Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به حادثه‌ای که روز گذشته در یکی از محلات کرمانشاه رخ داد، اظهار داشت: در این حادثه اسفبار دو جوان بزهکار سد راه بانویی کرمانشاهی شده و ضمن تهدید با سلاح و ایجاد رعب و وحشت به ضرب و شتم و ربودن اموال او اقدام کردند.  

وی افزود: این دو نفر پس از این سرقت خشن با استفاده از یک خودروی سواری از محل متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دادستان کرمانشاه به انتشار گسترده فیلم این زورگیری خشن در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه این حادثه جریحه دار شدن احساسات خانواده‌ها را بدنبال داشته و احساس ناامنی بین مردم را گسترش می دهد، در این راستا به ضابطین دستگاه قضایی استان تاکید کردیم بسرعت نسبت به شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت اقدام کنند. 

وی متذکر شد: براساس آخرین گزارش ها، ضابطین دستگاه قضایی پیگیری‌های گسترده‌ای را به منظور شناسایی و دستگیری هرچه سریعتر این بزهکاران در دستور کار قرار داده‌اند.  

کرمی با تاکید بر اینکه اشد مجازات در انتظار این سارقین خواهد بود، اعلام کرد: اجازه نمی دهیم در شهری که مردم ایران آن را با صفت پهلوانی جوانمردی می شناسند، چنین اتفاقاتی رخ دهد و  امنیت و آبروی مردمش اینگونه به خطر بیفتد.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری مجازات کرمانشاه دادستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۹۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ موسی بهاری افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان به بهانه وام ازدواج، موضوع شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیم ویژه مبارزه با جرایم سایبری انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: کارشناسان پلیس فتا با پایش صفحات مجازی و رصد اقدامات مجرمانه، موفق به شناسایی متهم شده و او را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی ادامه داد: شهروندانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری واقع شده‌اند، می‌توانند جهت اعلام شکایت و تشکیل پرونده به پلیس فتای انتظامی بوکان مراجعه کنند.

سرهنگ بهاری بیان کرد: اگر متقاضیان قبل از هرگونه پرداختی یا ارائه مدارک شناسایی برای تحقیق و استعلام صحت پرداخت وام از طریق بانک مربوط اقدام کنند، به آسانی از وقوع این نوع کلاهبرداری ها پیشگیری می شود.

دیگر خبرها

  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • سیل اخیر ۳۲۰ کیلومتر مربع از بلوچستان را درگیر کرد
  • سیل اخیر ۳۲۰ کیلومتر را درگیر کرد
  • رشد ۲۰۶ درصدی استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس در استان
  • دستگیری یکی از عوامل قطع ۷۰ اصله درخت در بهشهر
  • دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان
  • اژه ای: پیگیری نمایندگان، دخالت نیست/ نمایندگان از مراکز قضایی بازدید کنند و اگر اشکالی بود، به من یا پشت تریبون بگویند/ نکات، اظهارات و واگویه‌های ۲۳ تن از نمایندگان مجلس با رئیس قوه قضا
  • ضرورت حمایت نهادهای حاکمیتی و قضایی از اجرای صحیح قانون
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در بوکان
  • تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مخلین امنیت از خدمات دستگاه قضایی است