Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@10:42:13 GMT

زیدان 70 درصد بازیکنان رئال را نمی‌خواهد!

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۸۷۶۵

زیدان 70 درصد بازیکنان رئال را نمی‌خواهد!

زین الدین زیدان خواستار ایجاد تغییراتی بزرگ در ترکیب رئال مادرید شده است.

به گزارش مشرق،  رئال مادرید دیشب در دیداری عجیب در خانه شاختار با دو گل مغلوب شد و حالا این تیم فاصله چندانی تا حذف در همین ابتدای لیگ قهرمانان ندارد. شرایط در لالیگا نیز چندان بر وفق مراد رئال مادرید نیست و نتایج پرفراز و نشیب هفته های اخیر باعث افزایش فاصله این تیم با صدر جدول و کاهش شانس تکرار عنوان قهرمانی در رقابت های داخلی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد زیدان دیگر به ترکیب فعلی تیمش اعتماد نداشته و خواستار ایجاد تغییرات گسترده در برنابئو شده است. او دیشب بعد از دیدار مقابل شاختار تاکید کرد قصدی مبنی بر استعفا ندارد و با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد. زیدان اعتماد خود را به بازیکنانی مانند ادن هازارد بلژیکی یا مارتین اودگارد که در ابتدای فصل به مادرید بازگشت از دست داده است.

زوج برزیلی وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئس نیز عملکرد قابل قبولی ارائه نداده اند و زیزو دیگر روی این دو بازیکن جوان حساب باز نمی کند. زیدان همچنین از نگرش و عملکرد چند بازیکن باتجربه ترکیب خود نیز خسته شده و در این گروه بازیکنانی چون مارسلو و تونی کروس قرار دارند. در حقیقت اگر زیدان قدرت کافی داشت، 70 درصد ترکیب فعلی خود را پاکسازی کرده و بازیکنان فراوانی را در لیست فروش قرار می داد.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید معتقد است که در حال حاضر فقط می توان روی بازیکنانی چون سرخیو راموس، رافائل واران، فرلان مندی، کاسمیرو، فده والورده و کریم بنزما حساب باز کرد و دیگر بازیکنان در حد نام باشگاه رئال مادرید نیستند.

یکی از دلایل اصلی ناراحتی زیدان را باید انفعال رئال مادرید در بازار تابستانی قلمداد کرد. مشکلات مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا باعث شد رئال مادرید تقریبا هیچ خرید مهمی نداشته باشد و نقاط ضعف این تیم نسبت به فصل گذشته ترمیم نشد.

این در حالیست که بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپا حداقل یکی دو خرید خوب داشتند، اما رئال مادرید ترجیح داد تابستان آرامی را سپری کند. به همین علت زیدان نتوانست بازیکنان مدنظر خود را جذب کند و حالا به نظر می رسد عدم رضایت او از ترکیب فعلی باعث عصبانیت سرمربی فرانسوی شده است.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید محسن فخری زاده رافائل واران لالیگا کاسمیرو کریم بنزما رئال مادرید رودریگو گوئس تونی کروس لیگ قهرمانان زین الدین زیدان سرخیو راموس باشگاه رئال مادرید وینیسیوس جونیور فده والورده فرلان مندی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۸۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان آنچلوتی از روی لوگوی منچسترسیتی رد نشدند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی، ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه به وقت تهران، در قالب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، در مرحله یک چهارم نهایی و در بازی برگشت به سراغ یکدیگر می‌رود تا خود را به فینال این رقابت ها نزدیک تر کنند.

بازیکنان رئال مادرید که در ورزشگاه اتحاد منچسترسیتی، مهمان هستند، مشغول گرم کردن در زمین حریف هستند. در حاشیه این تمرین بازیکنان رئالی هنگام ورود به زمین منچسترسیتی از رد شدن از روی لوگوی تیم منچسترسیتی خودداری کردند.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896500

دیگر خبرها

  • هشدار ژاوی به بازیکنان بارسلونا درباره ال‌کلاسیکو
  • آرتتا راه حذف سیتی را به رئال نشان داد
  • پنالتی رودیگر و خوشحالی بازیکنان رئال مادرید از لنز دوربین تماشاگران / فیلم
  • شاگردان آنچلوتی از روی لوگوی منچسترسیتی رد نشدند!
  • منچسترسیتی - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • لحظه به لحظه با داغ‌ترین شب فوتبال اروپا
  • واکنش بازیکنان رئال مادرید به لوگوی منچسترسیتی +ویدئو
  • ترکیب احتمالی حساس‌ترین بازی فوتبال اروپا
  • ترکیب رئال مادرید برابر منچسترسیتی در بازی برگشت با یک تغییر بزرگ
  • بلینگام: سیتی قوی است ولی ما رئال مادرید هستیم!‏