Web Analytics Made Easy - Statcounter

زین الدین زیدان خواستار ایجاد تغییراتی بزرگ در ترکیب رئال مادرید شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رئال مادرید دیشب در دیداری عجیب در خانه شاختار با دو گل مغلوب شد و حالا این تیم فاصله چندانی تا حذف در همین ابتدای لیگ قهرمانان ندارد. شرایط در لالیگا نیز چندان بر وفق مراد رئال مادرید نیست و نتایج پرفراز و نشیب هفته های اخیر باعث افزایش فاصله این تیم با صدر جدول و کاهش شانس تکرار عنوان قهرمانی در رقابت های داخلی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد زیدان دیگر به ترکیب فعلی تیمش اعتماد نداشته و خواستار ایجاد تغییرات گسترده در برنابئو شده است. او دیشب بعد از دیدار مقابل شاختار تاکید کرد قصدی مبنی بر استعفا ندارد و با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد. زیدان اعتماد خود را به بازیکنانی مانند ادن هازارد بلژیکی یا مارتین اودگارد که در ابتدای فصل به مادرید بازگشت از دست داده است.

زوج برزیلی وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئس نیز عملکرد قابل قبولی ارائه نداده اند و زیزو دیگر روی این دو بازیکن جوان حساب باز نمی کند. زیدان همچنین از نگرش و عملکرد چند بازیکن باتجربه ترکیب خود نیز خسته شده و در این گروه بازیکنانی چون مارسلو و تونی کروس قرار دارند. در حقیقت اگر زیدان قدرت کافی داشت، 70 درصد ترکیب فعلی خود را پاکسازی کرده و بازیکنان فراوانی را در لیست فروش قرار می داد.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید معتقد است که در حال حاضر فقط می توان روی بازیکنانی چون سرخیو راموس، رافائل واران، فرلان مندی، کاسمیرو، فده والورده و کریم بنزما حساب باز کرد و دیگر بازیکنان در حد نام باشگاه رئال مادرید نیستند.

یکی از دلایل اصلی ناراحتی زیدان را باید انفعال رئال مادرید در بازار تابستانی قلمداد کرد. مشکلات مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا باعث شد رئال مادرید تقریبا هیچ خرید مهمی نداشته باشد و نقاط ضعف این تیم نسبت به فصل گذشته ترمیم نشد.

این در حالیست که بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپا حداقل یکی دو خرید خوب داشتند، اما رئال مادرید ترجیح داد تابستان آرامی را سپری کند. به همین علت زیدان نتوانست بازیکنان مدنظر خود را جذب کند و حالا به نظر می رسد عدم رضایت او از ترکیب فعلی باعث عصبانیت سرمربی فرانسوی شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فوتبال رئال مادرید زین الدین زیدان رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۹۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این ستاره بارسا متخصص ال‌کلاسیکو است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی هفته سی و دوم لالیگا بین تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا به میزبانی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه 3-2 به سود رئال به پایان رسید.

رئال در این بازی با گل آندریاس کریستنسن عقب افتاد و سپس با ضربه پنالتی وینیسیوس جونیور بازی را به تساوی کشاند تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

اولین گل نیمه دوم دوباره به نام بارسلونا ثبت شد و این بار فرمین لوپز در دقیقه 69 تیمش را پیش انداخت. لوپز 20 ساله با جایگیری خوب این گل را به ثمر رساند.

پس از اینکه لامینه یامال سعی کرد با ارسال مستقیم به سمت دروازه آندری لونین را مرتکب اشتباه کند، ارسال او با واکنش دروازه‌بان رئال همراه شد اما لوپز در مقابل او قرار داشت تا با ضربه ساده این توپ را به گل تبدیل کند.

لوپز برای جشن گرفتن این گل از شادی گل معروف جود بلینگام استفاده کرد. او به ستاره رئال مادرید قول داده بود در صورت گلزنی برای بارسا در ال‌کلاسیکو این شادی گل را امتحان کند.

این بازیکن جوان که فصل جدید با اعتماد ژاوی هرناندز به ترکیب بارسا اضافه شده از زمان درخشش در بازی دوستانه مقابل رئال مادرید در پیش فصل به ترکیب اصلی اضافه شده بود و امشب دوباره جواب اعتماد مربی اسپانیایی را داد.

دیگر خبرها

  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می ماند
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند
  • آنچلوتی: نمی‌خواهم درباره صحبت‌های ژاوی اظهارنظر کنم
  • این ستاره بارسا متخصص ال‌کلاسیکو است (عکس)
  • ترکیب بارسلونا و رئال مادرید مشخص شد
  • ترکیب رسمی رئال مادرید برابر بارسلونا + عکس
  • ترکیب رسمی بارسلونا مقابل رئال مادرید + عکس
  • رئال مادرید - بارسلونا؛ ترکیب رسمی