Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین پیام دیگو مارادونا، اسطوره فقید فوتبال آرژانتین در واتس آپ فاش شده است.

درست یک هفته قبل بود که خبر درگذشت نابهنگام و عجیب دیگو مارادونا، ستاره محبوب و پرافتخار دنیای فوتبال منتشر شده و جهان ورزش را در بهت و غم فرو برد. ماردونا در خانه ای اجازه ای و در بستر بیماری به علت ایست قلبی درگذشت و البته در روزهای اخیر جزئیاتی عجیب در مورد دلایل مرگ او و احتمال برخی کم کاری ها در این رابطه منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارادونا در روزهای پایانی عمر خود شرایط چندان مطلوبی نداشت و حالا افشا شده که آخرین پیام او در واتس اپ در مورد فرزند هفت ساله اش بوده است.

دیگو فرناندو، پسر هفت ساله مارادونا در حال حاضر با نامزد سابق او و همسرش ماریا زندگی می کند و ستاره بزرگ فوتبال آرژانتین با ارسال پیامی به ماریا از او خواسته مراقب فرزند و البته نامزد سابقش باشد.

مارادونا با صدایی خسته و مستاصل می گوید:

"سلام ماریو، من دیگو هستم. شاید عجیب نباشد اما من حال و روز ورونیکا را خوب می بینم. او به من گفت که با تو زندگی می کند. مواظب او و فرشته کوچکم دیگوئیتو باش، زیرا هیچکسی برایم مثل او ارزشمند نیست. من پسران زیادی دارم اما این پسرم برایم عزیزتر و یادگار سالهای پایانی عمرم است."/ ورزش سه

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۸۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمله عجیب فراز کمالوند بعد از شکست مقابل پرسپولیس

فراز کمالوند بعد از شکست صنعت نفت به پرسپولیس نسبت به برخی از بازیکنان تیمش به تندی انتقاد کرد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، نفت آبادان مقابل پرسپولیس نمایش خوبی نداشت و فراز کمالوند، سرمربی این تیم هم با استفاده از یک جمله نامتعارف این گزاره را تأیید کرد: «خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم.»

اوضاع، اما در ادامه جالب‌تر شد؛ زمانی که کمالوند گفت از آن دست مربیانی نیست که گناه شکست را گردن سایر بازیکنان بیندازد، اما در همین حال ادامه داد: «الان پیام پارسا ضعیف بازی می‌کند، چه کنیم؟ امیر پناهی ۳بازی است که اشتباه می‌کند، چه کار باید کنیم، اینها مشکل تیم است.» حالا باز خوب شد نمی‌خواستی گناه باخت را گردن دیگران بیندازی.

الان شما اینطوری با دروازه‌بانت برخورد کردی، در مسابقات بعدی چطور انتظار داری برای تیمت بازی کند؟ با کدام روحیه و اعتمادبه‌نفس؟ همین پیام پارسا ضربه سر آل‌کثیر را از یک‌قدمی نگرفت؟

tags # فوتبال ، پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • پیام عجیب قهرمان المپیک پس از 9 ماه غیبت/ اخبار WWE
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • ویدئویی کمتر دیده شده از مهارت‌های باورنکردنی مارادونا + ویدئو
  • (ویدئو) سانسور جنجالی سکانس ابراز عشق شوهر به همسرش در تلویزیون؛ «دوست دارم» ممنوع!
  • (ویدئو) سانسور جنجالی سکانس ابراز عشق شوهر به همسرش در تلوزیون؛ «دوست دارم» ممنوع!
  • جمله عجیب فراز کمالوند بعد از شکست مقابل پرسپولیس
  • طلاقی که هزینه سنگینی برای بازیکن سرشناس داشت؛ آپارتمان، ویلا و ماشین گران‌قیمت برای همسر سابق!