Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو با اشاره به مجوز انسانی واکسن کرونا در پیام توییتری نوشت: اولین واکسن کووید ۱۹ در ایران موفق به اخذ کد اخلاق از کیمته اخلاق در پژوهش شد.

جهانپور افزو د: واکسن Inactivated شرکت شفافارمد به عنوان اولین واکسن کووید ۱۹ عملا وارد فاز مطالعه بالینی شد.

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کیانوش جهانپور سازمان غذا و دارو سازمان غذا و دارو کیانوش جهانپور واکسن کووید ۱۹ واکسن ایرانی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۹۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرزمین های اشغالی؛ میدان آزمایش قدرت نظامی محور مقاومت

«علی بیضون»، کارشناس لبنانی امور بین الملل در ویدئویی تحلیلی، به ارزیابی پیامدهای عملیات «وعده صادق» علیه رژیم صهیونیستی و تاثیرات منطقه ای و بین المللی آن در تقویت قدرت بازدارندگی محور مقاومت پرداخته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، «علی بیضون»، کارشناس لبنانی امور بین الملل در ویدئویی تحلیلی ضمن ارزیابی دستاوردهای عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی گفت: از زمان اجرای عملیات وعده صادق توسط جمهوری اسلامی ایران، تحولات مهمی در عرصه نبرد اعراب و محور مقاومت با رژیم صهیونیستی در حال وقوع است. رژیم صهیونیستی در ماه های اخیر در تلاش بود تا ضمن گسترش دامنه نبرد، زمینه مداخله نظامی آمریکا و نجات شخص نتانیاهو از بحران را فراهم سازد.

بیضون ادامه داد: با این حال پاسخ قاطع ایران در 14 آوریل به طرف صهیونیستی فهماند که در صورت تکرار تجاوزات، باید خود را برای پذیرش ضربه سنگین تری از سوی ایران آماده کند.

این تحلیلگر لبنانی در مورد بازتاب حملات موشکی و پهپادی ایران بر فراز سرزمین های اشغالی و تاثیر آن بر مردم فلسطین گفت: مشاهده پهپادها و موشک های ایرانی بر فراز مسجدالاقصی و فلسطینی اشغالی و هدف قرار گرفتن پایگاه های نظامی ارتش اسرائیل باعث تقویت روحیه مردم غزه و همه فلسطینی ها شد.

نعیم قاسم: پیام «وعده صادق» به اسرائیل و حامیانش رسیداحزاب لبنانی: عملیات «وعده صادق» ضعف اسرائیل را فاش کرد

 

بیضون در پایان این ویدئوی تحلیلی با اشاره به تقویت قدرت بازدارندگی ایران و محور مقاومت پس از عملیات وعده صادق گفت: امروز سرزمین های اشغالی به منطقه عملیاتی آزمایش موشک ها و توانمندی های محور مقاومت مبدل شده است و با توجه به آنچه در خلال عملیات شاهد آن بوده ایم، به نظر می رسد که رژیم صهیونیستی در حال نابودی است و به زودی در نتیجه سیاست هایی که در پیش گرفته، سقوط خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فراخوان مقاله اولین کنفرانس بین المللی انقلاب علوم انسانی اسلامی
  • اولین آزمایش ضد حمله هسته‌ای کره شمالی
  • هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق و بی تعهد نیست ؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند !
  • کریمی قدوسی : در صورت صدور اذن ، تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله است
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • سرزمین های اشغالی؛ میدان آزمایش قدرت نظامی محور مقاومت
  • شاهزاده قجری طپانچه را روی دست منشی‌اش آزمایش کرد
  • کووید باعث تحریک آسم در کودکان نمی‌شود
  • خواب «فرهنگ» و مسوولان بی‌خیال/ تشییع «اخلاق» در فوتبال ایران!
  • اولین نبرد هوایی بین هواپیمای هوش مصنوعی و خلبان انسانی