Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران به نقل ایسنا، رئیس مجلس شورای اسلامی مصوبه مجلس در مورد «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران» را به رئیس جمهور ابلاغ کرد.

احمد امیرآبادی فراهانی اظهار کرد: آقای قالیباف در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهوری مصوبه «اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران» که امروز در مجلس تصویب رسید و شورای نگهبان نیز آن را تایید کرد برای اجرا ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این عضو هیئت رئیسه مجلس، لازم الاجرا شدن این قانون پس از ابلاغ رئیس جمهور و انتشار آن در روزنامه رسمی خواهد بود.

گفتنی است دو فوریت این طرح یکشنبه هفته جاری در مجلس تصویب رسید و نمایندگان مجلس در روز سه شنبه در جلسه فوق‌العاده جزئیات آن را به تصویب رساندند. پس از یک مورد ایراد شورای نگهبان به این مصوبه، مجلس در جلسه علنی امروز این مصوبه را اصلاح کرد که نهایتاً به تایید شورای نگهبان رسید.

اخبار مرتبط تحلیل آشنا از طرح ضد برجامی مجلس سعید لیلاز: مجلس مقصر گرانی ناشی از تصویب طرح «اقدام علیه تحریم‌ها» است اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ مجلس رخ داد + عکس نگرانی دولت در مورد طرح مجلس برای پروتکل الحاقی/ واعظی: پختگی لازم را ندارد واکنش جهانگیری به طرح نمایندگان در مورد برجام: مجلس نباید در امور اجرایی دخالت کند توهین کرونایی یک نماینده مجلس به روحانی! معاون پارلمانی رییس جمهور لایحه بودجه 1400 را تقدیم مجلس کرد قالیباف پیش از ارائه لایحه بودجه 1400 به مجلس چه گفت؟ واکنش روحانی به طرح ضد برجامی مجلس: دولت موافق نیست و آن را برای روند فعالیت های دیپلماتیک مضر می داند واکنش شورای عالی امنیت ملی به طرح مجلس در مورد برجام نماینده مجلس: اگر طرح ضد برجامی آسیب هایی داشت مردم بپذیرند جزییات طرح ضد برجامی مجلس: محافظت از برجام 25 سال حبس دارد! واکنش مدیر آژانس اتمی به اقدام نمایندگان مجلس برای توقف پروتکل الحاقی نماینده مجلس در پاسخ به سخنگوی دولت: مجلس یعنی 85 میلیون نفر! «همه» مردم از مصوبه ما در خصوص توقف اجرای پروتکل الحاقی خوشحالند!

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 حسن روحانی مجلس شورای اسلامی محمدباقر قالیباف احمد امیرآبادی فراهانی طرح ضد برجامی مجلس طرح برجامی مجلس طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 طرح ضد برجامی رئیس جمهور تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۸۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرزهای ایران می‌شود

«شهریار حیدری» نایب‌رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سفر رییس‌جمهور به پاکستان، اظهار کرد: پاکستان یکی از کشورهای مهم در همسایگی ایران است و از آنجایی که ایران و پاکستان دارای اشتراکات دینی، فرهنگی و تاریخی زیادی با یکدیگر هستند، سفر رییس‌جمهور و دیگر مقامات کشورمان به پاکستان، بسیار مهم بوده و منجر به توسعه روابط دو کشور خواهد شد.

وی افزود: سفر رییس‌جمهور به پاکستان در شرایطی انجام شده که دولت جدید پاکستان به تازگی بر سر کار آمده است و قطعاً یکی از دغدغه‌های جدی ما آن است که دولت جدید پاکستان، اقدام جدی‌تری برای حفظ امنیت مرزها انجام بدهد.

نایب‌رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از آنجایی که ما مرزهای طولانی با پاکستان داریم، امنیت این مرزها بسیار مهم است و سفر رییس‌جمهور به پاکستان تأثیر به سزایی بر تقویت امنیت مرزهای کشورمان خواهد داشت.

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: علاوه بر ضرورت توجه به مسایل امنیتی، قطعاً سفر رییس‌جمهور به پاکستان برای تقویت روابط دو کشور در حوزه مسایل اقتصادی نیز دارای اهمیت است و لازم است موانع تجاری روابط ایران و پاکستان رفع شوند.

کد خبر 6086178 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • سفر رییس‌جمهور باعث تعمیق روابط ایران و پاکستان می‌شود
  • خبرگزاری آمریکایی: احتمالاً بایدن تحریم‌های نفتی ایران را اجرا نخواهد کرد
  • تأکید قاطع «مادورو» بر مخالفت با قیمومیت آمریکا و تحریم‌های جدید
  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرزهای ایران می‌شود
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • ابعاد مهم سفر رئیس‌جمهور به اسلام آباد
  • ابلاغ مصوبه دولت برای کاهش مالیات بر ارزش افزوده
  • نامه به شورای نگهبان درباره معافیت مشمولان بالای ۳۵ سال