Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مسئول هیئت رزمندگان اسلام بندر امام خمینی(ره) گفت: قرارگاه مردمی امام علی(ع) با هدف هماهنگی اقدام‌های جهادی برای کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان ناشی از آبگرفتگی منازل بندر امام خمینی(ره) تشکیل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر امام خمینی(ره)، نشست هماهنگی نیروهای مردمی شهرستان بندر امام خمینی با هدف هماهنگی و هم افزایی نیروهای مردمی و انقلابی برای کمک به مردمی که دچار آبگرفتگی شدند، در سالن جلسات هیئت رزمندگان اسلام بندر امام خمینی(ره)، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حمید اباذری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندر امام خمینی(ره) اظهار داشت: قرارگاه مردمی امام علی(ع) با هدف اقدامات جهادی و کمک‌های عمومی برای کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان آبگرفتگی منازل بندر امام خمینی(ره) تشکیل شد.

اینجا "ونیز"نیست/ آبگرفتگی عجیب منازل و معابر در بندر امام خمینی+ فیلمهشدار سیلاب و آبگرفتگی معابر 3 استان

وی افزود: این قرارگاه با حمایت‌های عملیاتی و پشتیبانی منطقه سوم دریایی سپاه و مرکز مقاومت بسیج امام رضا(ع) بندر امام خمینی(ره) و استفاده از ظرفیت‌های دولتی، مردمی، سازمان‌های مردم نهاد، سپاه، بسیج، هیئت‌ها، مساجد و مراکز فرهنگی، کار رسیدگی و کمک‌رسانی را به مردم آسیب‌دیده از آبگرفتگی منازل در حوزه تعیین و برآورد خسارت‌ها، نظافت، تعمیرات وسایل برقی و خودرویی و...، را بر عهده دارد.

گفتنی است پس از  گذشت 5 روز از بارندگی بیش از 160 میلیمتری در بندر امام بخشی از این شهر همچنان درگیر آبگرفتگی هستند.

انتهای پیام/341/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بندر امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۸۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان

علی خسروی اظهار کرد: قرارگاه مشترک هفته معلم با همکاری بسیج فرهنگیان و اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان تشکیل شده است.
وی خاطرنشان کرد: در فضای جنگ نرم و سخت کنونی همکاری بسیج در حوزه آموزش پرورش را در پیشبرد اهداف انقلاب امری لازم و ضروری است
مسئول بسیج فرهنگیان لرستان، برنامه‌های بسیج رو به عنوان دغدغه‌های آموزش و پرورش دانست و بر حل موانع جهت پیشبرد اهداف تاکید کرد.
خسروی، حضور در نماز جمعه، برپایی میز خدمت، غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری جلسه بزرگداشت و تجلیل از مقام شامخ معلم را هز جمله برنامه‌های هماهنگ شده در جهت اجرا به مناسبت هفته معلم عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • عملیات احداث کانال دفع آب‌های سطحی در محله شرف‌آباد یاسوج اجرایی شد
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید | آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی + ویدئو
  • اجرای طرح زیست عفیفانه در جامعه ضروری است
  • افزایش درآمدها وموفقیت درجذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دربندرامام خمینی
  • اجرای روشنایی جاده کمربندی بندر امام خمینی به آبادان
  • پاسخگویی سامانه ۱۳۷ شهرداری یزد به ۶۵۰ تماس/ گزارشات مردمی از آبگرفتگی معابر و جوی‌های شهر
  • نگرانی شهروندان درباره ریزش آب از طبقه فوقانی بزرگراه امام خمینی (ره) رفع شد