Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریزی ها از رفسنجانی ها تشکر کردند.

تراکتور با صدور اطلاعیه‌ای از باشگاه صنعت مس رفسنجان بابت میزبانی شایسته تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتور، شاگردان علیرضا منصوریان امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف صنعت مس رفسنجان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار سوای نتیجه به دست آمده، شاهد اتفاقات بسیار خوبی بودیم که جا دارد مراتب سپاس و قدردانی خود را نسبت به اقدامات شایسته باشگاه مس رفسنجان و مردم خوب این شهر اعلام داریم. 

باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور بابت میهمان نوازی باشگاه مس رفسنجان و همچنین ابراز لطف آنها در برگزاری مراسم تجلیل از اشکان دژاگه و احسان حاج‌صفی تشکر می‌کند و امیدوار است بتواند در دور برگشت تمامی این الطاف را به شکل شایسته‌ای جبران نماید.

قطعا نتایج رقم خورده در دیدارهای مختلف ورزشی از اذهان پاک می‌شود، اما روحیه پهلوانی و انسان‌های شایسته هیچ‌گاه فراموش نخواهند شد. 

 

همچنین بخوانید:

مس رفسنجان 0-1 تراکتور / فرار منصوریان از بحران در رفسنجان حرکت جالب و اروپایی مس رفسنجان در اعلام ترکیب تیم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۹۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق»فرصت هیچ واکنشی را برای صهیونیست‌ها باقی نگذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان آستارا با توجه به برگزاری عملیات وعده صادق و پاسخ بی سابقه و پشیمان کننده جمهوری اسلامی ایران به رژیم خبیث صهیونیستی گفت: موفقیت در این عملیات دو رکن اصلی دارد؛ یکی رکن ایمان و اعتقاد به وعده نصرت الهی و دیگری رکن قدرت و برنامه ریزی دقیق نظامی است.

وی با بیان آیاتی از قرآن کریم عمل به وعده را از صفات ویژه پروردگار عالم و انبیای مرسلین دانست و تأکید کرد: نباید به خاطر جوسازی و غوغاسالاری رسانه‌های دروغ پراکن نسبت به تحقق وعده‌های الهی سست شد؛ چرا که با صبر و استقامت خداوند یاوران خود را یاری و دشمنان را خار و ذلیل خواهد کرد.

امام جمعه آستارا با گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی و سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آنها را بازوان قدرتمند و توانمند نظام جمهوری اسلامی در برقراری امنیت و مقابله با دشمنان و متجاوزان خواند و از قدرت نمایی دلاورمردان سپاه و ارتش در پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی تقدیر و تشکر کرد.

وی ضمن تشریح عملیات بی سابقه پهپادی و موشکی وعده صادق گفت: برنامه ریزی دقیق و درگیر کردن سامانه‌های ردیابی و رهگیری رژیم صهیونیستی با پهپادها و پشتیبانی و آتش بار قوی باموشک های کروز و بالستیک فرصت هیچ واکنشی را برای صهیونیست‌ها باقی نگذاشت.

حجت الاسلام باقری با بیان اینکه از چند ماه قبل جبهه مقاومت به این نتیجه و جمع بندی رسید که باید رژیم صهیونیستی را تنبیه و سر جای خودش بنشاند افزود: این اقدام با مشارکت همه گروه‌های مقاومت از چهار جهت سرزمین‌های اشغالی صورت گرفت و این اشتباه رژیم صهیونیستی باعث شد جمهوری اسلامی نیز برای اولین بار پاسخ قاطعی در خاک رژیم صهیونیستی به این رژیم جنایتکار بدهد.

وی ادامه داد: پاسخی که به خوبی نشان داد حتی حمایت اطلاعاتی و نظامی کشورهای دیگر هم نتوانست جلوی موشک‌های پرقدرت ایرانی را بگیرد و آسمان سرزمین‌های اشغالی را در تاریکی شب با حرارت موشک‌های ویرانگر به سرخی و خواب صهیونیست‌ها را به کابوس تبدیل کرد.

امام جمعه آستارا ضمن گرامیداشت دهه بنیاد مسکن از خدمات این نهاد انقلابی که یادگار امام راحل (ره) است تقدیر و تشکر نمود و ضمن برشمردن برخی خدمات انجام گرفته نسبت به تسریع برخی پروژه‌های نیمه تمام تاکید کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی آستارا ضمن تقدیر از آغاز طرح نور توسط فراجا و تشکر از فرماندهی محترم استان گیلان و شهرستان آستارا در اجرای جدی و قاطعانه این طرح گفت: کشف حجاب یک هنجار شکنی و عملی خلاف قانون است که باید با متخلفان برخورد قانونی صورت پذیرد.

وی همچنین از دستگیری چند تن از اراذل و اوباش که با بر هم زدن نظم عمومی اقدام به قانون شکنی کرده بودند تقدیر و تشکر کرد و از مقامات قضائی خواست تا با مجازات این افراد مانع بروز چنین اتفاقاتی در سطح شهرستان گردند.

کد خبر 6082641

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق»فرصت هیچ واکنشی را برای صهیونیست‌ها باقی نگذاشت
  • عملیات «وعده صادق» فرصت هیچ واکنشی را برای صهیونیست‌ها نگذاشت
  • تقدیر باشگاه سپاهان از تیم فوتبال و حمایت هواداران
  • نامه وارده/ یک تشکر بابت درک شرایط کشور
  • حمایت مردم قزوین از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»
  • برترین‌های جشنواره فیلم شهرنما تجلیل شدند
  • تشکر باشگاه سپاهان از تیم فوتبال و حمایت هواداران تیم
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • تشکر نتانیاهو از انگلیس و آلمان بابت «حمایت‌های بی‌چون و چرا»
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود