Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@07:17:23 GMT

فوتی‌های کرونا در هرمزگان 917 نفر شدند

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۹۷۳۵

فوتی‌های کرونا در هرمزگان 917 نفر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر فاطمه نوروزیان امشب در گفت‌وگو با بخش خبر سیمای مرکز خلیج فارس اظهار کرد: در شبانه روز اخیر فقط یک فوتی ناشی از کرونا در استان داشتیم که یک زن 65 ساله در شهرستان حاجی آباد در شمال هرمزگان بوده است.

وی افزود: شمار بیماران بستری نیز با 52 مورد جدید در شبانه روز اخیر به 212 نفر رسید که 52 نفر از آنان در آی‌سی یو قرار دارند و حال 17 نفر از آنان وخیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، شمار کل فوتی‌های ناشی از کرونا در هرمزگان به 917 نفر رسیده است و تا به امروز 102 هزار و 87 مورد تست تشخیص کرونا نیز انجام گرفته است.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان آمار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۹۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم خودداری از هرگونه فعالیت دریایی در خلیج فارس

تین نیوز

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: آبهای خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان طی امروز چهارشنبه تا جمعه همچنان مواج و طوفانی پیش بینی شده است که مسافران نوروزی و شهروندان باید از شنا در دریا و هرگونه فعالیت های دریایی و تفریحی در سواحل این استان خودداری کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مجتبی حمزه نژاد امروز چهارشنبه افزود: همچنین توصیه می شود شناورهای سبک، صیادی و تفریحی به دریا نروند و تمهیدات لازم در بنادر استان نیز انجام شود.

حمزه نژاد بیان کرد: بیشینه سرعت باد به ویژه در ساعات بعدازظهر و شب، در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مناطقی چون( کیش، لاوان، سیری، بوموسی، تنب بزرگ و کوچک، خمیر، لنگه، قشم، هرمز، هنگام، لارک، بندرعباس، سیریک و جاسک در محدوده ۵۰ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا به بیش از ۲ متر خواهد رسید.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان یادآور شد: وزش بادهای شدید از سمت شمال غربی تا جنوب غربی است و تداوم این ناپایداری های دریایی تا اواخر وقت جمعه دهم فروردین ماه، پیش بینی می شود.

وی گفت: امروز چهارشنبه در آسمان هرمزگان گذر ابر پیش بینی می شود و در ساعات بعدازظهر و شب در سواحل و جزایر استان بروز گرد وغبار و کاهش موقتی کیفیت هوا، دور از انتظار نیست.

حمزه نژاد گفت: به لحاظ دمایی نیز تا پایان هفته جاری، نوسانات یک تا سه درجه ای دما، در هرمزگان مورد انتظار است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • انجام ۳۳۰ عمل جراحی در بیمارستان‌های استان فارس در هشتمین روز نوروز
  • مراجعه ۵۵۵ بیمار حادثه ترومایی به مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان استان فارس
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • لزوم خودداری از هرگونه فعالیت دریایی در خلیج فارس
  • آبگیری سد تاخیری _تغذیه‌ای تنگ خمار فسا در سامانه بارشی اخیر
  • خدمت‌رسانی به ۱۰ هزار بیمار در بیمارستان‌های فارس
  • فعالیت شبانه روزی ۸۲ اکیپ عملیاتی برای تامین برق پایدار در ایام نوروز
  • خدمت رسانی به بیش از ۱۰ هزار بیمار در مراکز درمانی فارس
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • افزایش چشمگیر میانگین بارش استان در سامانه بارشی اخیر