Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عباس صالحی چهارشنبه شب در حاشیه مراسم امضای تفاهمنامه همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به ادامه شیوع ویروس کرونا و این بیماری منحوس در کشور دو نظریه درباره برگزاری سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر مطرح است که یکی برگزاری آن به شکل مجازی و دیگری به تعویق انداختن آن تا زمان دیگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 عضو کابینه دولت دوازدهم با ذکر این نکته که ممکن است در زمستان سال جاری بخصوص بهمن ماه موج کرونایی دیگری را شاهد باشیم، گفت: بنابراین احتمال برگزاری جشنواره بصورت قبل در فضای حقیقی امکانپذیر نخواهد بود از این رو این جشنواره در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

به گفته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی موارد پیشنهادی دراین باره درحال بررسی است لذا به محض تصمیم گیری نهایی در اسرع وقت اطلاع رسانی خواهد شد.

صالحی در عین حال گفت: چنانچه موضوع برگزاری مجازی این جشنواره در بهمن ماه محقق نشود به احتمال قوی جشنواره فیلم فجر با تعویق چند ماهه، اوایل سال آینده (۱۴۰۰) برگزار خواهد شد.

به گفته وی هرچند برگزاری مجازی جشنواره آن رونق جشنواره حقیقی فیزیکی را ندارد اما تاثیرات آن کمتر از فضای حقیقی و فیزیکی هم نیست.

به گزارش ایرنا، عصر امروز دبیرخانه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در فراخوانی اعلام کرد: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با هدف معرفی و تقدیر از آثار برگزیده یک سال تلاش سینماگران ایرانی  که در این شرایط دشوار چراغ سینمای ایران را روشن نگه داشته‌اند و نیز اعتلای تولیدات سینمایی، صیانت از هویت ملی مبتنی بر آموزه‌های دینی و ایرانی، حمایت از سینمای خلاق و توسعه اقتصاد سینما بهمن ماه ۱۳۹۹ در تهران با ضوابط ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا توسط سازمان امور سینمایی و سمعی بصری برگزار می‌شود.

سید عباس صالحی و محسن حاجی میرزایی وزیران فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش امروز با امضای تفاهمنامه همکاری دوجانبه بر ضرورت گسترش همکاری‌های آموزشی، تربیتی، فرهنگی و هنری تاکید کردند.

برچسب‌ها سید عباس صالحی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره فیلم فجر دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید عباس صالحی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره فیلم فجر دهه فجر سید عباس صالحی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره فیلم فجر دهه فجر اخبار کنکور فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۸۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران جشنواره ملی طنز و رسانه ( طنز پهلو) معرفی شدند

به‌گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط‌عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امید مهدی‌نژاد و سعید سلیمانپور در بخش شعر و داوود امیریان، رضا ساکی در بخش داستان، امیر اسماعیلی و مهدی واقفی در بخش چندرسانه‌ای، احمد عربانی و مجید خسرو انجم در بخش کاریکاتور و محسن فراهانی، علی‌اکبر قاضی‌زاده در بخش نثر، مجموع آثار رسیده به این جشنواره ملی طنز پهلو را ارزیابی می‌کنند.

به گفته دبیرخانه حشنواره ملی طنز پهلو؛ در این جشنواره به ۱۵ نفر از برگزیدگان در ۵ بخش داستان کوتاه طنز، شعر طنز، نثر طنز، طنز چندرسانه‌ای، کاریکاتور و کارتون جوایزی ارزنده اهدا خواهد شد.

دبیر خانه حشنواره ملی طنز پهلو پیشتر اعلام کرده بود  متقاضیان تا روز یکشنبه 31 فروردین ۱۴۰۳ فرصت دارند آثار خود را با موضوعات انتخابات، یک بام و دو هوای حمایت غرب از مردم غزه، بسته شدن پنجره جمعیتی در آینده نزدیک و پیر شدن ایران، توهمات اپوزوسیون جمهوری اسلامی ایران، ورزش به ویژه فوتبال، گرانی خودرو، مصائب اینترنت، گرانی خانه و کرایه خانه، آفت‌های فضای مجازی (اعتیاد به گوشی، فودبلاگرها، بلاگرهای بی‌سواد، فیک‌نیوزها و…)، جهان‌گردی ایرانی‌ها و ایران گردی جهانیان،صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی، بروکراسی اداری و آزاد به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

بنابر این گزارش، دارندگان رسانه‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی نیز می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و روزنامه‌نگاران، نویسندگان‌، شاعران، طنزپردازان و هنرمندان می‌توانند با ورود به سامانه جشنواره و ثبت مشخصات به نشانی الکترونیکی http://tanz.pressfestival.ir  آثار منتشر شده خود را ارسال کنند.

گفتنی است؛ آیین پایانی هشتمین جشنواره ملی طنز پهلو به همت معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل وزارت فرهنگ و ارشاد استان گیلان 11 اردیبهشت ماه در استان گیلان، شهر فومن (زادگاه گل‌آقا) برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • داوران جشنواره ملی طنز و رسانه ( طنز پهلو) معرفی شدند
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • نقش موثر هنر در انتقال اندیشه شهدا به نسل آینده + عکس
  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها
  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها/ پاسخ به چند حاشیه
  • 48 میلیون ایرانی‌ تمایل به مهاجرت از ایران دارند!
  • برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق» در کرمانشاه
  • جشنواره تولیدات رسانه ای روایت خدمت با محوریت سفر رییس جمهوری به استان سمنان برگزار می شود
  • جشنواره تولیدات رسانه‌ای «روایت خدمت» در استان سمنان برگزار می‌شود