Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@13:35:13 GMT

بشار رسن پس از فینال آسیا به ایران بازنمی‌گردد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۹۰۸۱

به گزارش تسنیم، بشار رسن هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس حدود یک ماه پیش و پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا قصد داشت از جمع سرخپوشان جدا و راهی لیگ قطر شود اما به دلیل قراردادی که با پرسپولیس داشت نتوانست به خواسته خود برسد. حالا خبر می‌رسد این هافبک عراقی پس از برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا (29 آذر ماه) از پرسپولیس جدا خواهد شد و همراه این تیم به ایران بازنخواهد گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بشار رسن که پیش از شروع فصل جدید اصرار به جدایی از پرسپولیس داشت، توافق‌نامه‌ای با مهدی رسول‌پناه سرپرست وقت باشگاه امضا کرده است که طبق آن می‌تواند پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا از جمع سرخپوشان جدا شود و هیچ مانعی سد راه او نخواهد بود.

در همین زمینه جعفر سمیعی و مدیران جدید باشگاه پرسپولیس که طی روزهای گذشته به بررسی قرارداد بازیکنان پرسپولیس و تمدید قرارداد برخی از آن‌ها پرداختند، در بررسی قرارداد بشار رسن متوجه این موضوع شدند و حالا با چالشی جدید در باشگاه پرسپولیس مواجه هستند.

مدیران باشگاه پرسپولیس در همین زمینه تلاش می‌کنند تا رضایت بشار رسن برای باقی ماندن در پرسپولیس را جلب کنند اما از قرار معلوم هافبک عراقی سرخپوشان مصمم به جدایی از این تیم است و حتی توافقاتی را نیز با یک تیم قطری داشته و پس از فینال آسیا به ایران بازنخواهد گشت.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۹۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد

تیم فوتبال یوکوهامای ژاپن با غلبه بر حریف کره‌ای به فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۴ رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا و از ساعت 13:30 امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال یوکوهامای ژاپن میزبان دیدار برگشت مقابل اولسان کره جنوبی بود و این دیدار با توجه به پیروزی 3 بر 2 تیم ژاپنی و تساوی دو تیم در نتیجه کلی در نهایت به ضربات پنالتی رسید که در جریان این ضربات حساس، یوکوهاما در مجموع با پیروزی 5 بر 4 راهی دیدار فینال شد.

قضاوت این بازی را علیرضا فغانی بر عهده داشت.

شب گذشته تیم العین امارات با وجود شکست 2 بر یک مقابل الهلال با نتیجه کلی 5 بر 4 به عنوان پای غربی لیگ قهرمانان آسیا راهی فینال شده بود.

دیدارهای نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2024 روز 22 اردیبهشت در ژاپن و 5 خرداد در امارات برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • حذف الهلال با گران‌ترین تیم تاریخ! العین رفت فینال
  • الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • اسطوره یاریگر نماینده ایران می‌شود؟ هاشمی: از حدادی درخواست کمک کرده‌ایم