Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@02:45:56 GMT

صحنه زیبایی که مامور پلیس در خیابان خلق کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۹۰۹۲

صحنه زیبایی که مامور پلیس در خیابان خلق کرد

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اقدام انسان‌دوستانه یک مامور پلیس چین تحسین کاربران را برانگیخت. این مامور پلیس که هویتش «تان جیان پنگ» اعلام شده به مرد سالخورده ۹۸ ساله‌ای که قصد عبور از یک چهارراه شلوغ را داشت کمک کرد.

ویدئویی که منتشر شده است نشان می‌دهد این مامور پلیس پس از متوقف کردن تعدادی از خودرو‌های عبوری با سپر قرار دادن بدنش در برابر خودرو‌ها به این مرد سالخورده در عبور از خیابان کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

نجات زن در حال غرق شدن توسط مامور پلیس

او در حین عبور دادن پیرمرد از چهارراه با دادن علامت از سایر خودرو‌ها نیز می‌خواهد تا توقف کنند. این صحنه زیبا ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه در یک روز بارانی و در یکی از چهارراه‌های «ژیلینگ» واقع در استان هبئی چین رقم خورد. مامور جیان پنگ در یکی از صحنه‌های این ویدئو حتی آب بارانی را که روی سر این مرد سالخورده ریخته با دستش پاک می‌کند.

این ویدئو پس از انتشار در تاریخ ۲۵ نوامبر در شبکه‌ اجتماعی تیک توک تبدیل به ویدئویی داغ شد و مورد توجه کاربران قرار گرفت. بسیاری از کاربران اقدام انسان‌دوستانه این مامور پلیس را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «درود بر مامور تان جیان پنگ. به احترام او کلاه از سر برمی دارم و از جایم بلند می‌شوم.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک رسانی اقدام جالب مامور پلیس مامور پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۹۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم راهپیمایی حمایت از دفاع مشروع نیرو‌های مسلح در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز گغت: با توجه به برگزاری مراسم راهپیمایی مردمی در حمایت از مقاومت و دفاع مشروع نیرو‌های مسلح و جمعه‌های خشم در روز جمعه ۳۱ فروردین در اهواز محدودیت‌های ترافیکی درجهت جلوگیری از اختلال آمد و شد در مسیر راهپیمایی اعمال می‌شود. 

سرهنگ سعید حسنوند افزود: این  محدودیت‌های ترافیکی در مسیر بلوار آیت الله بهبهانی حدفاصل تقاطع کیکاوس تا سه راه سلمان فارسی، رفت و برگشت و تمامی دسترسی‌های منتهی به بلوار آیت الله بهبهانی شامل خیابان‌های کافی، مهربند، مجاهدین، کیوان و وکیلی از نبش خیابان کمپانی (پیروزی) و خیابان‌های جعفری، شمشیری، صدرالسادات از نبش خیابان حق بین و خیابان‌های امام، کیوان، آیت الله غفاری و هادی زاده از نبش خیابان گندمی اعمال خواهد شد. 

وی ادامه داد: رانندگان می‌توانند از خیابان‌های کمپانی  و حق بین و گندمی در جهت شمالی و جنوبی و خیابان ۱۰و زند و رستگاری در جهت شرقی و غربی به عنوان مسیر‌های جایگزین استفاده نمایند. 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز گفت: هر گونه توقف و پارک خودرو در محل‌های دارای محدودیت ترافیکی ممنوع بوده است و در صورت مشاهده  خودرو‌ها به پارکینگ منتقل خواهند شد.

سرهنگ حسنوند افزود:ضمن تشکر از شهروندان و رانندگان درخواست می‌شود همکاری لازم با ماموران پلیس راهور داشته باشند و به توصیه‌های پلیس توجه نمایند.

دیگر خبرها

  • اسب آبی سرگردان در خیابان‌های این شهر+ عکس
  • وقوع حادثه امنیتی مقابل کنسولگری ایران در پاریس
  • حادثه مقابل کنسولگری ایران در پاریس
  • حادثه مقابل کنسولگری ایران در پاریس + فیلم
  • ببینید | ادعای رویترز درباره حادثه مقابل کنسولگری ایران در پاریس
  • اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم راهپیمایی حمایت از دفاع مشروع نیرو‌های مسلح در اهواز
  • عبور باور نکردنی یک خودرو از خیابان آب گرفته در شهر دبی (فیلم)
  • شلیک ۲ شرور به مرد زاهدانی در خیابان
  • مجرمان سایبری در کمین بازنشستگان