Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوید صحرایی از تهیه و توزیع اقلام بهداشتی به جای حبس و زندان مجرمان در شهرستان پاوه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  نوید صحرایی در گفتگو با خبرنگار هزارماسوله اظهار داشت: در جهت اجرای سیاستهای کلی قوه قضاییه مبنی بر کاهش جمعیت زندانیان ؛ کیفر زدایی ؛ حبس زدایی و اعمال مجازت های جایگزین حبس؛ این سیاست در دستور کار دادگستری شهرستان پاوه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادستان شهرستان پاوه افزود: اخیرا احکام زیادی در راستای مجازات های جایگزین حبس اجرایی شده است و بخاطر شیوع کرونا ما این بحث را اختصاصا در دستور کار قرار داده ایم و با هماهنگی هایی که با شعب صادر کننده رای به عمل آمده است؛ شعب و قضات محترم دادگاه اقدام به صدور مجازات های جایگزین حبس در جهت الزام محکومین به تهیه و توزیع وسایل بهداشتی از قبیل ماسک و الکل صادر کرده اند.

وی گفت: پس از قطعی شدن اجرای این احکام در مرحله اول؛ محکومین اقدام به خریداری ماسکهای تنفسی کردند که تعداد ۲۵۵۰ عدد ماسک تنفسی تهیه و از طریق اجرای احکام کیفری در اختیار سپاه ناحیه پاوه قرار گرفته شد و به همراه پک های مواد غذایی در اختیار افراد بی بضاعت و مستمند قرار می گیرد.

دادستان پاوه گفت: امیدواریم با توجه به همت و اراده مجموعه دادگستری پاوه برای گستردگی این موارد ؛ در روزهای آینده نیز این را در دستور کار خود قرار داده که ان شاالله بتوانیم با اعمال چنین مجازات هایی از شیوع بیماری کرونا؛ به ویژه در میان اقشار مستضعف جلوگیری کنیم.

وی افزود: تهیه این اقلام بهداشتی برای این خانواده ها بسیار سخت است و جزء اولویت های ضروری زندگی آنها نیست و ان شاالله بتوانیم با توجه به محدودیت ها و مشکلات مالی که آنها دارند از این طریق به آنها کمک کنیم تا خدای ناکرده این ویروس در بین این خانواده ها شایع نشود.

وی در پایان گفت: از سپاه ناحیه پاوه و جناب ارسلان  سلطان قلی تقدیر و تشکر دارم به جهت آنکه در جلوگیری از شیوع این بیماری تلاش می کنند و اقلام مواد غذایی را در بین اقشار آسیب پذیر توزیع می کند.

وی افزود: ان شاالله ما نیز بتوانیم این صدور احکام را به سمتی ببریم که واقعا در این شرایط مشکل گشا باشیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۸۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین مایحتاج هیئات‌ مذهبی استان تهران در شب‌های قدر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از توزیع اقلام اساسی شامل برنج، شکر، گوشت قرمز و مرغ در راستای تأمین کالاهای موردنیاز هیئت‌های مذهبی از طریق سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد و گفت: هیچ‌ گونه کمبودی در بازار نخواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از استان تهران، جبرئیل برادری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تامین مایحتاج هیئات مذهبی اظهار داشت: در آستانه لیالی قدر و با افزایش تقاضای اقلام اساسی از جمله برنج، گوشت قرمز و گوشت مرغ جهت استفاده در هیئت‌های عزاداری و به‌منظور تأمین نیاز هیئت‌های مذهبی تهران با هماهنگی‌های صورت گرفته، بخشی از نیاز مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و هیئت‌های عزاداری تأمین‌شده است.

 وی ادامه داد: تاکنون 150 تن گوشت مرغ، 300 تن برنج، 100 تن شکر و گوشت قرمز منجمد تا سقف 40 تن سهمیه تخصیص یافته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به نحوه توزیع این محصولات بین هیئت‌های مذهبی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به‌منظور توزیع مناسب و بهینه این اقلام مقرر شده است توزیع این کالاها از طریق سازمان تبلیغات اسلامی صورت گیرد.

برادری ادامه داد: هیئت‌های مذهبی می‌توانند با در دست داشتن معرفی‌نامه به سردخانه‌ 8 شهریور برای دریافت گوشت مرغ منجمد و سازمان تبلیغات برای دریافت برنج و شکر مراجعه کنند.

وی افزود: توزیع این اقلام از امروز آغاز می‌شود و امیدواریم بتوانیم با این توزیع مناسب آن در راستای رفع نیاز هیئت‌های مذهبی و برپایی مجالس مذهبی قدمی برداشته باشیم.

رئیس جهاد کشاورزی استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به موجود مکفی اقلام اساسی، امکان تأمین و تخصیص کالاهای مذکور به میزان مورد درخواست فراهم است و هیچ‌گونه کمبودی در بازار نخواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ مرکز تهیه و توزیع زولبیا و بامیه در سیب و سوران
  • توزیع بیش از ۱۰۰۰ تن برنج و شکر تنظیم بازاری در کرمانشاه
  • توزیع ۵۳ تن اقلام تنظیم بازاری در عباس آباد
  • توزیع ۲ هزار و ۶۰۰ تن کالای اساسی در کرمانشاه
  • تأمین مایحتاج هیئات‌ مذهبی استان تهران در شب‌های قدر
  • اقلام اساسی هیئت‌های مذهبی برای شب قدر تامین شد
  • ۵ واحد متخلف بهداشتی در کاشان پلمب شد
  • پلمب ۲۵ واحد صنفی زنجان در طرح بسیج نوروزی
  • توزیع بیش از ۲۰۰ هزار اقلام غذایی در فارس
  • پلمب ۱۱۰ تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در لرستان