Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-23@09:07:53 GMT

بهترین خرید پرسپولیس؛ این ستاره حسابی می‌درخشد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۸۹۷۳

بهترین خرید پرسپولیس؛ این ستاره حسابی می‌درخشد

رویداد۲۴  حامد لک دروازه‌بان شماره ۸۱ پرسپولیس از ۱۱ بازی رسمی که درون دروازه قرمز‌ها قرار‌گرفته موفق به ثبت ۹ کلین شیت شده و درخشش او در خط دروازه موجب شده تا پرسپولیس تنها تیم بدون گل خورده در لیگ بیستم تا پایان هفته چهارم محسوب شود.

این دروازه‌بان بلندقامت دو شب قبل در دیدار پرسپولیس مقابل شهرخودرو توانست تعداد کلین‌شیت‌های خود در دوران فوتبالی‌اش در تاریخ لیگ برتر را به عدد محبوبش برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لک پس از حضور در پرسپولیس، به جای پوشیدن پیراهن شماره یک علیرضا بیرانوند، شماره ۸۱ را به تن کرد که گفته شد دلیل کار او علاقه زیاد به علی کریمی بوده و ۸ در شماره او بدین معناست و شماره یک دروازه‌بانی را هم در کنار آن قرار داده تا این عدد روی پیراهن او نقش ببندد.

حامد لک در دیدار پرسپولیس در هفته چهارم لیگ بیستم مقابل شهرخودرو، سه بار مورد هجوم مهاجم مشهدی قرار گرفت و در تمام ارسال‌های بلند موفق بود تا ۸۱مین کلین‌شیت خود در تاریخ لیگ برتر را به ثبت برساند.


او از زمان حضور در پرسپولیس تنها دو گل دریافت کرده که هر دو گل از روی نقطه پنالتی و در لیگ قهرمانان آسیا بوده و هنوز هیچ بازیکنی موفق نشده دروازه حامد لک را در جریان مسابقه باز کند.

جالب اینجاست که رکورد ۸۱ کلین‌شیت لک، مختص لیگ برتر بوده و سوای کلین‌شیت‌هایی است که سنگربان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی داشته است.


باید اشاره شود که حامد لک از ۱۸ سالگی به صورت متناوب در تیم صبای قم به میدان رفت و در اولین قهرمانی تراکتور در جام حذفی، نقش آفرینی پررنگی داشت و در پنج مسابقه متوالی برای تراکتوری‌ها درون دروازه ایستاد و با پنج کلین‌شیت متوالی توانست همراه این تیم به قهرمانی جام حذفی برسد.

شماره ۸۱ پرسپولیس حالا به دنبال سه رقمی کردن تعداد کلین‌شیت‌های خود در تاریخ لیگ برتر است و امید زیادی دارد بتواند با پیراهن تیم محبوبش به این مهم برسد.

البته حامد لک جدا از رقابت‌های لیگ برتر، نگاه ویژه‌ای به ادامه روند درخشان خود در لیگ قهرمانان دارد و امیدوار است ۱۷ روز دیگر در فینال آسیا مثل بازی‌های دور گروهی و حذفی بدرخشد و تیمش را برای رسیدن به قهرمانی کمک کند.

 

منبع: پارس فوتبال

لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، پرسپولیس ، لیگ برتر سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پرسپولیس لیگ برتر لیگ برتر کلین شیت حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۸۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی برابر صنعت نفت آبادان، بهترین برد سال پرسپولیس بود

برد 3-0 پرسپولیس برابر تیم نفت آبادان، بهترین برد این تیم در لیگ بیست و سوم بود.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر یک بار 4-2 برابر فولاد خوزستان و یک بار با نتیجه 3-1 برابر تیم پیکان برنده شده بود که این دو برد، بهترین بردهای پرسپولیس بود.

پرسپولیس برابر تیم نفت آبادان (که برای فرار از سقوط به لیگ دسته اول تلاش می کند) در خانه حریف بهترین برد خود را به دست آورد. حالا قرمزپوشان در بهترین شرایط روحی و روانی، مسابقات لیگ برتر را ادامه خواهند داد.

پرسپولیس با برتری برابر تیم نفت آبادان و با کسب بهترین بردش به امتیاز 52 رسید و این فرصت را دارد که بهترین عملکرد تاریخش را در لیگ برتر داشته باشد. 52 امتیازی شدن تیم پرسپولیس در حالی رخ داده که این تیم در دور رفت مسابقات لیگ برتر در 15 بازی 30 امتیاز گرفته بود و حالا در 9 بازی نیم فصل دوم، 22 امتیاز گرفته که آماری بسیار بهتر از نیم فصل اول است. این در حالی است که آن ها در 8 بازی اخیر خود در لیگ برتر، 7 برد و یک مساوی به دست آورده اند که آماری قابل توجه و شایسته برای این تیم به شمار می رود. پرسپولیس هر 3 بازی اش در سال 1403 را با برتری برابر رقبا به پایان رسانده است.

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • ستاره ایرانی همچنان می‌درخشد | پاس گل طارمی در شب پیروزی پورتو
  • رکوردی تاریخی از امیررضا رفیعی در لیگ برتر
  • چالش جدید رفیعی: کلین شیت در جام حذفی
  • ستاره پرسپولیس یک جلسه محروم شد
  • ستاره پرسپولیس بازی با آلومینیوم اراک را از دست داد
  • وولورهمپتون ۰ - ۲ آرسنال/ توپچی‌ها به رقابت بر سر قهرمانی ادامه می‌دهند + فیلم
  • رفیعی 140 برابر ارزان‌تر از رادوشوویچ!
  • اوسمار ویرا، بهترین سرمربی پرسپولیس در لیگ برتر شد
  • پیروزی برابر صنعت نفت آبادان، بهترین برد سال پرسپولیس بود
  • ستاره پرسپولیس ۱۰۰ تایی شد!