Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده ظهر چهارشنبه در آئین رونمایی از پوستر یادواره سراسری شعر فخر ایران با اشاره به شهادت دانشمند برجسته کشور شهید فخری زاده، اظهار کرد: این شهید والامقام بدون هیچ چشمداشت و تبلیغ، مسئولیت‌های خود را خالصانه به انجام رساند و این امر نشان از عمق درک یک انسان با شرف بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شهید فخری زاده تنها یک دانشمند دفاعی و هسته‌ای نبود بلکه در عرصه پزشکی و سلامت نیز حضوری مؤثر داشته است به طوری که می‌توان به تلاش‌های وی در حوزه مقابله با کرونا اشاره کرد.

استاندار مرکزی تاکید کرد: در این یادواره باید بخشی به تلاش‌های این شهید بزرگوار در حوزه مقابله با کرونا اختصاص پیدا کند.

آقازاده با بیان اینکه هنرمندان استان مرکزی می‌توانند اثرات فاخری در حوزه فرهنگی تولید کنند، عنوان کرد: هنرمندان باید به کیفیت برگزاری این یادواره و برگزاری آن در سطح ملی توجه کنند و به ابعاد شخصیتی این شهید والامقام نیز توجه داشته باشند.

 یادواره فخر ایران با همکاری انجمن‌های ادبی استان مرکزی برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی نیز در این آئین با اشاره به برگزاری یادواره سراسری شعر فخر ایران با همکاری انجمن‌های ادبی استان مرکزی اظهار کرد: در این یادواره معرفی شهید فخری زاده و دیگر شهدای هسته‌ای، اهداف فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای و دشمنی‌ها مدنظر است.

حجت الاسلام عباس دانشی افزود: فراخوان این یادواره تا پایان آذرماه است و پس از اتمام فراخوان تلاش می‌شود با داوری آثار توسط سه داور ملی و برجسته کشور، کتاب آثار تا چهلمین روز شهادت این شهید بزرگوار منتشر شود.

وی در خصوص محورهای این یادواره عنوان کرد: صنعت هسته‌ای کشور و لزوم صیانت و توسعه آن توسط دولت و ملت، شهیدان هسته‌ای، سند عزت و پیشرفت کشور و لزوم ادامه با اقتدار راه آنها، ماهیت و اهداف دشمن و به ویژه رژیم صهیونیستی از ترور دانشمندان هسته‌ای کشور، شخصیت و خدمات شهید فخری زاده به کشور در زمینه‌های مختلف و شخصیت و خدمات علمی شهدای هسته‌ای کشور محورهای این یادواره محسوب می‌شوند.

کد خبر 5086588

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری مرکزی محسن فخری زاده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز محدودیت های کرونایی بارش باران آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا ترور دانشمندان هسته ای بوشهر بارش برف گرگان شهرستان کرج شهرکرد شهید فخری زاده استان مرکزی فخر ایران هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۹۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره ۳۲ شهید امدادگر اردبیل برگزار می‌شود

حمید قویدل در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: یادواره شهدای امدادگر استان اردبیل با حضور مقامات کشوری و استانی اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مقدمات اجرایی این یادواره از ماه های گذشته انجام شده است و این رویداد فرهنگی همزمان با هفته هلال احمر با حضور خانواده های گرانقدر ۳۲ تن از شهدای امدادگر استان، با مشارکت کارکنان و اعضا برگزار خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل تصریح کرد: هدف از برگزاری یادواره شهدا پرداختن به یاد شهید و پیام شهید است و این مهم باید با انتقال پیام شهیدان برای نسل های فعلی و آینده انجام شود.

کد خبر 6080408

دیگر خبرها

  • سومین یادواره شهیدِ مدافع حرم سردار حجازی در اردبیل
  • یادواره شهیدان دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • نقش موثر هنر در انتقال اندیشه شهدا به نسل آینده + عکس
  • معرفی افراد برتر در مسابقات کاراته قهرمانی پسران کشور
  • ارتش با ۴۸ هزار شهید کارنامه درخشانی در حراست از ایران دارد
  • پژوهشگاه هوافضا؛ گامی در جهت تحقق اهداف فضایی کشور
  • معرفی قهرمانان کاراته بزرگسالان کشور در همدان
  • یادواره ۳۲ شهید امدادگر اردبیل برگزار می‌شود