Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرزین رضاعی شامگاه امروز در دیدار مدیرکل بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با استاندار کردستان با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی از اول آذر امسال در استان اظهار کرد: این طرح یک طرح محله‌محور است  و هدف آن شناسایی سریع و درمان بیماران به روش علمی بر اساس پروتکل های بهداشتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اذعان کرد: اگر مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را نادیده بگیرند و نسبت به آن بی‌تفاوت باشند بی‌تردید با بحران جدی‌تری مواجه خواهیم شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد احتمالا در بهمن ماه با پیک بزرگتری مواجه شویم در این صورت مصیبت‌های امروز ۲ برابر خواهد شد.

وی آموزش و آگاهی‌بخشی به مردم را ضروری برشمرد و گفت: مردم باید بدانند بهترین راه درمان و مقابله با ویروس کرونا رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، رعایت فاصله اجتماعی است.

به گفته رضاعی، طرح محله‌محور شهید سلیمانی با مشارکت و همکاری سپاه، هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی، مجموعه فرمانداری ها در حال انجام است.

مراکز درمانی ۱۶ ساعته به مردم خدمات رسانی می‌کنند تا نیاز مردم به بیمارستان‌ها کاهش یابد.

سامانه ۳۰۴۰ وزارت بهداشت آماده پاسخگویی به مشکلات مردم است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۵ ‌

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید سردار سلیمانی وزارت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۹۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ با مشخص‌تر شدن آثار دوران پس از همه گیری کرونا، آمار‌ها در انگلیس بیانگر افزایش شدید نرخ بیکاری در این کشور است.
به گزارش شبکه تلویزیونی اسکای نیوز، دهه‌ها قبل بازی‌های ویدئویی میلیون‌ها نفر از مردم را سرگرم خود کرده بود، اما حالا با پیشرفته‌تر شدن بازی‌های ویدئویی مردم می‌توانند با همین بازی‌های ویدئویی به اعماق دریا رفته و یا در مسابقات شرکت کنند. هر ساله صد‌ها بازی ویدئویی جدید به بازار عرضه می‌شود. تنها در انگلیس بیش از ۴۰ میلیون نفر از مردم هر روز بازی ویدئویی انجام می‌دهند، اما حالا مخاطبان بازی‌های ویدئویی افزایش قابل توجهی یافته و حتی آنهایی که شغل شان را از دست می‌دهند هم برای گذراندن اوقات بیکاری به این بازی‌ها روی آورده اند. میزان بیکاری در انگلیس به رکورد تازه‌ای رسیده که برخی از آن به عنوان تاثیر با تاخیر همه گیری کرونا یاد می‌کنند. مردم در زمانی که به دلیل همه گیری کرونا در قرنطینه بودند بیش از هر زمان دیگری به بازی‌های ویدئویی روی آوردند. ارزش سهام صنعت تولید بازی‌های ویدئویی تنها در یک سال بیش از ۲۰ درصد رشد داشته است، اما این رشد در مدت دو سال پایدار نبود. در مدت دو سال قبل بیش از ۱۹ هزار نفر در انگلیس شغل خود را از دست دادند. تنها در چهار ماهه نخست سال ۲۰۲۴ نیز بیش از هشت هزار نفر در سراسر جهان شغل خود را از دست دادند.

دیگر خبرها

  • انجام ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تست آزمایشگاهی در کردستان
  • صداوسیما، آگاهی مردم درخصوص سلامت را افزایش داده است.
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • برطرف کردن نیازهای استراتژیک بهداشتی و درمانی از اولویت های برنامه ریزی کلان در کردستان است
  • رفع نیازهای بهداشتی و درمانی از اولویت‌های برنامه‌ریزی کلان در کردستان است
  • ذخیره سازی مناسب داروهای ضروری در کردستان
  • راه‌اندازی ٨ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
  • علوم پزشکی کردستان در مقطع دکترای پزشکی مولکولی دانشجو می‌پذیرد
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز