Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان تمرین ریکاوری امروز استقلال، خبر خوبی میان آبی‌ها دهان به دهان می‌چرخید که پس از توقف تلخ مقابل پیکان و البته مصدومیت مسعود ریگی، اندکی باعث افزایش روحیه آنها شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال در حالی مقابل پیکان متوقف شد که شیخ دیاباته بهترین بازیکن این تیم و آقای گل فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر به دلیل مصدومیت نتوانست آبی‌پوشان را همراهی کند و از قرار معلوم، تا پایان ماه جاری نیز نمی‌تواند در مستطیل سبز ظاهر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب محمود فکری باید در جدال مقابل صنعت نفت، شهر خودرو و ذوب‌آهن قید استفاده از این مهاجم تنومند را بزند.

در جریان تمرین ریکاوری امروز استقلال، خبر خوبی میان آبی‌ها دهان به دهان می‌چرخید که پس از توقف تلخ مقابل پیکان و البته مصدومیت مسعود ریگی، اندکی باعث افزایش روحیه آنها شده است. این‌طور که بازیکنان و برخی از مربیان استقلال می‌گفتند، دیاباته از روزهای آغازین دی ماه تمرینات خود را مجدداً آغاز خواهد کرد و با توجه به برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا در روز ۲۹ آذر و تأکید بر انجام جدال پرسپولیس و سپاهان قبل از دربی پایتخت، به احتمال بسیار زیاد استقلال و پرسپولیس در هفته دوم زمستان به مصاف یکدیگر خواهند رفت و تا آن زمان دیاباته شرایط حضور در میدان را پیدا می‌کند و در بدترین شرایط (البته اگر مجدداً مصدوم نشود) حداقل می‌تواند یک نیمه مقابل سرخپوشان پایتخت بازی کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شیخ دیاباته لیگ برتر تمرین استقلال استقلال تمرین شیخ دیاباته لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۹۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در بازی هفته سی و سوم سری A به مصاف میلان رفت و با نتیجه 2-1 در دربی حساس برنده شد.

اینتر با این برتری در دربی میلان موفق شد قهرمانی زودهنگام را چهار هفته مانده به پایان فصل مسجل کند و مقابل طرفداران میلان این دستاورد بزرگ را جشن بگیرد.

لائوتارو مارتینز، مهاجم اینتر، با ابراز خوشحالی از این قهرمانی گفت: "ما خیلی تلاش کردیم و شایسته این خوشحالی هستیم. این قهرمانی را به خانواده‌‌ام، هم‌تیمی‌ها و هواداران تقدیم می‌کنم. قبل از بازی به بازیکنان گفتم که چنین فرصتی (کسب قهرمانی بیستم) قبلا پیش نیامده و باید از فرصت استفاده کنیم. حالا ورزشگاه در اختیار ماست و تاریخ‌ساز شدیم."

کار با سیمونه اینزاگی؟

سفر زیبایی داشتیم و باید به این مسیر ادامه دهیم. ما یک سفر را آغاز کردیم، به بردهای زیادی با اینتر رسیدم و باید همینطور ادامه دهیم.

آینده؟

باید به توافق برسیم. الان می‌خواهم از این برد لذت ببرم، ما خیلی تلاش کردیم و در ابتدای فصل 12 بازیکن تیم تغییر کردند. این خوشحالی نباید هرگز تمام شود.

کاپیتانی؟

اینکه کاپیتان چنین باشگاه بزرگی باشی، باورنکردنی است. همه این‌ها برای هواداران و کل مجموعه اینتر است.

دیگر خبرها

  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • شوک به هواداران آرژانتین و چلسی
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • کنایه هاکان چالهان اوعلو به هواداران میلان بعد از فتح اسکودتو / عکس
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود