: صندوق نوآوری و شکوفایی دانشگاه تهران شرکت های دانش بنیان صندوق نوآوری دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۷۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مراکز دانش‌بنیان در استان ایلام به ۸ مرکز

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا ظهر سه شنبه در دیدار با رییس دانشگاه ایلام در این دیدار با تبریک عملیات غرورآفرین «وعده صادق» که موجب شادی و غرور ملی شده است، گفت: دانشگاه مادر تحولات در هر جامعه است که با تولید علم و فناوری به رشد و توسعه کشور در همه حوزه‌ها کمک می‌کند.

وی افزود: تحولات بسیار خوبی در دانشگاه ایلام از نظر علمی و فرهنگی صورت گرفته است که این موفقیت‌ها گویای دغدغه‌مندی و تلاش همه‌جانبه رییس و مجموعه مدیران دانشگاه است.

بهرام‌نیا بیان داشت: هم‌چنین در حوزه زیرساخت، دانشگاه ایلام در مقایسه با گذشته متحول شده که برگرفته از کار جهادی است.

وی با اشاره به جذب حدود ۳۹۰ دانشجوی عراقی در بهمن‌ماه سال گذشته و تحصیل بیش از ۵۰۰ دانشجوی عراقی در دانشگاه ایلام، بیان داشت: تحصیل بیش از ۵۰۰ دانشجو در دانشگاه ایلام به دلیل جایگاه علمی خوب این دانشگاه است که در معرفی دانشگاه ایلام در کشور نیز بسیار موثر است.

استاندار ایلام به اخذ مجوز دکترای دو رشته تحصیلی در دانشگاه ایلام اشاره و خاطرنشان کرد: اخذ مجوز برای دو رشته تحصیلی (مهندسی شیمی و نانو شیمی) در مقطع دکترا در راستای آمایش سرزمین استان است چراکه استان ایلام در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی ظرفیت‌های فراوانی دارد.

وی در ادامه به کسب رتبه برتر دانشگاه ایلام در هجدهمین جشنواره شهید رجایی، اشاره کرد و گفت: این موفقیت موجب مباهات برای جامعه دانشجویی و مردم استان است.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: در مقیاس ملی هم گام‌های بلندی در راستای توسعه همه‌جانبه استان برداشته شده است که شرکت‌های دانش‌بنیان و فن‌آور در این راستا نقش‌آفرین بودند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام بیان داشت: آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها پیشران توسعه هر استان هستند.

ی با تاکید بر ارتباط دانشگاه‌ها با صنعت و ایجاد مراکز دانش‌بنیان متعدد در استان، گفت: در دولت سیزدهم شرکت‌های دانش‌بنیان استان از یک مرکز به ۸ مرکز افزایش یافته که رشد ۷۰۰ درصدی مراکز دانش‌بنیان در دولت سیزدهم را نشان می‌دهد.

بهرام‌نیا اضافه کرد: برای ارتقا تولید و بهره‌وری نیازمند فعالیت مراکز دانش‌بنیان هستیم.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با تاکید بر افزایش امکانات رفاهی در دانشگاه ایلام به ساخت خوابگاه متاهلی ۳۰ واحدی در دانشگاه ایلام اشاره کرد و گفت: ایجاد خوابگاه‌های متاهلی در جذب دانشجویان به ویژه دانشجویان خارجی بسیار موثر است‌.

وی خواستار افزایش نشست‌های مشترک با دانشگاهیان شد و تصریح کرد: آمادگی داریم در نشست‌های مشترک برای توسعه استان، از نظرات دانشگاهیان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و زیرساختی استفاده کنیم.

کد خبر 6079951

دیگر خبرها

  • افزایش مراکز دانش‌بنیان در استان ایلام به ۸ مرکز
  • حمایت از هوش مصنوعی در کاهش هزینه‌های درمانی بیماریهای مزمن
  • صندوق نوآوری و شکوفایی چه خدمات و تسهیلاتی به شرکت‌های دانش بنیان اعطا می کند؟
  • بررسی چالش‌های سد راه دانش‌بنیان شدن اقتصاد کشور
  • پیش‌نویس سند نقشه راه دانش‌بنیان شدن اقتصاد کشور بررسی شد
  • نحوه دریافت تسهیلات غول‌های فناور/ ۳ فناوری اولویت‌دار مورد حمایت صندوق نوآوری کدامند؟
  • گام بلند بانک پارسیان در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان
  • افزایش عمر موتور خودرو و کاهش چشمگیر گاز مصرفی تاسیسات با محصول ضدرسوب ایرانی
  • اعطای ۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبار مالیاتی
  • افزایش تعاملات ایران و کره‌جنوبی در حوزه ارتباطات