Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه تولید مجتمع مس سرچشمه با حضور دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، حیدر ضیغمی مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی، مهندس محراب احمدیان معاون توسعه سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی، مهندس حسین احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه و جمعی از معاونان، مدیران و مجریان این مجتمع با هدف بررسی عملکرد تولیدی و توسعه‌ای مجتمع مس سرچشمه از ابتدای سال جاری تا کنون، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پول نیوز، جلسه تولید مجتمع مس سرچشمه با حضور دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، حیدر ضیغمی مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی، مهندس محراب احمدیان معاون توسعه سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی، مهندس حسین احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه و جمعی از معاونان، مدیران و مجریان این مجتمع با هدف بررسی عملکرد تولیدی و توسعه‌ای مجتمع مس سرچشمه از ابتدای سال جاری تا کنون، برگزار شد.
همچنین در ادامه، دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس از محدوده اکتشافی معدن مس سریدون، پالایشگاه، کارخانجات تغلیظ، لیچینگ، معدن مس سرچشمه و سایر طرح‌های توسعه‌ای مهم شرکت مس در مجتمع مس سرچشمه که با هدف افزایش تولید و بهره‌وری در حال انجام است بازدید کرد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: شرکت ملی صنایع مس شرکت ملی صنایع مس ایران مس سرچشمه شرکت مس مجتمع مس سرچشمه مدیرعامل شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۷۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی.آر.تی به وضع گذشته برمی‌گردد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی علیزاده؛ مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اظهار کرد: به دلیل حضور گسترده موتورسیکلت‌ها و ماشین‌های شخصی در خطوط ویژه اتوبوس، ترمزهای ناگهانی راننده اتوبوس برای جلوگیری از برخورد با عابر یا این وسایل گاهاً اجتناب‌ناپذیر است و به دلیل وجود بخش خانم‌ها در جلوی خطوط بی.آر.تی بیشترین صدمات به آنها وارد می‌شود.

وی گفت: در صدها خط متعلق به بخش خصوصی که مانند قدیم آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی اتوبوس حضور دارند کمتر شاهد آسیب‌دیدگی آقایان بوده‌ایم و این بر اساس رصد آماری 2 ساله است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اضافه کرد: جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی.آر.تی به وضع گذشته برمی‌گردد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احیای پتروشیمی آبادان کلید خورد
  • همراهی بانک ها در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت مس
  • تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی
  • اکتشاف سنگ آهن در خواف درسال ۱۴۰۲ حدود۱۱۱ درصد افزایش یافت
  • بهره برداری فاز توسعه یک شرکت شیمیایی/۳ بازدید انجام شد
  • بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی هوشمند شد
  • مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
  • برگزاری جلسه قرارگاه تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها در سال ۱۴۰۳
  • گازسوزی حداقلی در نفت و گاز مارون
  • برنامه های مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده در سال ۱۴۰۳