Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@01:58:40 GMT

اینتر برای جذب ستاره چلسی رقیب پیدا کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۹۵۰۲

اینتر برای جذب ستاره چلسی رقیب پیدا کرد

به نظر می‌رسد یوونتوس نیز به جمع مشتریان اولیویه ژیرو اضافه شده است.

به گزارش "ورزش سه"، اولیویه ژیرو از زمان پیوستن به چلسی در ژانویه 2018، بازی برای این تیم موفق به ثبت 29 گل شده است. این بازیکن 34 ساله همچنین به آبی ها کمک کرده است تا جام حذفی و لیگ اروپا را از آن خود کنند.

 

مهاجم فرانسوی فصل گذشته و بعد از نیمکت نشینی های پیاپی زیر نظر فرانک لمپارد تا آستانه جدایی از جمع آبی‌های لندن در ژانویه پیش رفت و حتی در مقطعی گفته شد که تمام توافقات لازم برای انتقال او به اینتر صورت گرفته اما نهایتاً ژیرو در استمفوردبریج ماندگار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

مهاجم فرانسوی در فصل جدید نیز نتوانسته بازی های زیادی در ترکیب چلسی انجام دهد و خریدهای جدید این تیم نیز بر دشواری های کار او افزوده است؛ موضوعی که باعث شده جدایی این بازیکن در ژانویه 2021 قطعی به نظر برسد. در این بین گفته می‌شود که اینتر هنوز هم یکی از جدی ترین مشتریان ژیرو محسوب می‌شود اما حالا کالچیو مرکاتو مدعی شده که یک تیم مطرح ایتالیایی دیگر یعنی یوونتوس نیز خواهان جذب این بازیکن شده است.

 

بنا بر گزارشی که کالچیو مرکاتو منتشر کرده، بیانکونری به دنبال این است که مهاجم فرانسوی را به خط حمله خود اضافه کند؛ انتقالی که در صورت رخ دادن می تواند باعث شود که حضور او در کنار آلوارو موراتا و کریستیانو رونالدو خط حمله فوق‌العاده یوونتوس را تشکیل دهند.

چلسی یوونتوس الیویه ژیرو اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی یوونتوس الیویه ژیرو اینتر میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۹۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش خیره‌کننده: ستاره چلسی به هالند رسید

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج روبروی اورتون به میدان رفت و در یک بازی تماشایی و به یاد ماندنی موفق شد این تیم را با نتیجه پر گل 0-6 شکست دهد.

پالمر ستاره بی چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد چهار گل از پنج گل تیمش را به ثمر برساند و نقش مهمی را در کسب سه امتیاز ارزشمند این بازی ایفا کند و علاوه بر این توانست یک رکورد شخصی را هم به نام خودش ثبت کند که اهمیت بسیاری برای او خواهد داشت. 

این ستاره جوان انگلیسی با چهار گلی که در بازی شب گذشته به ثمر رساند به هالند در صدر جدول بهترین گلزنان حال حاضر لیگ برتر رسید و در کنار او رقابت سختی را برای کسب جایزه کفش طلایی که به بهترین گلزن هر فصل اهدا خواهد شد می‌جنگد. 

هالند و پالمر با 20 گل زده در صدر این جدول قرار دارند، اولی واتکینز از چلسی با 19 گل دوم است و محمد صلاح هم با 17 گل زده در این فصل در جایگاه سوم قرار دارد.»

دیگر خبرها

  • با یک بند آزادسازی ۵۰ میلیون یورویی؛ رقابت آرسنال، چلسی و منچستریونایتد برای بنجامین ششکو
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است
  • بارسلونا رقیب محبوب ام باپه در لیگ قهرمانان اروپا
  • از اختلاف با الگری تا رقیبی به نام ییلدیز؛ راه فدریکو کیه زا و یوونتوس از یکدیگر جدا خواهد شد؟
  • انتقام گران‌قیمت پورتو از طارمی پیش از رفتن به اینتر
  • درخشش خیره‌کننده: ستاره چلسی به هالند رسید
  • ضربه 140 میلیاردی پورتو به طارمی قبل از انتقال به اینتر!
  • یوونتوس، رقیب اینتر در راه جذب آنتونی مارسیال
  • ضربه ۱۴۰ میلیاردی به طارمی قبل از انتقال به اینتر!