Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر رهبر جنبش اسلامی نیجریه با انتشار پیامی در فضای مجازی نسبت به کشتار ده‌ها کشاورز در ایالت بورنو واکنش نشان داد.

خبرگزاری میزان - دفتر شیخ زکزاکی در واکنش به کشتار ده‌ها نفر از کشاورزان در یکی از ایالت‌های کشور نیجریه با انتشار پیامی نوشت:

دفتر رهبر جنبش اسلامی نیجریه قاطعانه کشتار وحشتناک کشاورزان بی گناه در ایالت بورنو این کشور توسط تروریست‌های مخوف با نام گروه بوکوحرام را که عرض اندام می‌کنند محکوم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افراد به هیچ وجه نماینده اسلام نبوده و نیستند و از این رو چنین اقداماتی توسط نیروهائی انجام می‌شود که در صدد نابودی وجهه اسلام هستند.

افزایش حملات تروریستی و گروگانگیری‌های اخیر در این کشور، پیوست جدیدی به فهرست جنایات دولت بوهاری و تأثیر آن‌ها بر مردم نیجریه به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: حمله تروریستی در بوکوحرام ۱۱۰ کشته برجای گذاشت

انتهای پیام/

برچسب ها: بوکوحرام شیخ زکزاکی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بوکوحرام شیخ زکزاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۹۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محفل امام حسنی‌ها» احیای شعائر اسلام بود

حجت الاسلام سید امیر فیض‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های مهم ما که باید شکرگزار آن باشیم، زندگی در کشوری است تحت حاکمیت الهی قرار دارد و یکی از اموری که باعث تبلیغ دین الهی در این کشور می‌شود، مبحث تعظیم شعائر الله است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد افزود: شعائر الله، نظریاتی از دین است که افراد با صدای بلند فریاد می‌زنند تا به گوش جهانیان برسانند و بالاترین شعار اسلام اذان است که بیش از هزار و ۴۰۰ سال در جهان طنین انداز است.

وی گفت: اجتماع بزرگ امام حسنی‌ها که در روز میلاد امام حسن (ع) اتفاق افتاد، نمونه دیگری از شعائری بود که احیا شد، آن هم در برهه‌ای از زمان که خیلی‌ها تصور می‌کردند که کار دین و انقلاب رو به زوال است.

فیض آبادی ادامه داد: با این کار هوشمندانه، جدا از فریاد و اعلام اسلام، ارعابی در وجود دشمنان و بدخواهان ایجاد شد، ۱۲۰ هزار نفر حاضر در این مجمع و میلیون‌ها چشم بیننده این حرکت زیبا بودند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد گفت: این بخش کوچکی از مردم عاشق در استان تهران است، در دیگر بخش‌های کشور عزیز ما مردمانی هستند که جان خود را برای اسلام عزیز هدیه کردند، اگر بنا باشد اجتماعی بزرگ‌تر ایجاد شود، حرکتی انجام خواهد شد که هیچ رسانه‌ای نتواند انتهای جمعیت را نشان دهد.

وی با بیان اینکه حرکت امام حسنی‌ها، یک نمونه بود، گفت: با برگزاری این رویداد در سراسر کشور اجتماعاتی ایجاد خواهد شد که دشمن را در وحشت غرق خواهد کرد.

کد خبر 6064109

دیگر خبرها

  • اروپا قواعد گمرکی علیه اوکراین را تشدید می‌کند
  • «محفل امام حسنی‌ها» احیای شعائر اسلام بود
  • بیش از هزار و ۱۰۰ مرکز خرید تضمینی در کشور آماده تحویل گندم کشاورزان است
  • عضویت  ۱۰ هزار روستایی،کشاورز و عشایر همدانی در صندوق بیمه اجتماعی
  • پیش بینی تولید ۱۳.۵ میلیون تن گندم در سال جدید
  • شروع برداشت گندم در مناطق گرمسیری کشور
  • نخستین برداشت گندم کشور در هرمزگان
  • ‌عکس/ جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز
  • جشن تولد امام حسن (ع) در بلوار کشاورز
  • کشتار مردم بی دفاع هیچ ارتباطی با اسلام و مسلمانان ندارد