Web Analytics Made Easy - Statcounter

در لایحه بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۰ که صبح امروز (چهارشنبه) از سوی   «حسینعلی امیری» نماینده پارلمانی رئیس جمهوری در صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارائه شد، بودجه وزارت جهاد کشاورزی براساس جدول شماره (۶) براورد اعتبارات هزینه ای و تملک داریی های سرمایه ای برحسب امور در کشاورزی و منابع طبیعی ۲۳ هزارو ۶۵ میلیارد و ۷۵۵ میلیون ریال اعتبارات هزینه ای و ۳۶ هزارو ۳۱۲ میلیارد و ۴۱۶ میلیون ریال اعتبارات تملک داریی های سرمایه ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بودجه وزارت جهاد کشاورزی براساس جدول شماره (۷) بودجه دستگاه های اجرایی در مجموع ۲۸ هزارو ۷۹۶ میلیارد و ۷۰۸ میلیون ریال  شامل ۵ هزارو ۹۱۱ میلیارد و ۱۴۸ میلیون ریال اعتبارات هزینه ای و ۲۲ هزار و ۸۸۵ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای می شود.

بر پایه این گزارش، بودجه در نظر گرفته شده سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی  ۱۰ هزار و ۸۷۹ میلیارد و ۲۲۹ میلیون ریال، سازمان دامپزشکی کشور دو هزار و ۵۷۶ میلیارد و ۴۱۳ میلیون ریال، سازمان دامپزشکی کشور خرید واکسن و واکسیناسیون دام سه هزار میلیون ریال،  سازمان امور عشایری کشور  یک هزارو ۶۱ میلیارد و ۳۲۶ میلیون ریال، سازمان حفظ نباتات کشور ۹۴۵ هزار و ۶۰۹ میلیون ریال،  سازمان چای کشور ۲۲۸ هزار و ۵۸ میلیون ریال،  سازمان امور اراضی کشور یک هزار و ۸۸۰ میلیارد و ۲۳۲ میلیون ریال،  سازمان شیلات ایران دو هزارو ۶۲۸ میلیارد و ۵۳۴ میلیون ریال،  سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران دو هزارو ۸۶۹ میلیارد و ۲۰۲ میلیون ریال، سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری ۱۵ هزار و ۳۲ میلیارد و ۶۵۵ میلیون ریال است.

همچنین بودجه موسسه تحقیقات علوم باغبانی ۸۴۴ هزارو ۱۸ میلیون ریال،  موسسه تحقیقات برنج کشور ۳۷۵ هزار و ۳۵۱ میلیون ریال، موسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور ۹۷۵ هزارو ۱۷۱ میلیون ریال، موسسه آموزش و ترویج  جهاد کشاورزی یک هزارو ۹۷ میلیارد و ۹۳۴ میلیون ریال، موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور یک هزار و ۴۸۶ میلیارد و ۵۵۲ میلیون ریال، موسسه تحقیقات ثبت و گواهی بذر و نهال ۶۳۸ هزارو ۸۳۰ میلیون ریال، موسسه تحقیقات علوم دامی ۵۹۵ هزارو ۹۷۹ میلیون ریال، موسسه تحقیقات گیاه پزشکی ۶۵۷ هزارو ۳۷۵ میلیون ریال، موسسه تحقیقات خاک و آب ۴۶۵ هزارو ۴۶۵ میلیون ریال، موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی ۲۳۰ هزارو ۳۰۷ میلیون ریال، موسسه رازی ۹ هزارو ۱۴۷ میلیارد و ۸۹۹ میلیون ریال،  پژوهشکده حفاظت خاک و آبخیزداری ۳۰۷ هزارو ۳۳۵ میلیون ریال، پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی ۵۳۱ هزارو ۳۷۲ میلیون ریال، شرکت پشتیبانی امور دام کشور یک هزارو ۵۰۰ میلیون ریال، شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی ۴۶۵ هزارو ۷۸۶ میلیون ریال، شرکت شهرک‌های کشاورزی ۵۲۰ هزار میلیون ریال و شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران ۳۸ هزار میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایرنا،  منابع و مصارف لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور بیش از ۲۴ میلیون و ۳۵۷ هزار و ۷۸ میلیارد و ۹۸۶ میلیون ریال تعیین شده است.

منابع بودجه سال ۹۹ کل کشور در لایحه پیشنهادی دولت به مجلس شورای اسلامی حدود ۱۹ میلیون و ۸۸۷ هزار و ۳۷۰ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال تعیین شده بود.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی سازمان برنامه و بودجه کاظم خاوازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی سازمان برنامه و بودجه کاظم خاوازی وزارت جهاد کشاورزی سازمان برنامه و بودجه کاظم خاوازی اخبار کنکور موسسه تحقیقات جهاد کشاورزی میلیون ریال یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۷۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش از تصویب جداول، تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است

به گزارش خبرنگار مهر، علی بابایی کارنامه نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در تذکری به سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: هنوز بودجه ۱۴۰۳ ابلاغ نشده است اما جداول تخصیص اعلام شده است و این تخصیص نیز با قیودی همراه است؛ در این شرایط چطور می‌شود توسعه متوازن را در مجموعه‌های مختلف کشور توقع داشته باشیم؟

وی افزود: از ریاست مجلس می‌خواهیم که به سازمان برنامه و دولت تذکر دهد که به قانون عمل کند و نه آنکه احساسی عمل کند و هر آنچه که خودش می‌خواهد را در قالب مصوبات سفر یا مباحث دیگر کشور را اداره کند؛ این کار به نوعی زیر سوال بردن کار بنیادین مجلس است. رئیس مجلس در این زمینه به سازمان برنامه تذکر دهد و اگرنه موجب تضییع حقوق بسیاری از شهرستان‌های محروم و مظلوم می‌شوند.

این نماینده مجلس در تذکر دیگری با انتقاد از تورم و گرانی نهاده‌های کشاورزی در سال زراعی جاری، خواستار پیگیری وزیر جهاد کشاورزی در این زمینه شد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده ساری گفت: حتماً با سازمان برنامه صحبت می‌کنیم که طبیعتاً برای سال جاری جداولی که در مرحله دوم بند ب ماده ۱۸۲ طی هفته آینده در صحن مجلس تصویب خواهد شد، مبنا قرار دهد.

وی تاکید کرد: اگر تخصیصی داده‌شده نیز علی‌الحساب است.

کد خبر 6085398 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • دستاورد‌های مهم موسسه تحقیقات خاک و آب در سه محور اساسی در تولید گندم
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • قالیباف: پیش از تصویب جداول تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • پیش از تصویب جداول، تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • معرفی ۵۰ رقم گندم در موسسه تحقیقات کشاورزی دیم
  • خسارت ۲۱ هزار میلیارد ریالی سیلاب به بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان
  • پیش‌ بینی سیلاب در ۱۵ استان کشور
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور
  • ابلاغ اولویت‌های پژوهش و فناوری چهار سال آینده شورای عالی عتف
  • معرفی ۵۰ رقم گندم توسط موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور