Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین رئیس ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری گلستان از برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی، فناوری و فن بازار استان گلستان به صورت مجازی خبرداد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی نجفی نژاد، جانشین رئیس ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری گلستان از برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی، فناوری و فن بازار استان گلستان به صورت مجازی خبرداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نجفی نژاد با بیان اینکه نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی، فناوری و فن بازار استان گلستان، یکشنبه، شانزدهم آذر افتتاح می‌شود گفت: با توجه به گسترش ویروس کووید _ ۱۹ در کشور، امسال این نمایشگاه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

جانشین رئیس ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری استان گلستان افزود: با توجه برپایی مجازی این نمایشگاه، زیرساخت و شرایطی ایجاد شده تا کسانی که در مورد فعالیت‌های پژوهشی و فناوری دستگاه‌ها و موسسات علمی و تحقیقاتی سوالی دارند بتوانند تا پایان هفته پژوهش، پرسش‌های خود را مطرح و دستگاه‌های مختلف نسبت به پاسخگویی آن، اقدام کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در طول سال نیز شرایطی فراهم شده تا علاقه‌مندان سوالات خود را در مورد دستاورد‌های مختلف پژوهشی و فناوری به صورت آفلاین ارسال و پاسخ خود را دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم کشاورزی گرگان نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی هفته پژوهش نمایشگاه دستاورد های پژوهشی استان گلستان هفته پژوهش فن بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۸۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل چالش‌ها و نیاز‌های صنایع به کمک فناوران داخلی در «ریورس‌پیچ» اینوتکس ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، اینوتکس ۲۰۲۴ از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. این نمایشگاه میزبان بیش از ۴۰۰ شرکت نوآور و فناور در قالب غرفه‌دار، ۱۵۰ سرمایه‌گذار استارت‌آپی، ۴۰۰ جلسه بین کسب‌وکار‌ها و ۲۰ رویداد و بخش جانبی خواهد بود.

همزمان با برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس در پارک فناوری پردیس، توسط شبکه فن بازار ایران، ۴ رویداد تخصصی ریورس‌پیچ در حوزه‌های هوشمندسازی صنعت گلخانه، صنعت فولاد، شبکه سازی هدف‌گرا و صنایع شیمیایی برگزار می‌شود.

در اولین روز نمایشگاه اینوتکس در سالن سراج پارک فناوری پردیس، اولین رویداد ریورس‌پیچ با عنوان «رویداد ارائه نیاز‌های فناورانه هوشمندسازی صنعت گلخانه» برگزار می‌شود.

دومین روز نمایشگاه اینوتکس، صنعت فولاد به ارائه نیاز‌های فناورانه خو د می‌پردازد. این رویداد چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود.

در ادامه چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت رویداد ارائه نیاز‌های فناورانه شبکه‌سازی هدف‌گرا ساعت ۱۳:۳۰ برگزار می‌شود.

در دومین روز نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴، رویداد ارائه نیاز‌های فناورانه صنایع شیمیایی ساعت ۱۵، با هدف رفع چالش‌های موجود، نیاز‌های فناورانه صنایع شیمیایی برگزار می‌شود.

در رویداد سوم واحد تحقیق و توسعه شرکت همراه اول در حوزه شبکه سازی هدف‌گرا نیاز‌های فناورانه‌شان را مطرح می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • ثبت‌ نام کتابفروشی‌ ها در سامانه «بازار کتاب»
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران خردادماه برگزار می‌شود
  • سال جاری ۹۰ رویداد دانشگاهی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • حل چالش‌ها و نیاز‌های صنایع به کمک فناوران داخلی در «ریورس‌پیچ» اینوتکس ۲۰۲۴
  • ارائه تازه‌ترین دستاورد‌های پژوهشی در زمینه تولید گندم
  • ۳۹ شرکت دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه دستاورد‌های وقف اعلام آمادگی کردند
  • ثبت نام بیش از ۵ هزار نفر در مسابقه ملی نانو