Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۱۲ آذرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۱۸ میلیارد کالای احتکار شده در لارستان

فرمانده انتظامی فارس از کشف انواع اقلام خودرویی احتکار شده به ارزش ۱۱۸ میلیارد ریال در شهرستان لارستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان لارستان از خبری مبنی بر احتکار اقلام خودرویی در یک انبار مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او ادامه داد: مأموران انتظامی ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن ۳۵۴ هزار و ۳۴۰ لیتر روغن موتور، ۳۸ هزار و ۱۲۳ عدد انواع فیلتر روغن و هوا، ۴ هزار و ۹۷۲ حلقه انواع لاستیک خودرو، یک هزار و ۵۴۱ عدد انواع تیوب لاستیک، بیش از ۷ هزار کیلوگرم گریس، یک هزار و ۱۲ لیتر ضد یخ، ۵۹۴ لیتر شیشه شوی خودرو، ۴ هزار و ۷۴۲ لیتر آب رادیاتور، ۷۸ لیتر مکمل بنزین، ۱۴۴ عدد چسب رازی و سایر اقلام خودرویی که احتکار شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر و پرونده تشکیل شد، افزود: برابر نظر کارشناسان مربوطه، ارزش اقلام کشف شده ۱۱۸ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار حبیبی، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود در خصوص احتکار کالا‌های مورد نیاز مردم را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق تلفن همراه با ۱۷ فقره سرقت در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری سارق تلفن همراه در شیراز و اعتراف او به ۱۷ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شیراز گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از فروشگاه تلفن همراه در یکی از محله‌های شهر شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

او افزود: با تلاش مأموران کلانتری بوستان، در این رابطه یک متهم شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ شجاعی با بیان اینکه متهم در تحقیقات به ۱۷ فقره سرقت تلفن همراه در سطح شهرستان شیراز اعتراف کرد، ادامه داد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز اضافه کرد: شهروندان ضمن توجه به هشدار‌های پلیس درخصوص پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سارق اماکن خصوصی و دولتی در دام پلیس کوه چنار

فرمانده انتظامی کوه چنار از دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی و دولتی در شهرستان کوه چنار خبر داد.

سرهنگ لطف الله محمدی فرمانده انتظامی کوه چنار اظهار کرد: در پی وقوع سرقت از اماکن خصوصی و دولتی در حوزه شهرستان کوه چنار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: مأموران انتظامی این شهرستان با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های همه جانبه و اقدامات شبانه روزی موفق به شناسایی و دستگیری یک سارق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار اضافه کرد: متهم در تحقیقات پلیس به ۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی در سطح شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد، گفت: از شهروندان تقاضا می‌شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه در خصوص سرقت، هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پلمب ۱۳۷ واحد صنفی متخلف در ارسنجان

فرمانده انتظامی ارسنجان از پلمب ۱۳۷ واحد صنفی متخلف در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد.

سرهنگ محمد علی فرهادی فرمانده انتظامی ارسنجان اظهار کرد: به منظور اجرای طرح نظارت و کنترل اصناف و با توجه به محدودیت‌های اعلامی از ستاد ملی مقابله با کرونا، مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان طی ۱۱ روز گذشته از ۷۱۵ واحد صنفی بازدید کردند.

او گفت: ماموران انتظامی در این مدت، به ۱۸۰ واحد صنفی تذکر و ۱۳۷ واحد متخلف را حسب دستور مقام قضائی، پلمب کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد متخلف، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا نسبت به برخورد قانونی با آنان در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام شود.

دستگیری عامل برداشت از حساب بانکی در شهرستان کازرون

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: با تلاش مأموران پلیس فتا عامل برداشت غیر مجاز از حساب بانکی یک خانم جوان در شهرستان کازرون دستگیر شد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شهرستان کازرون اظهار کرد: خانمی جوان ضمن مراجعه به پلیس فتا مدعی شد که درخواست وام ازدواج ۵۰ میلیون تومانی داشته که پس از واریز این مبلغ، بلافاصله از حسابش برداشت شده است.

او افزود: با توجه به حساسیت موضوع پرونده در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت و پس از انجام تحقیقات و اقدامات فنی، یک متهم در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون ادامه داد: متهم در تحقیقات اظهار کرد که کارت عابر بانک را جهت معامله از پدر شاکیه تحویل و ضمن سوء استفاده از فراموشی او در بازپس گیری آن، پس از موجودی گرفتن متوجه واریز وجه زیادی به حساب شده و سریعا اقدام به برداشت آن کرده ام.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان تصریح کرد: وجه برداشت شده در حساب مقصد مسدود و پرونده به همراه متهم جهت اقدامات قضایی به دادسرا اعزام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون، از شهروندان خواست نسبت به بستن حساب‌های غیر فعال خود اقدام، رمز‌های حساب خود را به صورت مقطعی تغییر و از ارائه کارت و رمز آن به سایر افراد خودداری کنند.

کشف ۱۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در داراب

فرمانده انتظامی شهرستان داراب از کشف ۱۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در داراب خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی شهرستان داراب اظهار کرد: پس از اطلاع ماموران پلیس در خصوص نگهداری تعدادی ماینر در یکی از باغ‌های اطراف شهرستان داراب، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پس از کسب مجوز قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن ۱۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب گفت: طبق نظر کارشناسان، ارزش اموال مکشوفه یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف ۵ تن کود شیمیایی قاچاق در قیروکارزین

فرمانده انتظامی قیروکارزین از کشف ۵ تن کود شیمیایی قاچاق در شهرستان قیروکارزین خبر داد.

سرهنگ حمید رضا صالحی فرد فرمانده انتظامی قیروکارزین گفت: ماموران انتظامی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر توقیف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۵ تن کود شیمیایی قاچاق و بدون مجوز کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر شد.
سرهنگ صالحی فرد از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را با پلیس در میان بگذارند.

پلمب ۳۲ واحد صنفی متخلف در پاسارگاد

فرمانده انتظامی پاسارگاد از پلمب ۳۲ واحد صنفی متخلف در شهرستان پاسارگاد خبر داد.

سرهنگ مصطفی توکلی فرمانده انتظامی پاسارگاد گفت: در اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا و اجرای طرح کاهش ساعات کار صنوف به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، طرح بازدید و نظارت بر واحد‌های صنفی در سطح شهرستان کازرون به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری ماموران اداره صمت از ۱۱۰ واحد صنفی بازدید کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد تصریح کرد: در این طرح ۳۲ واحد صنفی به دلیل بی توجهی به تذکر‌های داده شده پلمب و به ۴۵ واحد صنفی متخلف نیز اخطار داده شد.

سرهنگ توکلی ادامه داد: تلاش پلیس در کنار سایر ادارات و سازمان‌ها به منظور حفظ امنیت و سلامتی شهروندان تا قطع کامل زنجیره ویروس کرونا ادامه خواهد یافت.

دستگیری سارق حرفه‌ای با ۱۰ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان بوانات گفت: با تلاش مأموران انتظامی یک سارق دستگیر و در تحقیقات به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ سید ابوالفضل مسعودی فرمانده انتظامی شهرستان بوانات گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او با بیان اینکه ماموران ضمن انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه سارق شدند، افزود: طی هماهنگی با مقام قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوانات ادامه داد: متهم در تحقیقات تکمیلی پلیس، به ۱۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در آباده

فرمانده انتظامی شهرستان آباده ازاجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان آباده خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی فرمانده انتظامی شهرستان آباده بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان آباده با بهره گیری حداکثری از توان انتظامی و عملیاتی خود، طرح ارتقای امنیت اجتماعی را با قدرت اجرا کردند.

او افزود: در این رابطه ماموران موفق شدند مقدار ۱۲ کیلو و ۵۵۰ گرم تریاک، ۵ گرم هروئین، ۴ گرم شیشه، تعداد ۷۰ عدد قرص متادون کشف و ۱۶ معتاد و خرده فروش مواد مخدر را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده تصریح کرد: توقیف ۴۷ دستگاه خودرو و ۲۹ دستگاه موتور سیکلت متخلف و مزاحم و همچنین دستگیری ۹ سارق اماکن خصوصی از دیگر نتایج مهم اجرای این طرح بود.

سرهنگ رزمجویی با بیان اینکه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی همچون گذشته در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارق مواد مخدر حوادث و انتظامی فرمانده انتظامی شهرستان کازرون طرح ارتقای امنیت اجتماعی انتظامی شهرستان آباده اماکن خصوصی و دولتی سرقت از اماکن خصوصی واحد صنفی متخلف ماموران انتظامی متهم در تحقیقات صورت مشاهده سطح شهرستان شهرستان داراب دستگیری سارق دستور کار فقره سرقت ۱۱۸ میلیارد تلفن همراه احتکار شده مرجع قضائی قرار گرفت اجرای طرح دستگیر شد کوه چنار یک متهم کشف ۱۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۹۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف برداشت از حساب های بانکی دوباره تغییر کرد

با تصمیم بانک مرکزی و در راستای مصوبات شورای پول و اعتبار، آستانه‌های برداشت مقرر در دستورالعمل شفاف‌سازی تراکنش‌های بانکی اشخاص همزمان با آغاز سال جدید افزایش یافت.   به گزارش تسنیم، بانک مرکزی همزمان با ابلاغ این تصمیم تأکید کرده بود که این اقدام پس از تمهید اقدامات فنی لازم با هماهنگی شبکه بانکی و شبکه پرداخت کشور، تا انتهای فروردین ماه ۱۴۰۳ اجرایی می‌شوند.   برهمین اساس نیز در هفته‌های گذشته، سقف مجموع تراکنش‌های خرید کارتی هر مشتری حقیقی در کل شبکه بانکی از مبلغ یک میلیارد ریال، به دو میلیارد ریال افزایش یافته بود.   همچنین هر مشتری حقیقی مجاز بود از کلیه حساب‌های خود در هر موسسه اعتباری، روزانه مبلغ دو میلیارد ریال را بصورت غیرحضوری برداشت کند. این آستانه پیش‌تر معادل یک میلیارد ریال تعیین شده بود.   بر همین اساس، مشتریان حقیقی که متقاضی برداشت مبالغ بیش از دو میلیارد ریال از حساب‌های خود می‌باشند، مجاز بود تا سقف چهار میلیارد ریال از حساب را بصورت حضوری از طریق شعب بانکی برداشت نموده و برداشت مبالغ بالاتر از چهار میلیارد ریال نیز صرفاً بصورت حضوری از طریق شعب بانکی و پس از ارائه مدارک مثبته مجاز بود.   باتوجه به اتمام مهلت تعیین شده توسط بانک مرکزی برای افزایش سقف برداشت از حساب‌های بانکی افراد به صورت حضوری و غیرحضوری، از ابتدای اردیبهشت ماه این سقف به حالت قبل بازگشته است؛ بنابراین سقف مجموع تراکنش‌های خرید کارتی هر مشتری حقیقی در کل شبکه بانکی مبلغ یک میلیارد ریال خواهد بود. ضمن اینکه هر مشتری حقیقی مجاز خواهد بود از کلیه حساب‌های خود در هر موسسه اعتباری، روزانه مبلغ یک میلیارد ریال برداشت کند.   سقف برداشت مشتریان حقیقی بصورت حضوری از طریق شعب نیز ۲۰۰ میلیون تومان خواهد بود، این رقم در ماه نخست سال جدید به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافته بود. برداشت مبالغ بالاتر از رقم تعیین شده صرفاً بصورت حضوری از طریق شعب بانکی و پس از ارائه مدارک مثبته مجاز خواهد بود. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حل مشکل سقف برداشت‌ وجه از خودپرداز ها در مرزها اعلام سقف برداشت و واریز کارت به کارت سقف برداشت از حساب‌ های بانکی افزایش یافت

دیگر خبرها

  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • سقف برداشت از حساب‌های بانکی تغییر کرد
  • سقف برداشت از حساب های بانکی دوباره تغییر کرد
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد