Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ امیدوار است دیدار این تیم با نساجی در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال پرسپولیس یکشنبه هفته آینده در هفته پنجم لیگ برتر باید در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف نساجی مازندران برود‌.

باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای به سازمان لیگ درخواست کرده این مسابقه در ورزشگاه آزادی برگزار شود و شاگردان یحیی گل محمدی در دور برگشت میهمان نساجی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شرایط حساس پرسپولیس در فاصله کوتاه باقی مانده تا فینال لیگ قهرمانان آسیا مسئولان این باشگاه امیدوار هستند سازمان لیگ و باشگاه نساجی با این درخواست موافقت کنند تا با توجه به مصنوعی بودن چمن ورزشگاه وطنی و البته شرایط کرونایی احتمال آسیب دیدگی بازیکنان این تیم و ابتلای آنها به کرونا کاهش پیدا کند.

به هر حال باید دید در نهایت با این درخواست موافقت خواهد شد یا اینکه سرخ پوشان هفته آینده در زمین ورزشگاه وطنی این دیدار سخت را مقابل شاگردان وحید فاضلی برگزار می‌کنند.

این تیم برای فینال آسیا سه بازیکن محروم دارد و بابت سلامت سایر بازیکنان خود تا روز ٢٩ آذر نگرانی دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر نساجی ورزشگاه آزادی پرسپولیس لیگ برتر نساجی ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۹۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!

به گزارش "ورزش سه"، برنامه بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام شد و ۱۶ تیم باقی‌مانده در این مرحله در روزهای ششم و هفتم اردیبهشت‌ ماه باید به مصاف رقیبان خود که طبق قرعه کشی مشخص شده‌اند بروند. در این مطلب به بررسی چالش‌های تیم‌های مدعی پیش و پس از بازی جام حذفی می پردازیم. سپاهان، پرسپولیس، آلومینیوم، ذوب آهن و تراکتور تیم‌هایی هستند که چالش جذاب و نفسگیری را در شروع سال جدید تجربه خواهند کرد.

*برنامه نفسگیر پرسپولیس در لیگ و حذفی
در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این مرحله، روز هفتم اردیبهشت ماه، آلومینیوم اراک که در فصل‌های اخیر گربه سیاه پرسپولیس بوده، در ورزشگاه امام خمینی از سرخ‌ها میزبانی خواهد کرد. پرسپولیس که در این جام هم لقب مدافع عنوان قهرمانی را یدک می‌کشد بعد از سه بازی در لیگ، به مصاف آلومینیوم خواهد رفت.

پرسپولیس ابتدا با دو تیم سرسخت گل گهر و ملوان در روزهای ۱۹ و ۲۴ فروردین بازی می‌کنند و سپس پیش از بازی در جام حذفی باید به آبادان بروند و ۳۰ام فروردین ماه مقابل صنعت نفت که گزینه جدی سقوط است و انگیزه بالایی دارد قرار بگیرد. پرسپولیس تا هفتم اردیبهشت ماه و طی چهار بازی، تنها یک بازی با ملوان را در خانه دارد که این بازی خانگی ۱۴ روز قبل از دیدار حذفی است و سفر به سیرجان، آبادان و اراک می‌تواند برای شاگردان اوسمار خسته کننده شود. پرسپولیس تا بازی جام حذفی، طی ۱۹ روز چهار بازی در برنامه خود دارد و برنامه آنها به دلیل نداشتن بازی‌های معوقه سبک تر از سپاهان و آلومینیوم است‌. علاوه بر این پرسپولیس بلافاصله پس از بازی حذفی، باید به مصاف سپاهان در ورزشگاه آزادی برود که زمان این بازی مشخص نشده است. بنابراین پرسپولیس پس از عید برنامه بسیار نفسگیری را پیش رو خواهد داشت.

*آلومینیوم در سال نو حریف مدعیان است
با این حال آلومینیوم نیز برنامه چندان راحتی قبل از مصاف با پرسپولیس ندارد‌. آنها ابتدا باید بازی معوقه هفته هجدهم با هوادار را در روز ۱۵ فروردین انجام بدهند و سپس بازی‌های سختی با تراکتور (۲۰فروردین) و استقلال (۲۴فروردین) دارند و پنج روز قبل از بازی پرسپولیس نیز در روز دوم اردیبهشت ماه با ذوب آهن در اصفهان دیدار می‌کنند. بنابراین آنها طی ۲۳ روز پنج مسابقه خواهند داشت. شاگردان مجتبی حسینی همچنین بعد از دیدار با سرخ‌های تهرانی باید با قرمزهای اهوازی (فولاد) مصاف داشته باشند.

*تراکتور بهار را در تبریز می‌ماند
از دیگر دیدارهای حساس این مرحله حذفی دیدار تراکتور و ذوب آهن است که در تبریز برگزار می‌شود. تراکتور نیز ابتدا ۱۵ فروردین مسابقه نفسگیری با سپاهان در چارچوب دیدار عقب افتاده هفته شانزدهم خواهد داشت و سپس با آلومینیوم (۲۰ فروردین)، ذوب آهن (۲۴فروردین) و نساجی (۳۱ فردردین) طی یازده روز تا پایان فروردین دیدار می‌کند تا به دیدار حذفی برسد. بنابراین تراکتور طی ۱۴ روز دوبار میزبان ذوبی‌ها خواهد بود. نکته مثبت برای تراکتور این است که آنها تا هفتم اردیبهشت و طی پنج بازی فقط یک بازی خارج از خانه با نساجی دارند و باقی دیدارها در ورزشگاه خانگی‌شان است.

ذوب آهن نیز به جز دو دیدار با تراکتور که ۲۴ فروردین و هفت اردیبهشت برگزار می‌شود، در این مدت با شمس آذر(۱۸فروردین)، سپاهان (۲۹فروردین) و آلومینیوم(۲ اردیبهشت) دیدار می‌کند تا به جام حذفی پا بگذارد. شاگردان ربیعی بسیار امیدوارند نتایج بد اخیر خود را پاک کنند و همچنین راهی یک چهارم نهایی حذفی کاپ شوند.

*سپاهان و فشرده‌ترین برنامه ممکن 
دیگر دیدار حساس این مرحله مربوط به سپاهان است که البته قرعه راحت‌تری دارد و باید هفت اردیبهشت به مصاف استقلال آبی پوش ملاثانی برود. با این حال چیزی که کار سپاهان را سخت‌ می‌کند فشرده بودن برنامه آنهاست‌. سپاهان طی این مدت بیشترین تعداد بازی را دارد چرا که دو بازی عقب افتاده در لیگ دارند. آنها سال جدید را ۱۵ فروردین با بازی تراکتور آغاز می‌کنند و سپس با دو گزینه سقوط لیگ یعنی صنعت نفت و نساجی در ۲۰ و ۲۴ام این ماه بازی دارند. پس از آن شاگردان مورایس دربی عقب افتاده اصفهان را با ذوب آهن در تاریخ ۲۹ فروردین برگزار می‌کنند و یک هفته بعد در دوم اردیبهشت به مصاف ملوان می‌روند و بعد از پنج بازی به جام حذفی می‌رسند تا با حریف لیگ یکی خود دیدار کنند. یعنی سپاهان طی ۲۲ روز ۶ مسابقه خواهد داشت. همانطور که گفته شد پس از بازی‌های جام حذفی مسابقه فوق حساس پرسپولیس و سپاهان برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است که استقلال غایب بزرگ مرحله یک هشتم است و در مرحله اول از مس رفسنجان شکست خورد. حال باید دید در جام شگفتی‌ها، چند تیم بزرگ دیگر پیش از یک چهارم کنار می‌روند‌.

برنامه کامل بازی‌های جام حذفی به شرح زیر است:

پنجشنبه ۶ اردیبهشت
مس رفسنجان- پیکان تهران - ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

جمعه ۷ اردیبهشت
مس کرمان- چادرملو اردکان- ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاه امام علی(ع) کرمان
فجر شهید سپاسی شیراز- گل گهر سیرجان - ساعت ۱۸- ورزشگاه حافظیه شیراز
هوادار تهران- مس سونگون ورزقان- ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه پاس قوامین تهران
آلومینیوم اراک- پرسپولیس- ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
تراکتور تبریز- ذوب آهن اصفهان- ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه یادگار امام تبریز
ملوان بندر انزلی- سایپا تهران- ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه تختی  بندر انزلی
آبی پوشان جنوب- فولاد مبارکه سپاهان- ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه غدیر اهواز

دیگر خبرها

  • گل گهر به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • درخواست تیم تهرانی از سازمان لیگ بی‌جواب ماند
  • قدردانی رئیس جمهور از برگزاری جشن امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی
  • تقدیر رئیس‌جمهور از برگزاری جشن امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی
  • برگزاری محفل امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی کار بزرگی بود
  • حضور پرشور مردم در محفل قرآنی امام حسنی‌ها/ طبقه اول ورزشگاه آزادی تکمیل شد
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!
  • بزرگ‌ترین محفل قرآنی در ورزشگاه آزادی در حال برگزاری است + عکس
  • برگزاری بزرگ‌ترین محفل قرآنی در ورزشگاه آزادی
  • امروز به جشن امام حسنی‌ها دعوتید/همه چیز آماده برگزاری جشن بزرگ