Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد فخری زاده روز چهارشنبه در حاشیه مراسم بزرگداشت دانشمند شهید محسن فخری زاده که با حضور مسئولان شهرستان، خانواده معظم شهدا، فرزند این شهید بزرگوار و همچنین اقشار مختلف مردمی در محل عروج این شهید در بلوار امام خمینی (ره) شهر آبسرد از توابع شهرستان دماوند برگزار شد، به خبرنگاران اظهار داشت:  مسیر شهید فخری زاده، مسیر اعتلای ایران اسلامی بود و امید است این اتفاق منجربه روشن شدن این مسیر باشد و وقوع این حادثه هر جریان، فرد و هر قدرتی را که مخالف و برضد اعتلا و اقتدار ایران اسلامی است، از میان بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دشمن، دشمنی می کند و تکلیف آن روشن است و تمامی اقدامات تروریستی در کشور، نشان از ضعف و ناتوانی دشمن است اما آنان بداند که ادامه دادن به این مسیر، هیچ تاثیری بر حرکت ایران و اهداف آن ندارد.

حامد فخری زاده تاکید کرد: امام خمینی (ره) فرمودند که این انقلاب و نظام از بیرون از بین نمی رود و باید از داخل مراقب باشیم و امروز نیز اگر به این مهم توجه کنیم حتما انقلاب اسلامی ایران به حکومت آقا امام زمان(عج) منتهی خواهد شد.

راه شهید فخری زاده متوقف نخواهد شد

مهدی حیدری، فرماندار شهرستان دماوند نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگاران اظهار داشت: در چند روز گذشته متاسفانه شاهد ترور ناجوانمردانه ای توسط استکبار جهانی و اسرائیل غاصب در شهر آبسرد از توابع شهرستان دماوند بودیم.

وی با بیان اینکه دشمن همراه به دنبال این بوده که شخصیت های علمی کشورمان را از میدان بدر کند و این اتفاق نیز در ادامه سیاست کشورهای استکبار اتفاق افتاده است، افزود: این اتفاق افکار عمومی و احساسات مردم کشورمان را بسیار جریحه دار کرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: یقینا نگاه شهادت و ایثاری که همواره در فرهنگ و اعتقادات دینی ما وجود دارد، بخشی از همان نگاهی است که ملت و حاکمیت ما به دنبال آن بوده تا بتواند با تلاش در مسیر راه شهدا به اهداف عالیه انقلاب اسلامی برسد.

حیدری با اشاره به اینکه قطعا راه این شهید همچون دیگر شهدا متوقف نخواهد شد، بیان داشت: اقدام اخیر دشمن نشان از ضعف آنان است چرا که جنگ رو در رو را با جنگ در سایه مبادله کردند درحالی که ما بر اعتقادات خود پایبند هستیم و قطعا با همت و تلاش بر قدرت کشور می افزاییم.

فرماندار دماوند با اشاره به اینکه جوانان شهید فخری زاده را الگو قرار دهند، تاکید کرد: تلاش جوانان این مرز و بوم و دانشمندان ما در عرصه های مختلف به ویژه هسته ای ستودنی است و امروز نیز با برگزاری این مراسم امید است یاد و خاطره این شهید بزرگوار را گرامی داشته و تجدید بیعتی با شهیدان این انقلاب و این شهید بزگوار باشد.

برچسب‌ها شهرستان دماوند اسرائیل محسن فخری‌زاده پروندهٔ خبری ترور دانشمند ممتاز هسته ای و دفاعی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان دماوند اسرائیل محسن فخری زاده شهرستان دماوند اسرائیل محسن فخری زاده اخبار کنکور شهرستان دماوند شهید فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۸۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های کوتاه شهرستان بردسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، فرماندار بردسکن گفت: با پیگیری‌های انجام شده مبلغ یک میلیارد تومان برای اخذ پروانه ساختمانی پروژه درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن اخذ شد و پس از صدور پروانه عملیات اجرایی این پروژه در ۶ ماهه اول امسال آغاز و طبق قرارداد انجام شده در مدت ۱۸ ماه این طرح تکمیل و سال آینده شاهد بهره برداری از این طرح در شهرستان بردسکن خواهیم بود. 
علی دهقان زاده افزود: این طرح به لحاظ تزریق اعتباری در ردیف طرح‌های کددار کشور قرار گرفته است و سازمان تامین اجتماعی در تخصیص بودجه و تجهیزات درمانگاه تامین اجتماعی موافقت خود را اعلام کرد.

کاهش بیش از ۵۰ درصدی خروج بیماران بدون تسویه حساب در بردسکن
مدیر بیمارستان ولیعصر بردسکن گفت: با اجرای طرحی جدید خروج بیماران از بیمارستان بدون تسویه حساب بیش از ۵۰ درصد کاهش پیدا می‌کند.
رضا ذبیحی افزود: با این طرح زمان ترخیص بیماران بعد از ویزیت به حداقل رسیده و بیماران بستری نیاز به مراجعه به واحد حسابداری بیمارستان ندارند و در داخل بخش بستری ترخیص بیماران توسط پرسنل ترخیص حسابداری انجام می‌شود. 
وی عنوان کرد: سالانه به طور متوسط بیش از ۱۰۰ نفر از بیماران به خاطر مشکلات مالی دور از نیرو‌های انتظامی و نگهبانی اقدام به فرار می‌کردند که خوشبختانه با افزایش نیرو‌های نگهبانی و انتظامات و فعال کردن بحث ترخیص بیماران در بخش‌ها باعث شده است این اقدام بیش از ۵۰ درصد کاهش پیدا کند.

شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی شهرستان بردسکن را با قهر سوخت مواجه نکند 
فرماندار بردسکن با توجه به وضعیت خشکسالی از شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار خواست شهرستان بردسکن را با قهر سوخت مواجه نکند.
 علی دهقان‌زاده با اشاره به فعالیت بیش از ۳۰ واحد معدنی و وجود راه‌های مواصلاتی و بخش کشاورزی شهرستان بردسکن گفت بردسکن دومین شهر معدنی استان خراسان رضوی و پایتخت تولید مس در شرق کشور می‌باشد و با درآمد بیش از ۷۰۰۰ میلیارد تومانی تنها درمحصول پسته شهرستان بردسکن نباید شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی در تامین سوخت مورد نیاز شهرستان سخت‌گیری کند. 

اقتدار، امنیت و توسعه کشور مرهون اقدامات سپاه پاسداران است
فرماندار بردسکن گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیش از چهار دهه گذشته همواره به عنوان بازوی توانمند ولایت فقیه، درساحت اقتدار، امنیت و توسعه کشور خوش درخشیده است.
علی دهقان زاده سپاه پاسداران را پشتوانه‌ای محکم و استوار با نیرو‌های متعهد و ولایت مدار دانست که در صیانت از انقلاب اسلامی و ارزش‌های الهی همچون دژی محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی را از هرنوع نفوذی و تهدیدی محافظت می‌کند. 
وی به عملیات وعده صادق توسط نیرو‌های هوا فضا اشاره کرد و گفت: حقیقتا این اقدام سپاه رژیم غاصب صهیونیستی را در اهداف خود علیه ایران ناکام کرد و سرجای خود نشاند. وی با بیان اینکه تعامل و هم افزایی خوبی بین مسئولین وجود دارد، خاطر نشان کرد: مدیران ما با روحیه جهادی و انقلابی که دارند خودشان را بسیجی یاد می‌کنند.

جهش تولید بدون فعالیت کارگران معنا و مفهومی را پیدا نمی‌کند
فرماندار بردسکن در نشست صمیمی با جامعه کارگری شهرستان بردسکن گفت: جهش تولید بدون فعالیت کارگران معنا و مفهومی ندارد.
علی دهقان زاده با اشاره به نامگذاری سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری عنوان کرد: نقش کارگران در همه حوزه‌ها تاثیر گذار و چرخه تولید جامعه دست کارگران است. 
وی بیان کرد: کارگران در خط مقدم تولید هستند و به عنوان سربازان جنگ اقتصادی، با همه توان تلاش می‌کنند تا نیاز‌های کشور را برآورده سازند.

دیگر خبرها

  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • خبر‌های کوتاه شهرستان بردسکن
  • مسدود بودن سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس
  • چهار محور در استان مسدود است
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب
  • پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • زیرساخت‌های حمل‌ونقل کشور در مسیر پیشرفت
  • ۲۴حلقه چاه غیرمجاز در دماوند مسدود شد