Web Analytics Made Easy - Statcounter

مبارزه جنحالی محمدهادی ساروی و مهدی بالی در وزن ٩٧ کیلوگرم مسابقه صبانور و دانشگاه آزاد در لیگ برتر کشتی فرنگی مورد بررسی داوران بی‌طرف قرار می‌گیرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عصر امروز (چهارشنبه)  مسابقه حساس دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و صبانور کردستان در خانه کشتی شهید هادی برگزار شد که تاثیر زیادی در تعیین سرنوشت تیم دوم صعود کننده از گروه ب به مرحله نیمه نهایی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقه درحالی ٦-٤ به سود دانشگاه آزاد به پایان رسید که اجرای فن از سوی محمدهادی ساروی در ثانیه پایانی مسابقه و عدم در نظر گرفتن امتیاز آن برای کشتی گیر صبانور، مورد اعتراض شدید کادرفنی این تیم قرار گرفت.
داوران اعتقاد داشتند که این فن بعد از پایان مبارزه اجرا شده و مبارزه ساروی و بالی دو بر یک به سود کشتی گیر دانشگاه آزاد تمام شد.

اعتراض کادرفنی و سرپرستی صبانور باعث شد که این مبارزه مورد بازبینی قرار گیرد.
محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در این باره به تسنیم گفت: مبارزه وزن ٩٧ کیلوگرم دو تیم دانشگاه آزاد و صبانور از ثانیه اول تا آخرش مورد بررسی و بازبینی داوران بی طرف قرار خواهد گرفت.

بازار بزرگ و دانشگاه آزاد؛ برنده‌های مسابقات عصر روز اول

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۹۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ افتتاح شد

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران اپن با حضور دکتر طهرانچی و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح شد.

هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران اپن با حضور بیش از یک هزار و ۸۰۰ شرکت کننده در ۳۰۰ تیم حائز شرایط از مدارس و دانشگاه‌های کشور و حضور ۹ تیم خارجی از ۵ کشور آغاز به‌کار کرد.

این رویداد، پرچمدار جریان‌سازی آموزش فناوری و جریان سازی علمی و مهارتی در حوزه‌های هوش مصنوعی، رباتیک، بینایی ماشینی، مکاترونیک و یادگیری ماشین در کشور است و برنامه دانشگاه، استفاده از ظرفیت‌های این رویداد بین‌المللی برای تیم‌سازی حرفه‌ای در حوزه‌های فناورانه فوق و شناسایی، جذب و جهت‌دهی استعداد‌های جوان به سمت نیاز‌های حال و آینده کشور است.

به گزارش آنا، این مسابقات توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و به میزبانی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در ۲۴ لیگ، برگزار می‌شود. همچنین این مسابقات، به عنوان مرحله مقدماتی و کسب صلاحیت حضور در مسابقات بین المللی روبوکاپ ۲۰۲۴ نیز محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قطعی شدن حضور آذرپیرا در المپیک/ مبارزه قاسمپور با یزدانی برای حضور در پاریس؟
  • آذرپیرا هم المپیکی شد/ ۵ سهمیه حضور در پاریس برای کشتی آزاد
  • جوان به المپیک نرسید
  • حضور دانشگاه آزاد اسلامی یزد در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ ایران
  • کشتی آزاد گزینشی المپیک؛ پیروزی احمد محمدنژاد جوان در مبارزه نخست
  • «محمدنژاد جوان» در نخستین مبارزه پیروز شد
  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • حضور تیم رباتیک دانشگاه آزاد یزد در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ
  • هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ افتتاح شد