Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس یکشنبه هفته آینده در هفته پنجم لیگ برتر باید در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف نساجی مازندران برود‌.

باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای به سازمان لیگ درخواست کرده این مسابقه در ورزشگاه آزادی برگزار شود و شاگردان یحیی گل محمدی در دور برگشت میهمان نساجی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شرایط حساس پرسپولیس در فاصله کوتاه باقی مانده تا فینال لیگ قهرمانان آسیا مسئولان این باشگاه امیدوار هستند سازمان لیگ و باشگاه نساجی با این درخواست موافقت کنند تا با توجه به مصنوعی بودن چمن ورزشگاه وطنی و البته شرایط کرونایی احتمال آسیب دیدگی بازیکنان این تیم و ابتلای آنها به کرونا کاهش پیدا کند.

به هر حال باید دید در نهایت با این درخواست موافقت خواهد شد یا اینکه سرخ پوشان هفته آینده در زمین ورزشگاه وطنی این دیدار سخت را مقابل شاگردان وحید فاضلی برگزار می‌کنند.

این تیم برای فینال آسیا سه بازیکن محروم دارد و بابت سلامت سایر بازیکنان خود تا روز ٢٩ آذر نگرانی دارد.

انتهای پیام /

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس فارس نساجی فینال لیگ قهرمانان آسیا ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۸۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی کاری را کرد که تا به حال انجام نداده بود!

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال نساجی مازندران بعد از چهار سال توانست نقش جهان را دست پر ترک کند و اولین امتیاز خود را از سپاهان در ورزشگاه خانگی‌اش بگیرد.

سپاهانی ها که در کورس قهرمانی حضور داشتند مقابل تیمی به میدان رفتند که در این مسابقه یک امتیاز هم برای آنها برای بقا در لیگ برتر ارزشمند است و در این مسابقه شاگردان الهامی به حداقل هدف خود که کسب امتیاز بود دست پیدا کردند.

این در حالی است که نساجی هر زمان در ورزشگاه سپاهان به میدان رفته بود بازنده از میدان خارج شده بود و کسب امتیاز را تجربه نکرده بود.

با این تساوی سپاهان تاحدود زیادی کورس قهرمانی را ترک کرد و با توجه به حواشی و شعارهایی که در ورزشگاه داده شد شرایط مطلوبی برای ادامه لیگ ندارد اما در مقابل کسب امتیاز از تیم چهارم جدول برای بازیکنان نساجی نقطه‌ای امیدوار کننده بود که ادامه لیگ را با انگیزه بیشتری به میدان بروند.

نساجی در حال حاضر با 16 امتیاز در قعر جدول لیگ برتر حضور دارد و پس از آنها صنعت نفت با 16 امتیاز و استقلال خوزستان با 19 امتیاز حضور دارند و برای بقا در لیگ تلاش می‌کنند.

دیگر خبرها

  • درخواست لاپورتا از هواداران: ورزشگاه را زودپز کنید!
  • گروسی: تنش‌های اخیر تاثیری بر فعالیت‌های آژانس نداشته است
  • این بازیکن پرسپولیس در آبادان تشویق نخواهد شد
  • عبدالکریم در آبادان تشویق نمی شود
  • دو رقیب پرسپولیس جان می‌دهند، امتیاز نه!
  • مخالفت اولیه سازمان لیگ با تعویق ۷ بازی لیگ دسته اول فوتبال
  • امیدواری بایرن: آرسنال را با ضدحمله می‌بریم
  • پرسپولیس - سپاهان، تراکتور - استقلال با VAR
  • نساجی کاری را کرد که تا به حال انجام نداده بود!
  • خوردبین: این وصله‌ها به پرسپولیس نمی‌چسبد!