Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@21:36:46 GMT

اکرمی داور بازی استقلال شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۹۳۰۵

اکرمی داور بازی استقلال شد

سایت فدراسیون فوتبال، اسامی داوران لیگ برتر را اعلام کرد که اکرمی داور بازی استقلال خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر، باید در تهران به مصاف شاگردان سیروس پورموسوی در تیم صنعت نفت آبادان برود.


با اعلام سایت فدراسیون فوتبال، حسن اکرمی با کمک‌های یعقوب سخندان و امیرمحمد داودزاده این دیدار را قضاوت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسن اکرمی در سالهای اخیر 3 بار برای استقلال قضاوت کرده است. او دیدار استقلال و پارس جنوبی در هفته نوزدهم لیگ هجدهم را قضاوت کرد که این بازی با برتری دو بر صفر آبی پوشان به پایان رسید.


اکرمی در فصل گذشته 2 دیدار استقلال در برابر گل گهر و تراکتور را قضاوت کرد. دیدار آبی پوشان با گل گهر در ورزشگاه آزادی با برتری دو بر یک شاگردان استراماچونی به پایان رسید و بازی شاگردان مجیدی در برابر تراکتور نیز بدون گل به پایان رسید.


دیدار استقلال و تراکتور در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر، روز دوشنبه و ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می ‌شود.

کمیته داوران استقلال تهران حسن اکرمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمیته داوران استقلال تهران حسن اکرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۹۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فینالیست آسیا را فغانی تعیین کرد!

به گزارش ورزش سه، در آخرین دیدار از مرحله برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اولسان در ژاپن به مصاف یوکوهاما رفت که این بازی در پایان نود دقیقه با نتیجه 3-2 به سود ژاپنی‎‌ها خاتمه پیدا کرد و با توجه به اینکه، این نتیجه در مجموع 3-3 شده بود، بازی به وقت اضافه و ضربات پنالتی رفت که در نهایت شاگردان هری کیول در این بازی به پیروزی رسیدند.

قضاوت این دیدار مهم و سرنوشت ساز که زیر بارش شدید باران برگزار می‌شد بر عهده علیرضا فغانی داور ایرانی-استرالیایی فوتبال آسیا بود که در مجموع قضاوت بسیار خوبی داشت و حتی در صحنه‌ای که در دقیقه 39 تصمیم به اخراج بازیکن یوکوهاما گرفت، هوشمندی و زکاوت بالای خود را نشان داد.

فغانی در این دیدار یک پنالتی هم به سود اولسان اعلام کرد ولی از آن مهمتر در دقیقه 46 و در شروع نیمه دوم، در صحنه‌ای که بویانیچ سوئدی موفق شد گل سوم بازی را برای اولسان به ثمر برساند، به درستی با کمک VAR آفساید مارتین آدام و محدود کردن دید دروازه‎‌بان یوکوهاما را تشخیص داد که از صحنه های کلیدی این بازی بود که می‌توانست برنده بازی و سناریو این دیدار را به صورت کلی تغییر دهد.

به هر ترتیب علیرضا فغانی در مجموع قضاوت خوبی در این دیدار انجام داد و البته این نهمین قضاوت او در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا بود که باعث شده او بیشترین حضور را در این فصل از مسابقات داشته باشد و اکنون او از فصل 2010/11 تا کنون 61 تقابل آسیایی را سوت زده است.

دیگر خبرها

  • گزینه قضاوت دربی تهران در تورنمنت دختران کافا قضاوت کرد
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • فینالیست آسیا را فغانی تعیین کرد!
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • پسر خداداد افشاریان در لیگ یک رکورددار شد!
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول