Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@13:41:41 GMT

۹۴۲ کردستانی براثر کرونا فوت شده‌اند

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۹۵۶۰

۹۴۲ کردستانی براثر کرونا فوت شده‌اند

فرزین رضاعی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۹۴۲ کردستانی بر اثر این ویروس در استان فوت شده‌اند.

فرزین رضاعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان کردستان با اشاره به مرگ چهار بیمار کرونایی در 24 ساعت گذشته در استان اعلام کرد: تاکنون آمار فوت شدگان براثر بیماری کرونا در استان به 942 نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به شناسایی 151 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در 24 ساعت گذشته، افزود: در حال حاضر 463 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

 

وی آمار بستری بیماران مبتلا به کرونا در سنندج را 294 نفر، سقز 31 نفر، مریوان 36 نفر، قروه 32 نفر، بیجار 14 نفر، کامیاران 17 نفر، دیواندره 14 نفر، بانه 21 نفر، دهگلان 2 نفر و سروآباد 2 نفر اعلام کرد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان همچنین از بستری 91 نفر بیمار مبتلا به کرونا در بخش ویژه (آی‌سی‌یو) بیمارستان‌های استان خبر داد و گفت: 972 نفر تا به حال بر اثر کرونا فوت شده‌اند که تمامی فوتی‌های ناشی از کرونا به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل‌های مرتبط دفن شده‌اند.

 

وی خاطرنشان کرد: تاکنون 354 نفر در سنندج، 168 نفر در سقز، 65 نفر در قروه، 63 نفر در کامیاران، 80 نفر در بانه، 56 نفر در دیواندره، 44 نفر در بیجار، 93 نفر در مریوان، 16نفر در دهگلان و 3 نفر در سروآباد در اثر ابتلای به کرونا جان‌ باخته‌اند.

 

وی از شهروندان خواست همچنان روند فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینه‌ خانگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک رعایت کنید در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود.

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: افزایش مبتلایان ویروس کرونا کردستان مبتلا به کرونا شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۹۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع شدن راه ارتباطی ١٠ روستای جنوب کرمان براثر سیلاب

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید سالخورده بعدازظهر سه‌شنبه با بیان اینکه هفت راه روستایی در شهرستان رودبار جنوب به دلیل جاری شدن سیلاب و طیغان رودخانه‌ها قطع است افزود: همچنین راه ارتباطی سه روستا در منطقه رَمِشک بخش چاه دادخدا از توابع شهرستان قلعه گنج مسدود شده است.

وی تصریح کرد: بارش باران در جنوب استان کرمان برق ۲ روستای طبق و میل فرهاد شهرستان جازموریان را نیز قطع کرده است.

وی با اشاره به اینکه به دلیل طغیان رودخانه‌ها تیم‌های هشدار سریع پشت رودخانه گیر کرده اند پس از فروکش کردن این طغیان برای وصل برق اقدام کنند افزود: افراد از تردد و سفرهای غیر ضرور، کوهنوردان از صعود و عشایر از کوچ در شرایط فعلی بپرهیزند و دامداران و عشایر دام‌های خود را به فضای مسقف هدایت کنند.

کد خبر 6080029

دیگر خبرها

  • خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در کرمانشاه ارائه می‌شود
  • آبگرفتگی معابر شهر رحمت آباد شهرستان ریگان براثر بارش شدید باران
  • استفاده هزار و ۱۰۰ بیمار هموفیلی اصفهان از فرآورده‌های خونی
  • قطع شدن راه ارتباطی ١٠ روستای جنوب کرمان براثر سیلاب
  • شناسایی ۱۲ مورد بیماری «کیست هیداتید» در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • ۹۲ بیمار هموفیلی تحت پوشش کانون هموفیلی چهارمحال و بختیاری
  • شناسایی بیماران مبتلا به تب‌مالت در این استان
  • خوردن هندوانه در چه شرایطی باعث «اُوِردوز» می‌شود؟
  • شناسایی ۶۶۸ نفر بیمار مبتلا به تب مالت در استان کردستان