Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@12:04:48 GMT

حمایت رفسنجانی ها از محمد ربیعی

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۹۷۳۸

علاوه بر علیرضا منصوریان که بعد از پیروزی تراکتور مقابل مس از محمد ربیعی حمایت کرد، طرفداران مس هم از سرمربی تیم شان حمایت کردند.

مس رفسنجان با وجود ارائه بازی برتر نسبت به تراکتور، مغلوب حریف باتجربه خود شد.

به گزارش طرفداری، با وجود شکست مس رفسنجان برابر تراکتور تبریز جمعی از هواداران رفسنجانی مس پس از پایان بازی خود را به مقابل ورزشگاه رساندند و به شدت ربیعی را مورد تشویق و حمایت قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگاران بومی حاضر در ورزشگاه مدعی هستند در حالی که آرتا منهاجی مربی مس رفسنجان در کنفرانس خبری بعد از بازی حضور داشت و در حال صحبت با خبرنگاران بود، از بیرون از ورزشگاه صدای هیاهو و تشویق هواداران رفسنجانی مس به گوش خبرنگاران می‌رسید.

صدای تشویق هواداران رفسنجانی به حدی بود که به راحتی در سالن کنفرانس شنیده می‌شد.

آنها با این تشویق ها خواستار تداوم حمایت مدیران مس و مسولین رفسنجان از محمد ربیعی شدند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۹۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی بر اساس اعلام باشگاه تراکتور علاقه‌مندان و تماشاگران می‌توانند از طریق لینک مستقیم https://ticket.tractor-club.com بلیت این بازی را تهیه کنند و هنگام ورود به ورزشگاه نیز باید کارت ملی به همراه داشته باشند.

دیدار ۲ تیم تراکتور تبریز و ذوب‌آهن از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود و بلیت فروشی الکترونیکی این دیدار تا ساعت ۱۶ روز بازی انجام می‌شود.

تراکتور سنگین‌ترین باخت تاریخ لیگ برتر خود را در هفته ۲۳ فصل جاری با نتیجه ۴ بر ۱ مقابل ذوب آهن تجربه کرد. پس از کناره گیری خمز از امروز حمید مطهری به طور موقت هدایت تراکتور را به عهده گرفته است.

 

دیگر خبرها

  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • صاعقه ومصدومیت شدید مرد رفسنجانی
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند
  • افسوس بازیگران سینما در سن سیروس (عکس)
  • رابطه ربیعی و ذوبی‌ها دوباره عاشقانه شد(عکس)
  • محمد ربیعی: من مظلومم! بازی‌های تیم مرا با وسواس بیشتری قضاوت کنید
  • اشک چند سبزپوش در فولادشهر درآمد(عکس)
  • آتش‌بازی هواداران ملوان روی سکوهای سن‌سیروس +فیلم
  • محبوبیت بازیکنان آلومینیوم در اصفهان(عکس)
  • حضور معدود هواداران سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران +فیلم