Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی حمیدی فرماندار تربت جام گفت: به منظور اجرای مصوبات ستادملی مقابله با ویروس کرونا، ۹۵ درصد اصناف و بازاریان از اول آذرماه مغازه‌های خود را تعطیل کردند که صمیمانه ازهمکاری همه صنوف، اداره صمت، اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری، پلیس راهور، پلیس راه بسیجیان عزیز و اعضای شورای تامین و اعضای ستاد مقابله با بیماری کرونا مخصوصا علمای عزیز، اداره تبلیغات اسلامی و به ویژه ائمه جمع وجماعات تشیع و تسنن تقدیر و تشکرمی کنم، البته تعدادی محدودی ازصنوف مختلف که رعایت نکردند با آنان برخورد قانونی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با تاکید براینکه با وحدت و همدلی ویروس کرونا کنترل و مدیریت می‌شود افزود: در بازرسی میدانی اعضای ستاد مدیریت کرونا در سطح شهر در چند روز گذشته تعداد۴۶ واحد صنفی متخلف پلمپ شد.

فرماندار تربت جام ادامه داد: از مردم عزیزتقاضا دارم ازبرگزاری هرگونه تجمع ومراسم تعزیه، عروسی و دورهمی خانوادگی جدا خوداری کنند وکادرپزشکی ودرمانی که فرزندان خودشان هستند را دریابند.

حمیدی با قدردانی از تلاش‌های کادر پزشکی و سایر اعضای ستاد مدیریت وهمراهی که موجب شد شرایط کرونایی تربت جام نارنجی شود بیان کرد: مردم و مسئولان سختی‌ها را متحمل شدند و از همه درخواست داریم مصوبات ستاد مقابله با کرونا و رعایت دستورالعمل های  بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و در خانه ماندن را ادامه دهند تا روز به روزشاهد کاهش مبتلایان و فوت شدگان ناشی از ویروس کرونا باشیم.
انتهای پیام//س، ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس کرونا کادر درمان تربت جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۸۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای محدودیت مقطعی در آزادراه تهران - شمال

رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال خبر داد و از رانندگان خواست از عجله و شتاب پرهیز کنند.

سرهنگ “پیمان کرمی” اظهار کرد: این بار ترافیکی در خط جنوبی آزادراه تهران - شمال از محدوده تونل‌ ۱۸ تا شهرستانک و انتهای تونل البرز سنگین است.

وی اضافه کرد: به منظور تخلیه بار ترافیکی در این آزاد راه ، محدودیت ترافیکی مقطعی در این مسیر اجرا شده است.

کرمی افزود: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی و جنوبی آزادراه تهران - کرج -قزوین در برخی مقاطع پرحجم است.

رییس پلیس راه البرز بیان کرد: ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان‌سازی در جاده های استان مستقر شده‌اند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • آب انبار تاریخی دوران قاجاریه در تربت حیدریه کشف شد
  • سامانه ۱۳۷ پلی دوطرفه بین شهروندان بروجنی و مدیریت شهری
  • سامانه ۱۳۷ پلی دو طرفه بین شهروندان بروجنی و مدیریت شهری
  • انقلاب شهری با حرکت به سمت محله‌های هوشمند
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • اقدامات ایران در سال گذشته برای مقابله با گرد و غبار
  • محدودیت سرعت دوچرخه‌ها در آمستردام با دستگاه‌های هوشمند
  • دستیابی به پایداری با مدیریت هوشمند ترافیک در شهر آمریکایی
  • اجرای برنامه‌های تدوین شده مقابله با گردوغبار در ۲۹ استان کشور
  • اجرای محدودیت مقطعی در آزادراه تهران - شمال