Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@18:12:51 GMT

ادامه برخی محدودیت های کرونایی در تهران

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۹۱۸۹

ادامه برخی محدودیت های کرونایی در تهران

خبرگزاری مهر: علیرضا زالی، گفت: آثار اعمال محدودیت‌ها بر میزان مرگ و میر، بستری و مراجعه سرپایی در هفته‌های آتی منعکس خواهد شد.

وی ادامه داد: بالغ بر ۳۰ درصد ترافیک و تردد درون شهری و ۳۰ درصد استفاده از حمل و نقل عمومی در هفته اخیر کاهش پیدا کرده است. علی رغم اینکه برخی از دستگاه‌ها در خصوص تعطیلی کارمندان اقدامی نکردند، اما شاهد کاهش مراجعه به بخش‌های اداری بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، ۱۴۵ هزار بازدید تلفیقی با محوریت نیروی انتظامی در ۱۰ روز اخیر انجام شد که گزارشات حاکی از اجرای ۹۰ درصد دستورالعمل‌ها توسط اصناف شهر تهران دارد.

زالی همچنین از شهروندان و کسبه به علت این همراهی با توجه به محدودیت‌های اقتصادی تشکر کرد و گفت: استمرار این همراهی‌ها به طور قطع اثرات مطلوبی در پی دارد و می‌تواند نویدبخش روزهای خوبی باشد.

وی تصریح کرد: محدودیت‌های اعمالی در شهرهایی با وضعیت نارنجی بیماری متفاوت از شهرهایی با وضعیت قرمز است. از هفته آینده در مشاغل اضطرار تصمیم بر حضور دو سوم کارکنان و در سایر بخش‌ها و ادارات دولتی، غیردولتی و خصوصی حضور ۵۰ درصد کارکنان خواهد بود. برخی از محدودیت‌های مشاغل گروه ۳ و ۴ استمرار خواهد داشت، مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه علمیه، نمازهای جماعت و جمعه و فعالیت‌های آئینی کماکان در تهران تعطیل خواهد بود.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، عنوان کرد: محدودیت‌های تردد شبانه و ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی کماکان از هفته آینده در شهرهای قرمز و نارنجی اعمال خواهد شد.

وی در پایان گفت: وضعیت نگران کننده اقتصادی فشار قابل توجهی بر اصناف وارد می‌کند، به همین دلیل باید با کنترل گلوگاه شیوع بیماری از جمله ناوگان حمل و نقل عمومی و ادارات، تصمیمات طوری اتخاذ شود که اصناف را دچار مشکل نکند.

منبع: فردا

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی تهران محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۹۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای محدودیت مقطعی در آزادراه تهران - شمال

رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال خبر داد و از رانندگان خواست از عجله و شتاب پرهیز کنند.

سرهنگ “پیمان کرمی” اظهار کرد: این بار ترافیکی در خط جنوبی آزادراه تهران - شمال از محدوده تونل‌ ۱۸ تا شهرستانک و انتهای تونل البرز سنگین است.

وی اضافه کرد: به منظور تخلیه بار ترافیکی در این آزاد راه ، محدودیت ترافیکی مقطعی در این مسیر اجرا شده است.

کرمی افزود: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی و جنوبی آزادراه تهران - کرج -قزوین در برخی مقاطع پرحجم است.

رییس پلیس راه البرز بیان کرد: ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان‌سازی در جاده های استان مستقر شده‌اند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ورود ۷ میلیون و ۸۱۰ هزار زائر به مشهد مقدس
  • ورود ۷ میلیون و ۸۱۰ هزار زائر به مشهد/ ۵هزار و ۸۶۲ پرونده تخلف اصناف به ارزش ۱۹۱ میلیارد تومان تشکیل شد
  • اعمال محدودیت در فعالیت رستوران‌های کرمانشاه در ماه رمضان
  • ادامه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های شمال
  • این جاده محبوب شمالی یک طرفه شد/ادامه محدودیت تا تخلیه بار ترافیکی
  • جاده چالوس یک طرفه شد/ادامه محدودیت تا تخلیه بار ترافیکی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ آزادراه تهران – شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • وضعیت وخیم ترافیکی در آزادراه تهران - شمال؛ محدودیت اعمال شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در آزادراه تهران-شمال
  • اجرای محدودیت مقطعی در آزادراه تهران - شمال