Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه مانیتورینگ بین‌الملل خبرگزاری فارس، «چاک فرلیچ»، مشاور اسبق امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفته که این رژیم در صورت بروز درگیری با ایران، توان پیروزی در برابر این کشور را نخواهد داشت. 

فرلیچ گفت: «ایران یک قدرت منطقه‌ای است و بازی کردن با آن خطرناک است. فکر می‌کنم ایران نخستین دشمن ما است که به قدری قدرتمند، پیشرفته و با فاصله است که احتمالاً نمی‌توانیم شکستش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی اضافه کرد: «ما نمی‌توانیم در تقابل با ایران پیروز شویم. ما می‌توانیم با موفقیت از خودمان دفاع کنیم و شب را آسوده بخوابیم ولی نمی‌توانیم ایران را شکست دهیم.»

در حال تکمیل...

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی ایران شهید فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۹۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام اسرائیلی: حمله ایران بالاتر از سطح انتظار ما بود

به گزارش «تابناک» به نقل از آخرین خبر، روزنامه اسرائیل یدیعوت احرونوت گزارش داده که موشک های ایرانی به پایگاه هوایی نوواتیم در نقب اصابت کرده است و این پایگاهی است که آشیانه جنگنده های F-35 به شمار می رود.

تلویزیون اسرائیلی کان هم از مسئولی بلندپایه در وزارت جنگ اسرائیل نقل کرده است که: «حمله ایران یکی از پیچیده ترین حملاتی بود که سامانه دفاع هوایی در جهان با آن روبرو شده است. ایران حمله ای بالاتر از سطحی که انتظار داشتیم انجام داد».

دیگر خبرها

  • در دیدار رئیسی و مقام لبنانی چه گذشت؟
  • کارشناسان اسرائیلی درباره عملیات تاریخی ایران چه می‌گویند؟
  • مقام سابق اطلاعاتی آمریکا: حمله ایران به اسرائیل موفق بود/ حتی یک موشک ایران به نواتیم رهگیری نشد
  • مقام سابق اطلاعاتی آمریکا: حمله ایران به اسرائیل موفق بود
  • حمله شدید اللحن مقام سابق امنیتی اسرائیل به کابینه فعلی
  • وزیر اسرائیلی: در برابر حماس و حزب‌الله شکست خوردیم
  • وزیر سابق اطلاع رسانی پاکستان: بت شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی شکسته شد
  • مقام سابق صهیونیست: ما در غزه بدون هرگونه هدف مشخصی برای خروج گرفتار شدیم / هاآرتص: ادعای ارتش اسرائیل در مورد اینکه فرزندان هنیه در حال رفتن برای عملیات بودند را حتی دشمنان حماس هم باور ندارند/ نداو ارگمن: نتانیاهو شایستگی نخست وزیری را ندارد + عکس و فیل
  • مقام سابق صهیونیست: پاسخ ایران می‌تواند به تغییر راهبردی جنگ و حتی پایان آن منجر شود
  • مقام اسرائیلی: حمله ایران بالاتر از سطح انتظار ما بود