Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، بر اساس این تبصره دولت می تواند اعتبارات را در قالب وجوه اداره شده، یارانه نرخ سود، کمک بلاعوض با تسهیلات بانکی حسب مورد ترکیب و برای اجرایبرنامه های جهش تولید ، ایجاد اشتغال مولد و تثبیت اشتغال موجود ، کمک به کسب و کارهای آسیب دیده از بیماری کووید ۱۹ ، اجرای سیاستهای بازار کار و تکمیل اجرای برنامه های بند( الف)  تبصره (۱۸) قوانین بودجه سالهای ۱۳۹۷،۱۳۹۸و ۱۳۹۹ کل کشور هزینه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: 

متن لایحه بودجه منتشر شد

دولت در این تبصره آورده است: برنامه های موضوع این بند به پیشنهاد مشترک هر یک از دستگاههای اجرائی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تهیه می شود و به تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور می رسد.

آیین نامه اجرائی این بند به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه کشور و با همکاری وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت، ارتباطات و فناوری اطالعات، جهاد

کشاورزی، کشور و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و بانک مرکزی جمهوری اسالمی ایران تهیه می شود و به تصویب هیأت وزیران می رسد.

گفتنی است بر اساس تبصره ۱۴، در اجرای قانون هدفمندکردن یارانه ها مصوب  ۱۳۸۸.۱۰.۱۵با اصلاحات و الحاقات بعدی و با هدف تحقق عدالت، کاهش فقر مطلق و توسعه بهداشت و سلامت مردم و همچنینمعطوف کردن پرداخت یارانه به خانوارهای نیازمند و در اجرای ماده (۳۹) قانون برنامه ششم توسعه، تمامی دریافتی ها (منابع) مندرج( در بودجه) به استثنای عوارض شهرداریها و

دهیاریها، منابع حاصل از فروش آب و برق، حق بیمه مشترکین گاز طبیعی و عوارض گاز رسانی (به ترتیب موضوع ماده ۱۲ ) و ماده (۶۵ )قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از

مقررات مالی دولت به حساب سازمان هدفمندسازی یارانه ها نزد خزانه داری کل کشور واریز م یشود و پس از تخصیص سازمان برنامه و بودجه کشور، مطابق جدول در نظر گرفته شده هزینه می شود.

بر اساس جدول تدوین شده سهم تولید واشتغال (بند الف تبصره ۱۸ ,)حمایت از کسب وکارهای آسیب دیده از بحران کرونا و حمل و نقل ریلی برابر با ۷۰ هزار میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

۲۲۳۲۲۴

کد خبر 1462078

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لایحه بودجه بودجه سازمان برنامه و بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۹۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی با سودجویان در اراضی کشاورزی وباغی شهرستان نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نیشابور  گفت: گشت‌های یگان حفاظت و رصد‌های ماهواره‌ای در تعطیلات نوروز با شناسایی تغییر کاربری‌های غیر مجاز و صدور ۷۶ مورد اخطاریه بهترین عملکرد را داشت.

علی مبارکی افزود: در راستای وظایف قانونی و اجرای قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی وباغی در خصوص توقف عملیات قانون تبصره یک ماده ۱۰ و قلع وقمع تبصره ۲ ماده ۱۰ و اجرای احکام قطعی قلع وقمع ماده ۳ بیشترین توقف عملیات را  داشته ایم.

وی از فعالان بخش کشاورزی خواست بدون هماهنگی و استعلام از این اداره اقدام به هیچ گونه فعالیتی در اراضی کشاورزی و باغی خود انجام ندهند.


دیگر خبرها

  • تلاش دانه‌درشتها برای جلوگیری از لغو رانت مالیاتی صندوق‌ها
  • مجلس با ارجاع گزارش دلیل «کمبود دارو» به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • مجلس با ارجاع گزارش کمبود دارو به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو
  • اجرای طرح از رده خارج کردن خودروهای فرسوده در سال جاری
  • تخصیصات فعلی اعتبارات به صورت علی الحساب است
  • متوسط سن بازنشستگی به ۴۰ سال رسید/ ارسال پیامک تعداد روز‌های اشتغال به بیمه‌شدگان
  • برخورد قانونی با سودجویان در اراضی کشاورزی وباغی شهرستان نیشابور
  • جذب حدود ۵۳ میلیارد ریالی تسهیلات دولتی برای مشاغل خانگی نیشابور
  • جزئیات چگونگی اجرای طرح فیرپلی مالی باشگاه‌ها با اصلاح آیین نامه/تاکید چند باره وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال