Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@08:22:45 GMT

حل مشکل سرعت شبکه شاد پیش از آغاز امتحانات ترم اول

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۸۹۹۱

حل مشکل سرعت شبکه شاد پیش از آغاز امتحانات ترم اول

با برگزاری جلسات روزانه استان‌ها، مسائل و مشکلات شبکه شاد درحال برطرف شدن است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، شبکه آموزشی دانش‌آموزی«شاد» که پس از شیوع ویروس کرونا در کشور برای حل مشکل تحصیلی دانش‌آموزان راه‌اندازی شد، توانسته است ١٢ میلیون دانش‌آموز را به خود جذب کند. از این تعداد حدود ١٠ میلیون دانش‌آموز حضور فعال یعنی حداقل ۵ ساعت فعالیت هفتگی در شاد دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر بیشینه مصرف پهنای باند شبکه شاد به ٣۴۵ گیگابیت برثانیه رسیده است که نشان‌دهنده استقبال دانش‌آموزان و معلمان از این پلتفرم آموزشی است.

در ابتدای فعالیت شاد برخی دانش‌آموزان و معلمان به کندی سرعت شبکه شاد انتقاد داشتند که با تلاش تیم فنی همراه اول و همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شورای عالی فضای مجازی مشکل سرعت شبکه شاد تا حد زیادی برطرف شده است.

تیم فنی همراه اول و مدیران شبکه شاد روزانه جلساتی را با مدیران آموزش و پرورش استان‌ها آغاز کرده‌اند تا مسائل و مشکلات هر استان از جمله موضوع سرعت را حل کند.

گفتنی است، سلسله جلساتی با عنوان  «٣٠ روز ٣٠ استان» با حضور سیدحسن الحسینی مدیر شبکه شاد و مدیران کل آموزش و پرورش در استان آغاز شده تا مشکلات و مسایل مربوط به این پلتفرم آموزشی حل شود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید محسن فخری زاده شبکه شاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۸۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر ۵۰ درصدی امتحانات نهایی در کنکور سراسری

رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان امروز در گردهمایی مشترک کارشناسان سنجش و حراست، روسای حوزه‌های اجرا و تصحیح و مسئولان حفاظت آزمون‌های نهایی خرداد ماه ۱۴۰۳ گفت: تاثیر قطعی امتحانات نهایی در کنکور، مسیری برای پررنگ شدن تلاش دانش آموزان در دوران تحصیل است.

وی افزود: دانش آموزان پایه دهم، یازدهم و دوازدهم، امتحانات نهایی دارند و این تصمیم فراهم نمودن مسیری روشن برای دانش آموزانی است که در طول دوران تحصیل خود تلاش می‌کنند و نقش موسسات کنکوری را کمرنگ خواهد کرد.

رضایی با اشاره به کسب ۶ رتبه تک رقمی توسط دانش آموزان کرمانی در کنکور سراسری ۱۴۰۲ تصریح کرد: مصوبه تاثیر قطعی امتحانات نهایی در پذیرش داوطلبان دانشگا‌ها نشان داد که دانش آموزان مناطق محروم می‌توانند به دانشگاه خوب راه یابند و نشانه آن در نفرات برتر کنکور مشخص بود که تعداد زیادی از این نفرات از مناطق محروم بودند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به تجهیز حوزه‌های امتحانی امتحانات نهایی شهرستان‌ها و مناطق استان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان گفت: تمامی امکانات آموزش و پرورش استان و نهاد‌های دولتی در اختیار آموزش و پرورش استان در راستای برگزاری امتحانات نهایی با حداکثر دقت است.

رضایی با اشاره به تاثیر ۵۰ درصدی نمره امتحانات نهایی در کنکور سراسری گفت: تاثیر نمره امتحانات نهایی در کنکور سراسری نقش موثری در تحقق عدالت آموزشی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تاثیر ۵۰ درصدی امتحانات نهایی در کنکور سراسری
  • آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • شرایط استفاده دانش آموزان از " تک ماده " امتحانات نهایی
  • دانش‌آموزان در ۴ درس می‌توانند «تک ماده» کنند
  • شرایط استفاده دانش‌آموزان از "تک‌ماده" امتحانات نهایی
  • امکان استفاده از تک‌ماده در ۴ امتحان نهایی
  • دانش‌آموزان در ۴ درس امتحان نهایی می‌توانند تک ماده کنند
  • شبیه‌سازی آزمون‌های شبه‌نهایی با امتحانات نهایی / برای شرکت در آزمون‌ها الزامی نیست
  • طراحی سوالات قبل از ورود به آزمون مانند شرایط آزمون‌های نهایی است
  • برگزاری آزمون شبه‌نهایی پایه دهم و یازدهم برای اولین‌بار