Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-16@10:29:11 GMT

لیست مراکز تست سریع کرونا در سراسر ایران

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۹۱۱۵

خرداد: وزارت بهداشت با انتشار لیستی، مراکزی را که شهروندان می‌توانند برای انجام تست سریع کووید-۱۹ به آنجا مراجعه کنند، اعلام کرد.
لیست این مراکز را می‌توانید اینجا ببینید. برچسب ها: وزارت بهداشت

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خرداد

کلیدواژه: وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۹۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ تن مواد غذایی فاسد در قزوین / پلمب ۳۲ واحد صنفی متخلف

رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی قزوین از کشف حدود دو تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته خبر داد و گفت: در مجموع با اجرای طرح سلامت نوروزی ۳۲ واحد صنفی متخلف را پلمب کردیم.

عبدالله دیده‌بان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از پلمب ۳۲ واحد صنفی متخلف با اجرای برنامه سلامت نوروزی در شهرستان قزوین خبر داد و اظهار کرد: در طرح سلامت نوروزی امسال از روز ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا روز ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ تعداد ۳۲ واحد صنفی متخلف شهرستان قزوین پلمب شدند.

وی با اشاره به اینکه ۹۳۰ اخطار کتبی و ابلاغ نواقص بهداشتی به متصدیان اماکن و مراکز تحویل داده شد، افزود: پرونده آن‌ها برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی-درمانی استان قزوین از کشف و توقیف حدود دو تن مواد غذایی غیرقابل مصرف از اماکن و مراکز حساس از طریق اقدام ۵۱۸ تیم خبر داد و خاطرنشان کرد: مقدار یک هزار و ۹۸۵ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی توسط کارشناسان بهداشت محیط این مرکز کشف شد و از چرخه مصرف خارج شد.

دیده‌بان با اشاره به اهمیت حفظ سلامت مردم، برای حوزه بهداشت ادامه داد: چهار هزار و ۱۵۲ مورد کُلرسنجی آب آشامیدنی شهری و روستایی انجام شد. در ضمن ۴۵۱ نمونه‌برداری هم از آب آشامیدنی در مدت یادشده انجام شده است.

وی از تصویب ۷۵ مصوبه برای برنامه‌ریزی و ارائه صحیح خدمات در مراکز بهداشت استان قزوین خبر داد و تصریح کرد: برای بهبود مدیریت و برنامه‌ریزی برای ارائه صحیح خدمات نیاز به هماهنگی و نشست‌های مدیران و تصمیم‌گیری برای اصلاح فرآیندها است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: به همین دلیل معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قزوین در سال ۱۴۰۲ و به صورت هفتگی نشست‌های شورای کارشناسان را برگزار کرده که ۷۵ مصوبه داشته است.

دیده‌بان تصریح کرد: در معاونت بهداشت دانشگاه تلاش شده است که نشست‌های شورای کارشناسان با حضور مسئولان واحدها و گروه‌های فنی به صورت مستمر برگزار شود و در آن‌ها واحدها و گروه‌های فنی، گزارش‌های آخرین فعالیت‌ها و برنامه‌ها را ارائه کنند.

وی گفت: در این نشست‌ها ضمن اعلام چالش‌ها و مشکلات، راهکارهای بهبود فعالیت‌ها مشخص و هماهنگی‌های لازم در مرکز بهداشت استان انجام می‌شود.

کد خبر 744434

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • ایران برای سازمان بهداشت جهانی یک کشور مرجع است
  • مرجعیت ایران برای بهداشت کشورهای منطقه مدیترانه شرقی
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • معدوم‌سازی ۳ تن مواد غذایی در زبرخان
  • انجام بیش از ۱۱ هزار بازدید از مراکز تهیه و عرضه غذا در تالش
  • کشف ۱۲۵ کیلوگرم گوشت و آلایشات مرغ فاسد در جغتای
  • پلمب ۳ واحد صنفی در فیروزه
  • کشف ۲ تن مواد غذایی فاسد در قزوین / پلمب ۳۲ واحد صنفی متخلف